Gå til innhold

Angående utlendinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var ei som skrev under innlegget : er det rart man blir rasist?at det ikke er bevist at utlendinger er mer kriminelle enn nordmenn. For noe sprøyt!!!!! Ja visst søren er det bevist. Bare å se statistikken på hvem som sitter i norske fengsler det!! Prosentandelen utlendinger er langt høyere enn hvor mange nordmenn som sitter inne! Statistikken lyver IKKE. Blir så jævli provosert av slike som denne anonym skriver. Jeg er ingen rasist, men en realist!!!!

Norge for nordmenn!!!! Og utlendinger som følger norske lover, regler og etikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trinebeate, sitt!! Sitt! Fliiink. Nå: DEKK!

Jaaaa!!

Skrevet

Er så enig med deg at det nesten gjør vondt!

Er kanskje ikke rasist jeg heller, men vet ikke hva jeg skal kalle meg jeg...hehehe...Nasjonalist? Rasebevisst? Vet ikke jeg, men er som sagt helt enig!

Skrevet

Jeg kan si det for deg jeg, LinnR83. Du er rasist.

Skrevet

Hva i helvette for deg til å kalle linn83 rasist???

Skrevet

Drit i hu...hun bare liker å provosere!

Som jeg sier selv Øyemøkk, vet jeg ikke om hva jeg skal kalle meg. Så om du velger det, skal du få lov til det!

Skrevet

Du har kalt deg selv rasist flere ganger din glemske ku. Dette blir bare bedre og bedre!

Skrevet

Utlendinger? Svensker og dansker og briter f.eks?? Du mener vel ikke utlendinger, tenker jeg, men de som kanskje ikke ser nordiske ut....Dette er for dumt....Det er jo dette som er rasisme. Wake up.....

Skrevet

Nei utlendinger som ikke følger norske regler, lover og etikk. Står jo svart på hvitt!!!Skjønner ikke problemet ditt. Men mye kan virke utrolig dumt når man ikke kan å lese;)

Skrevet

Jeg kan godt hjelpe deg å friske opp i minnet ditt.

"Eller megselv som ble slått ned av 3 somalere fordi jeg ikke villle bli med de hjem etter byen.....DET er iallefall ikke uvitenhet....DET ER RASISME OG HAT jeg føler for disse menneskene!"

"Jeg hater og er redd for alle sorthuda mennesker, og (...)"

"Men jeg hater en sorthudet mann i gata!"

Ordrett fra deg, så skyld ikke på meg for å kalle deg rasist.

Skrevet

Enig med deg, og det er en skam at folk bare slenger ut "rasist" til enhver som misliker norsk innvandringspolitikk.

De største rasistene er for øvrig muslimske innvandrere. Dette gjenspeiles på grotesk vis i voldtektsstatistikkene hvor norske barn, jenter og kvinner nærmest systematisk velges ut som ofre, mens muslimske jenter får gå i fred......

Skrevet

Jepp det stemmer. Skulle ønske alle var like opplyst som deg. Altfor mange nordmenn er for naive.

Skrevet

Har sagt til deg : HELT I ORDEN, Øyemøkk! Om du mener at jeg er rasist fordi jeg hater svarthudede mennesker pga at jeg har hatt en uheldig episode med de, er det helt greit sier jeg jo. Jeg driter i hva det kalles jeg egentlig, jeg har fortsatt disse følelsene uansett!

Skrevet

Kaller jeg deg fittelinn?

Nei.

Da kan du godt kalle meg Øyenbryn.

Skrevet

Nei, men du kalte henne ei ku. _Din glemske ku, må jeg friske opp hukommelsen din? Hehe.....snakk om å kaste stein i glasshus:)

Skrevet

Ok, da sier vi dere kan ha denne tråden som deres intelligente lekestue.

Så kan vi som heller mot fiffen holde oss på alle de andre :P

Skrevet

Ku og dritt er ikke det samme. Jeg kaster ikke stein i glasshus men kunne kastet en i ansiktet til dere rasister hvilken dag som helst!

Skrevet

Gjeeeeeeesp.....

Skal vi begynne å snakke om utroskap og røyking igjen, tro.....?

Skrevet

Skal jeg røyke påla'n din? Jo takk som byr:-)

Skrevet

øyemøkk...*fnis*

Skrevet

Jeg må ærligtalt innrømme at denne type innlegg begynner å bli en smule ordinær og kjedelig.

Jeg skal si meg enig i at det finnes mange utenlanske kriminelle drittsekker udi Norges land, men det finnes nok av nordmenn også som driver med det samme pisset. Men slik er det i grunnen overalt i verden, i alle verdens land finner man kriminelle, om det er i Norge eller Somalia for den slags skyld. Og folk som oppfører seg og følger de normer og regler samfunnet setter opp for dem, liker som regel ikke dem som lager kvalme rundt seg.

Men som sagt, bare fordi en gjør det er det ikke dermed sagt at alle er like, det finnes som sagt ugjeringer rundt om i hele verden. Jeg mener at straffe systemet i Norge kunne skjerpes inn litt. Det virker ikke som folk lar seg skremme,og det i seg selv er jo skremmende og fører nok med seg litt mer kriminalitet.

Og en er ikke rasist bare fordi en mener utlendinger er kriminelle.Kanskje en smule uvitne fordi det finnes mange nordmenn som gjør akkurat det samme. Folk har forskjellige meninger, og det har jeg full respekt for. Og jeg kan også forstå folk sin skeptisk og fremmedfrykt når det gjelder innvandrere, og spesielt til hun som hadde den opplevelsen med denne mørkhudete mannen. Jeg er ikke helt Norsk selv, men om jeg hadde blitt slått ned eller behandlet dårlig av en etnisk nordmann hadde jeg ikke satt alle under samme kammen og trodd alle var like. Jeg ville nok hatt et slags hat til han som utførte handlingen. Men folk reagerer forskjellig, og det er nok bare hennes reaksjon på handlingen.

Alle bør følge de lover og normer som er satt til de forskjellige landene, og de som ikke klarer det bør få en straff så de lærer at kriminalitet ikke lønner seg i lengden. Ikke bare i Norge, men i resten av verden også :)

Takk for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...