1prinsesse+2engler Skrevet 25. april 2008 #76 Skrevet 25. april 2008 Jeg synes jeg har masse "symptomer", men det er sikkert bare inbildning sier jeg til meg selv.
drgod Skrevet 25. april 2008 Forfatter #77 Skrevet 25. april 2008 Skal du på jobb i kveld?har lyst å ta en jeg altså:::vet jo at mest sannsynlig er den neg men den kan jo bli positiv også:>)Skal vi??
1prinsesse+2engler Skrevet 25. april 2008 #78 Skrevet 25. april 2008 Må være ærlig og tilstå at jeg tok en test i går. Tihi!!! Men den var selvfølgelig negativ. Tror det er litt for tidlig uansett. Nå må jeg prøve å vente til over helga. Men ta en du da!! MÅ få høre da, hvis du gjør det:)
drgod Skrevet 25. april 2008 Forfatter #79 Skrevet 25. april 2008 Jeg tror den blødningen jeg hadde var festeblødning......:-)))nå vet jeg hvordan en svak men tydelig strek skal se ut... Jeg er helt skjelven her jeg sitter,for trodde ikke et sekund på at den skulle bli postitv:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
1prinsesse+2engler Skrevet 25. april 2008 #80 Skrevet 25. april 2008 JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Såååå moro mannaen!!!!!!!!!!!!!!!!
Collette Skrevet 25. april 2008 #81 Skrevet 25. april 2008 Næææmen, mannaen da!!! Så fantastisk!!!!! Gratulerer, gratulerer! Det er jo helt utrolig! Du er så heldig! J eg har testet negativt i dag, men har ikke ikm før neste lørdag da, så det er fremdeles håp. Har stikninger, svimmelhelt og masse utflod. I dag har jeg ved flere anledninger trodd at jeg har begynt å blø. men så har det bare vært utflod. :-)
1prinsesse+2engler Skrevet 25. april 2008 #82 Skrevet 25. april 2008 Får man mere utflod også når man blir gravid?? For det har jeg hatt de siste dagene også!!
drgod Skrevet 25. april 2008 Forfatter #83 Skrevet 25. april 2008 Jeg har økt utflod.hvitt/gult nesten som el slim (sorry detaljene)Stikker i den ene puppen som nåler innimellom.ellers merker jeg ingenting spesielt faktisk. Tror ikke det er sant jeg enda.Må dobbel skjekke i morgen;-)Er også blitt veldig redd også,så jeg tør ikke melde meg inn i noen terminklubb før jeg har sett hjertet slå. Er redd det ikke skal gå denne gangen heller.Må jo prøve å ikke tenke sånn,men det er ikke lett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå