Gå til innhold

Noen som venter el neste uke?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg har masse "symptomer", men det er sikkert bare inbildning sier jeg til meg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du på jobb i kveld?har lyst å ta en jeg altså:::vet jo at mest sannsynlig er den neg men den kan jo bli positiv også:>)Skal vi??

Skrevet

Må være ærlig og tilstå at jeg tok en test i går. Tihi!!! Men den var selvfølgelig negativ. Tror det er litt for tidlig uansett.

Nå må jeg prøve å vente til over helga.

Men ta en du da!! MÅ få høre da, hvis du gjør det:)

Skrevet

Jeg tror den blødningen jeg hadde var festeblødning......:-)))nå vet jeg hvordan en svak men tydelig strek skal se ut...

Jeg er helt skjelven her jeg sitter,for trodde ikke et sekund på at den skulle bli postitv:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Såååå moro mannaen!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Næææmen, mannaen da!!! Så fantastisk!!!!! Gratulerer, gratulerer! Det er jo helt utrolig! Du er så heldig! J

eg har testet negativt i dag, men har ikke ikm før neste lørdag da, så det er fremdeles håp. Har stikninger, svimmelhelt og masse utflod. I dag har jeg ved flere anledninger trodd at jeg har begynt å blø. men så har det bare vært utflod. :-)

Skrevet

Får man mere utflod også når man blir gravid??

For det har jeg hatt de siste dagene også!!

Skrevet

Jeg har økt utflod.hvitt/gult nesten som el slim (sorry detaljene)Stikker i den ene puppen som nåler innimellom.ellers merker jeg ingenting spesielt faktisk.

Tror ikke det er sant jeg enda.Må dobbel skjekke i morgen;-)Er også blitt veldig redd også,så jeg tør ikke melde meg inn i noen terminklubb før jeg har sett hjertet slå.

Er redd det ikke skal gå denne gangen heller.Må jo prøve å ikke tenke sånn,men det er ikke lett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...