Gå til innhold

Starte en forening...

d@ddy-Ekte menn får tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke pga barnet, men det er ikke sikkert at det ikke er til det beste for barnet. Det er det ingen av oss som vet noe om.

Jeg gidder ikke å diskutere dette mer med deg. Du klarer tydeligvis ikke å se noe annet en at hi's eks er en egoistisk møkkakjærring. Dersom hi har hatt tid til å få tre barn med ny samboer, er dette muligens en veloverveid beslutning som er tatt over tid. Ikke en hodestups forelskelse som gjør at hun river alt opp med roten etter en 4-ukers romanse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en latterlig sammenligning!!

Hvem er du som skal avgjøre hva som er best eller ikke? Ingen av oss vet hva som er best for dem, selv om du mener at du vet det. Du baserer alle svarene dine på info fra en bitter eks. Hvordan kan du da avgjøre om det er til det beste for barnet å flytte eller ikke?

Skrevet

Jeg avgjør ikke, men har et intrykk av at du gjør. Jeg har aldri tatt morens side, kjenner ikke dama. Ønsket bare å nyansere litt. Jeg har ikke skrevet at alt hi skriver er løgn. Men han er heller ikke objektiv, og serverer kun en side av saken. Jeg har en pappa selv som fremdeles er gift med min mor, og er gift med mine barns pappa. Har overhodet ikke noen erfaring med helgepappaer, iallefall ikke noe sinne. Jeg prøver bare å si at det er to sider av en sak, selv om du her i dette tilfellet tydelig bare ser den ene siden. Jeg har heller aldri uttalt meg skråsikkert om morens hensikter, det er du som legger ord og meninger i munnen min.

Skrevet

Jeg flyttet 3000 mil.Hadde en god grunn,også.

Ikke alle som er A4, eller har godt forhold til sine ekser etter et brudd.

Noen ganger er det dessverre ikke bare èn side av saken som må telle.

Jeg synes det er bra det blir tatt opp, for det er for lett, det er jeg sikker på.

Men har man et godt forhold til eksen,så tenker man da vel på ungene sine, og deres beste,går jeg ut ifra.

Men som sagt, ikke alle som er like greie å bo i nærheten av,etter brudd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...