Gjest Skrevet 12. juni 2008 #76 Skrevet 12. juni 2008 Må legge til at jeg trodde jeg skimtet en ultra tynn, ultra svak srek da jeg tok testen. Kom etter 2 min. Var ikke hele streken som var farget, men kun "kanten" av den loddrette. Skjønner? La den fra meg og gikk opp. Var nede på badet nå å sjekket testen igjen, og den ultra tynne, ultra svake kanten av streken (hehe) var der enda. Så der er vel kanskje i det minste håp - selv om den digitale sa ikke gravid?!
Giinaღ Skrevet 12. juni 2008 #77 Skrevet 12. juni 2008 FADER DU ER GRAVID, DU!!!!!!!! Jeg er 99% sikker. Det vil ikke komme en enesten liten strek om du ikke er det!!!!!!!! og.......første gangen jeg var gravid opplevde jeg akkurat det samme med CB-testen at det kom en veeeeeldig veldig svak skygge-strek som jeg ikke var helt sikker på. Testet igjen en dag etter, også veldig svak men bittelitt sterkere,,,og så.... you know the story Du har nok hatt el en el to dager senere enn du har trodd, du johoooo.... Åhhhh TESTE i morgen tidlig da!!!!!!!!!!!! Jeg er såå spent, jeg dør! Den digitale slår kun ut ved en viss mengde hcg, så den er nok i grenseland....tihiii.....
Giinaღ Skrevet 12. juni 2008 #78 Skrevet 12. juni 2008 ....og de billigtestene tipper jeg du har i morgen, ja Ellers så banker du postmannen haha!!!!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #79 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, har i grunnen en sterk følelse for graviditet, MEN har blitt skuffet før, og vil ikke bli skuffet igjen! Og nå er bekymringen (hehe, MÅ alltid være noe) at om jeg nå er gravid, så hvorfor så svakt? Er det noe galt? Hehe, VET jeg er teit som stresser, men, men.... Skal DEFINITIVT gi lyd i morgen, test eller ikke test. Har forresten lest rundt på nettet om sensitiviteten på de forskjellige testene, og CB stav har en sensitivitet på 50, mens billigstips er kun 20. Dvs at en billigtest slår ut FØR en CB. *Håpe, håpe*
Giinaღ Skrevet 12. juni 2008 #80 Skrevet 12. juni 2008 Men du... hvis du f.eks. (slik jeg tror og håper da) har hatt el på dag 26 så er du jo kun på dag 11 dpo nå og at den er ultrasvak da er jo IKKE rart Jeg testet jo negativt (blendahvit på billigtest) på dag 10. Dag 12 var den svak men godt synlig med billligtest MEN...selvsagt skjønner jeg at du prøver å ikke gire deg for mye opp. Hjelper jo ikke at jeg roper at du er gravid her inne heller da. Hadde ikke sagt det om jeg virkelig ikke hadde trodd det iallefall fordi jeg mener at hvis det kommer en strek så reagerer testen på hcg. Det hormonet får man KUN ved gravidtet,,,,, tihi... Uansett, spennende i morgen. Stakkars, du får vel ikke sove eller noe du nå!!!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #81 Skrevet 13. juni 2008 Hallo ja... I dag sank temperaturen (og håpet) ca 0,7 grader, så når har jeg ikke lenger den store troen. Søkte rundt på nettet, og det finnes visst flere som har fått lik CB stav som meg uten å være gravid Har i grunnen ikke tid til noe lang mld nå, men kommer innom senere. Hey!
Giinaღ Skrevet 13. juni 2008 #82 Skrevet 13. juni 2008 Nei fader ass...... Så på charten din nå nettopp. Dette var skikkelig leit. Fortalte til og med sambo om deg i går hehe... Et siste håp kan være at det er en "festedipp" som Pernille beskriver det, men det er vel kanskje tvilsomt. Litt ekstra kjipt er det jo når jeg sitter her og fyrer under også.... Sikker på at det ordner seg veldig snart iallefall. Ha en finfin helg da!!!!!!!! Humper nok innom i helgen også, jeg...
Giinaღ Skrevet 14. juni 2008 #83 Skrevet 14. juni 2008 Hei og hopp Ville bare innom en liten tur Ser at en ny chart er igang, så da antar jeg tr har kommet. Jaja, ny pp ny mulighet!!!! Har bare tenkt på en liten ting; lurer liksom på hvorfor den testen du tok skulle bli ultrasvak hvis det ikke var NOE hcg i kroppen. Kan du ha hatt en kjemisk graviditet mon tro? Egentlig ikke så mye å fundere på, da, bare tenkte siden den har reagert på noe. Uansett, nå synes jeg du skal kose deg masse som IKKE-gravid. Nyt et eller ti glass god vin og kos dere max i helgen. Jeg skal egentlig på fest, men synes fest er litt slitsomt nå. Jeg klarer bare ikke å synes det er like gøy på fest uten et par glass vin e.l. Jaja, får se om jeg henger med eller finner på en hvit løgn for å slippe unna nå. Ikke gi opp håpet. Før du aner ordet av det er det deres tur!!!!!!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #84 Skrevet 14. juni 2008 Jepp, spottingen begynte i går, og i dag kom TR for fullt. Kjipt Må helt ærlig innrømme at jeg er SUR idag. Sjelden jeg lar det gå inn på meg, men nå er jeg drittlei dette her... Men som du sier, ny PP, nye muligheter. Lurer også fælt på om noe egenlig var på gang, for lutealfasen var lang, tempene var høye, og mensen er litt annerledes nå. Klarer ikke sette fingen på det, men noe er det. Kanskje det var kjemisk, som du sier? Har tenkt på dette med når EL var. Jeg tror i grunnen at krysset er rett jeg. For tappen var høy og åpen da, og jeg hadde MASSE EL-slim. Dagene etter var jeg helt knusktørr og tappen var lav og lukket. Kanskje lutealfasen var som den var fordi at "noe" var på gang, og/eller bruken av WC og WJ? Håper at du koser deg på fest om det var det det ble til!! =) Og at alt er bra hos dere ellers?
Giinaღ Skrevet 17. juni 2008 #85 Skrevet 17. juni 2008 Halloen Da er det vel på tide med en liten hilsen fra meg igjen. Du har ALL grunn til å være sur. Det er vondt å bli kastet sånn tilbake når man håper så fælt og i tillegg den jæ... testen gir deg enda mer falskt håp. Dritt! Alltid er det kjipt sånn i starten av syklusen. MEN..så kan det kun gå en vei, da. Hvis det er en mager trøst. Jeg tror at siden den testen slo ut (selvom den var ultrasvak), så kan det ha vært en befruktning men at det ikke festet seg i livmor. Vanskelig å si, men uansett er det vel greit med lange lutealfaser Dersom du velger akupunktur så vil akupunktøren kunne gjøre livmor mer mottakelig for en befruktning. Iallefall det de sier. Vet ikke om du har tenkt noe mer på det? Vel her går livet sin vante gang. I dag er selve dommedagen: UL. HUFF og huff jeg gruer meg værre enn værst. Har de siste to dagene slitt med vond korsrygg noe jeg føler ikke er noe godt tegn. Ellers går det litt opp og ned med symptomer. Noen ganger føler jeg meg veldig gravid, andre ganger ikke i det hele tatt. Ganske forvirrende og slitsomt. Men... får vel vite status i dag, så kan vi uansett gå videre om det går sånn eller sånn. Festen på lørdag gikk greit. Smugdrakk alkofrie drinker, men slet litt med folk som absolutt skulle gi meg drinker....hehe...Snek meg hjemover kl. 23 med "vondt hode" Håper du har det fint, da og koser dere. Så snakkes vi veldig snart!!!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #86 Skrevet 19. juni 2008 Hola! NÅ?? HVORDAN GIKK UL'EN?? Hadde egentlig tenkt å si at vi skulle ha en fri PP nå. Er litt lei dette her prøvestyret nå, MEN samboer ringte fra jobb i dag. De ville ha han på reisejobb etter ferien. Dvs 2 uker borte på jobb - 1 uke hjemme. Det passer meg i grunnen svært dårlig i forhold til prøvingen, så vi har ikke "råd" til å vase vekk en PP. Men har uansett bestemt meg for ikke å lese side opp, side ned her på bim og div andre sider. Blir nok litt rolig fra min kant en stund, men det vil ikke si at jeg ikke tenker på deg. Skal komme innom her å rope på deg om litt, for å høre hvordan ståa er... Et tips for å lete opp tråden er å gå inn på "debatter" i den oransje menyen til venstre. Her kommer et søkefelt opp, hvor en kan søke på eget eller andres nick. Gjør det, og "Giina-tråden" kommer opp =) Kommer innom å leser svaret ditt fra UL'en, men skal prøve ikke å sitte her i timesvis lenger... Håper det er greit? Tenker på deg, og håper at du har det bra!!! =)
Giinaღ Skrevet 19. juni 2008 #87 Skrevet 19. juni 2008 Halloisen!!!! Jeg har FULL forståelse for at du tar en "pause" og slapper litt av med babylagingen. Det er litt viktig at det får for mye fokus, så kanskje det rett og slett var skjebnen som ville at han skulle jobbe ute en stund nå slik at dere rett og slett må tenke på andre ting?? Husk at du iallefall KAN bli gravid. Jeg er helt sikker på at det skjer når du minst aner det. Det hadde iallefall vært SÅ typisk. Vet du... UL gikk så fint. Jeg puster lettet ut (enn så lenge). Så en 18.3 mm spire, så termin ble skøvet 3 dager frem (som om det er mulig at jeg hadde el 3 dager før,,, not!). Uansett, så en frisk spire med et hjerte som slo. Men er 3 1/2 uke igjen til vi kan slå oss helt til ro. Har det helt bra med andre ord. Veldig hyggelig at du tenker på oss innimellom, da. Når jeg mistet i desember husker jeg også at jeg hadde en god stund fravær fra bim. Man blir rett og slett drittlei. Helt normalt Ha det superkos i tiden fremover og LEV livet!!!! Så oppdateres vi når det passer seg sånn
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #88 Skrevet 20. juni 2008 Må bare få snike inn at jeg har lest svaret ditt, og selv om jeg jo visste at alt var bra, var det kjempekjekt å få det bekreftet!! Nå må også du ta det rolig, og bare ruge fremover, hehe =) Du har veldig lov å skrive PM om du vil dele noe spes. Good or bad. Kommer til å sjekke innimellom... Snakkes, ja!!
Giinaღ Skrevet 30. juni 2008 #89 Skrevet 30. juni 2008 Dytter litt på tråden vår, jeg Håper alt er bra med deg. Lite nytt fra min kant... Nå kommer sommeren leser jeg i dag. Koooos deg i sola!!!!!
Gjest Skrevet 1. august 2008 #90 Skrevet 1. august 2008 Helleu mai svit pømkinpai!! Hvordan er det med denne gravide damen da? Begynner det å vise på deg? Du er pigede i 2. trimester allerede. Tenk det! Frykten din begynner å avta, håper jeg?! Fortalt det til alle nå? Og samboer...gleder han seg også etterhvert? Nå som du er over de 12 første, tenker jeg? Her er alt fint. Samboer er på reisejobb, men jeg hadde EL dagen før han reiste;) Går på "Grysom sin kur". Det er jo inkl WY, noe som har hjulpet meg masse. Til nå, ihvertfall. Så jeg vil igjen takke for at du fikk meg på tanken - og for boksen Se innom charten min. http://www.fertilityfriend.com/home/Kristin83. EL på dag 14 i første syklus med WJ og EL på dag 16 i 2. pp med pillene. Juhu =) Jaja, det var status her. Følte bare at jeg måtte si hei igjen nå! Har vært innom en gang i blandt å sjekket, men ikke skrevet noe særlig.. Du får nyte resten av sommeren, ta det med ro, og bare ruge! KLEM
Giinaღ Skrevet 4. august 2008 #91 Skrevet 4. august 2008 Hei heiiii!!!!!!!! Såå hyggelig med en melding fra deg. Kan si deg at jeg har bookmarket charten din, så har vært innom fra tid til annen for å se hvordan det går med deg. Antar du mener at WY har hjulpet deg med å få ned antall dager, ikke sant? Det er jo bare helt supert. Da regner jeg vel også med at du tar det hver dag hele syklusen. Jeg håper virkelig at det snart er din tur. Det har du virkelig fortjent. 3 år... er det sant???? Også var det jo fint at dere har klart å få det til å klaffe med litt sengehygge før el til tross for all reising til din sambo Spennende!!!!! *kryss-kryss-alt-jeg-har* Ja, nå er jeg i uke 15 skal man tro siste ul. Jegselv mener jeg er en uke kortere på vei. Du husker jo charten min og el-tullet. De mener da altså at jeg har hatt el en uke tidligere???? Det forstår jeg ikke. Men samme det, det viktigste er at det var en aktig krabat der inne når vi sjekket i uke 12. Nå skjer det LITE. Venter rett og slett på at magen skal vokse. Har blåst litt ut foran, men er rett og slett "valpefett" som har kommet med litt lite trening og rart kosthold i starten. Har vært hos jordmor og skal til lege på fredag for å høre om de kan høre hjerteslag. Så går selvsagt en spennende tid i møte nå. Veldig hyggelig at du stakk innom og skrev at du hadde skrevet her inne. Er for det meste inne på 2.trim nå for tiden. Ha en fortsatt finfin sommer til deg og, så håper jeg du piper på om du får noen ekstra hyggelige nyheter etterhvert :) Koskos!!!
Giinaღ Skrevet 15. august 2008 #92 Skrevet 15. august 2008 Hei hei. Alltid like hyggelig med innlegg fra deg. Klarer ikke la være å svare med det samme Først og fremst GRATULERER med forlovelse. Så herlig han kjæresten din er!!! Ikke minst er det jo veldig hyggelig midt i all "motgangen" dere har hatt med barnelaging. ENN SÅ LENGE Får håpe dette er vendepunktet. Blir iallefall veldig spennende å se om nålene kan hjelpe deg med å styrke ting og tang der nede til å motta et befruktet egg, og ikke minst holde på det. Er iallefall superherlig at du har fått litt mer orden på syklusene dine. Kan nesten ikke tro annet enn at WY har hjulpet deg der. Hva skulle vi gjort uten litt selvmedisinering iblant? Iallfall har dere klart å time hjemkomsten hans perfekt og han har sikkert klart å spare litt på "kruttet" også...hehe! Må bare si at jeg beundrer motet ditt og det å ikke gi opp. Jeg stikker ikke herifra før jeg ser deg gravid, så bare å jobbe på tiihi! JO,,, den el-datoen min. Så litt på charten igjen, og du har rett i at den KUNNE vært 2.mai. Men så kom jeg også på at jeg tok en test 17.mai (skulle jo ha fest og greier, noe vi hadde også....til gangs!!! huff!) hvorpå den var negativ. Testet positivt først to dager senere. I tillegg så vi jo eggene den 6. og de ville ikke vært der hvis eggløsningen hadde funnet sted. Kanskje jeg hadde en racer-eggløsning som bare spratt gjennom egglederne og festet seg på noen få minutter? haha...Jaja, vi skal på ultralyd den 25. aug, så da får vi nok en ordentlig terminsdato. Blir en stor dag det! Nå er jeg trøtt som en dupp. Så høres vi senere. Ha en super helg du også!!! klemmer
Giinaღ Skrevet 29. august 2008 #93 Skrevet 29. august 2008 Heia, Kristin. Utrolig hyggelig å høre fra deg igjen Har vært veldig spent på hvordan det går med deg og akupunkturen, så fint med en oppdatering. Han høres jo helt super ut han fyren og forstår godt at det i tillegg er optimistisk å se takke-blomster på disken hans. Fysøren så spennende dette blir. At du har har troen på at dette skal gå bra har du jo vist gang på gang også, så er helt sikker på at det ikke er mange pp'er igjen nå før den sitter Vet ikke om du husker at jeg fortalte det, men jeg gikk jo også til akupunktur i noen uker med positivt erfaring. Hvordan kjennes det ut, synes du? Jeg må innrømme at jeg ikke likte alle nålene som ble satt like godt, men smertet meg gjennom det. Den smerteterskelen er jammen individuell, kan tro jeg gleder meg til fødselen haha! Helt ærlig så har jeg faktisk ikke ofret akkurat DET en tanke ennå. Blir litt for fjernt. Joda, jeg håper jo at lillegutt har det fint der inne da. Det er ikke stort jeg kjenner til han. Noenganger så "rumler" det litt inni magen og ved et par anledninger har jeg kjent små dytt (spark) i ene siden. Men ingen faste mønster ennå. Var en utrolig fin opplevelse å se han på UL. Alt ble plutselig veldig virkelig, ikke minst for sambo. Jeg kaller han det, selvom vi er forlovet. Har ingen bestemte giftemål ennå vi da. Vi forlovet oss først i sept i fjor så vi har ingen hast. Nå er det først og fremst baby som står på planleggingslista, så blir det nok bryllupsplanlegging neste år eller noe. Vi har lyst å dra utenlands og gifte oss, men får se det litt an. Forresten når det kommer til kjønn så var det veldig rart. Ikke EN eneste person tippet jente, det er det rareste.....hehe.... gode magefølelser rundt forbi Termin ble den 22.januar, altså nesten en uke før min menstermin. Forsøkte å forklare dette (besøket hos gyn og tempene mine) til jordmor på ul, men hun syntes det ikke var noe å henge seg opp i siden målene var normale på minsten. Så da takker jeg bare og bukker for tidligere termin. Risikerer iallefall ikke å gå 3 uker på overtid, som kan kunne gjort om det hadde vært motsatt Ellers så går det for det meste i jobb om dagen. Er litt lei rett og slett og leeengter etter perm, selvom det er altfor tidlig å tenke på det. Etter at ferien var over gikk plutselig tiden sakte igjen. Fikk du feiret dagen din forresten? kan nesten ikke tro det ennå at vi har bursdag på samme dag. For en tilfeldighet! I morgen skal jeg og ei venninne feire sammen. Blir noen jenter her hos meg. Har bakt en ostekake og så tenkte vi å spise reker og loff faktisk. Må vel innom polet for å kjøpe meg en flaske alkofri vin, mest for stemningens skyld, hehe. Er mulig jeg blir igjen her når de andre drar ut, men det får vi se litt på. Sålenge de kun drar på pub er det faktisk ok å få luftet seg litt også. Blir selvsagt ikke helt det samme uten å drikke litt, men jammen er det verdt det og derfor heller ingenting jeg tenker veldig mye på akkurat nå. Forresten... en ting jeg tenkte å spørre deg om? Når jeg gikk til akupunktur stilte hun mange spm og sånn + kikka på tunga mi osv. GJorde han noe av dette med deg? Kunne han si noe om du f.eks. mangler noe, spiser for mye av noe etc.? (tenker sånn i forhold til å bli gravid) Husker jeg fikk "kjeft" for å spise for mye melkeprodukter bl.a hehe. Puh, dette ble laaaaaaaaaaangt. Hadde visst mye på hjertet, jeg. Håper du bærer over med det Hatt en veldig lang arbeidsdag i dag. Helt utrolig at jeg fortsatt er våken. Tror det er på tide å køye nå. Så lover jeg å følge med videre på charten og krysser fingrene for at tempen stiger i morgen og at el nå har vært Håper du har hatt mannen din i nærheten disse dagene, da, men det antar jeg jo siden du skriver det sånn. Ha en superduper helg - Optimistisk klem fra meg
Gjest Skrevet 5. september 2008 #94 Skrevet 5. september 2008 Halla søta!! Kom just hjem fra min 3. time hos mr. Fjelltvedt. Hyggelig fyr =) Kjenner at det "brenner" litt under navelen, så jeg håper at det er nålene som virker. Ja, han så på tungen og kjente på pulsen. Har lurte på om jeg hadde mye vondt i hodet, hvorpå jeg svarte nei. Jeg har jo ikke det. Han så at tungen var litt rød langs kanten, og kjente at pulsen var litt urolig, noe som kunne tyde på hodeverk, tror jeg. Nålene han satte skulle konsentere energien fra hodet og ned mot magen og livmoren. Har fundert på dette i ettertid, da det trykket litt i hodet på vei hjem den dagen.... (trykket på en måte nedover i hodet. Vanskelig å forklare) Kanskje det var "stresset" mitt han så. Er generelt en veldig avslappet person, og det skal MYE til før jeg stresser, men når det kommer til baby og prøving, så kverner jo tankene konstant! Kanskje det var det han så? Ikke vet jeg... Og nei, synes ikke det er det bitten vondt. Ikke ubehagelig engang. Heldigvis! Ellers spurte han om jeg tok tilskudd av vitaminer. Jeg forklarte at jeg tok Grysom's kur, og at jeg tvang i mannen sink. Glimrende, fikk jeg til svar! Det måtte jeg bare fortsette med =) Så gøy at terminen ble flyttet frem. Som du sier, så er jo det mye bedre enn om det er andre veien. Da kan en jo risikere å gå langt over tiden. Tenker mannen din var stolt på UL. Åsså gutt òg. Tror det er litt ekstra stas for mennene med en sønn som de kan lære opp til gutteting. (Selv om en jente sikkert er vel så stas. Da blir det pappas lille pike;) Dere er forlovet ja? Koselig. Bryllup neste år, evnt i 2010 blir flott det. Hvor har du aller mest lyst å gifte deg da? Hawaii? Thailand? Spania? Eller kanskje bare Danmark? =) Håper at du hadde en fin feiring av dagen vår med jentene? Ble du med ut? Jeg feiret ikke noe spes, nei. På fredagen før bursdagen, hadde jeg jentekveld (som vi har en fre i hver mnd). Da fikk jeg en diiger, nydelig orkideè. Veldig fint presentert i en vase med pyntesand, sommerfugler osv. På lørdagen hadde jeg og samboer god mat, og jeg fikk ring, som du vet. Men selve dagen var jo mannen på reisejobb, og jeg jobbet. Ikke noe spes kjekk dag, det. Ellers håper jeg at alt er fint hos deg? Det er det her, ja. Ikveld er det jentekveld igjen. Gleder meg!! Du er god som har så lange jobbedager, men husk å pust innimelom også Lengden på forrige innlegg kan jeg forresten godt like, så det skal du ikke unnskylde. Ble visst litt lengde på dette òg... Ha en fin fin dag og helg, så høres vi!!
Giinaღ Skrevet 7. september 2008 #95 Skrevet 7. september 2008 Heisann, snuppa!!! Så går det mot slutten av enda en helg, puh. Ikke at jeg har gjort så mye i helgen, men får visst ikke nok av fridager, jeg hehe. Har du gjort noe sprell??? hvordan gikk jentekvelden på fredag? Hva pleier dere å gjøre på disse kveldene? Forrige lørdag var vi hos meg, ja. Det var så utrolig koselig og gøy. Var bare så sinnsykt heldige med været, så vi satt ute på balkongen til kl. 2.30. Da kjørte jeg de småpussa damene hjem hehe. Har faktisk ikke ledd så mye på det jeg kan huske, jeg. I går dro typen på byen, så jeg besøkte ei venninne. Var koselig, det, men dro trøtt hjem ganske tidlig. Har hatt endel voksesmerter i dag, så vært noe uggen faktisk. Jaja, nå skal jeg ikke syte hehe. Stort sett er formen fin. Det er så rart det der med de akupunktørene. Noen ganger kan man få en følelse av at de er småsynske, hehe. Skulle ikke forundre meg om han faktisk forveksler hodepine med alle tanker om barnelaging. Det er jo noe som "henger over" deg mer eller mindre døgnet rundt vil jeg tro. Noe jeg merket veldig når tok akupunktør var denne roen innvendig om at ting skulle ordne seg. Føler du det likedan? Om hun satte nåler for å bli roligere, eller om det rett og slett var psykisk vet jeg ikke. Jeg følger med på charten din, jeg vettu. Og jammen fikk du rett ang. eggløsningsdagen forrige fredag også. I tillegg har du vel hørt at tro kan flytte fjell, så at du i tillegg har så stor tro på dette tror jeg er superpositivt. *Krysse-fingre-og-tær* Jeg følger spent med på charten din de nærmeste dager. Ikke noe tantebesøk om 3 dager, nei Tja, vi har ikke snakket noe mer om bryllup. Men tror vi er enige om at vi har mest lyst til østen et sted. Nå må det nok bli etter at minsten har blitt så stor at han kan være med. Tror ikke vi vil dra så langt med et barn før det er et år selvom jeg vet mange gjør det. Er igjen et par timer før jeg setter punktum for denne helgen, så nå skal vi nyte slutten med en film. Forresten så jeg en dans film i dag "Efter bryllupet" - utrolig rørende film, som kan anbefales på det sterkeste Ha en fin kveld videre, så snakkes vi snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå