Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 11. april 2008 #26 Skrevet 11. april 2008 Hei:-) Vil være med har jeg og:-) Tror el blir på lørdag ca....hatt sykluser på mellom 30-36 dager lenge, men de to siste var på akkorat 30 dager, så håper det stabiliserer seg:-) prøvd på nr. 2 siden desember, da jeg sluttet på minipillen. Kjenne jo at jeg allerede begynner å bli utolmodig:-) men nå går maen på sink og krom, og jeg på krom:-) verdt et forsøk:-) veldig klar:-) lykke til alle sammen!:-)
tingeling87 Skrevet 11. april 2008 #27 Skrevet 11. april 2008 jeg hører kanskje til her inne. hvis jeg skal gå utifra at syklusen min er lik som den forrige så har jeg el på søndag 20. april, og ikm den 4.mai.
1prinsesse+2engler Skrevet 11. april 2008 #28 Skrevet 11. april 2008 Jeg er med på å prøve å IKKE teste:) Men testene brenner i skapet ja!! Da blir det veeeeldig spennende når IKM nærmer seg!!! Tenk om vi får en kollektiv overflytting til 1.trimester.... hihi! Jeg spiser gulerøtter og drikker grapefruktjuice i mengder.... Har lest det hjelper på fruktbarheten. hehe!! Men vi hadde jo ikke noe problem sist så....kanskje det var gulerøttene og juicen som gjorde utslaget da
drgod Skrevet 11. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 11. april 2008 Hehe tenk det ja......ler har mistanke om el i dag pga sekret........men tidlig da..10 dager etter tr..men men vi hopper i halmen og driter i tester:-))))))))) good luck!!!
Collette Skrevet 12. april 2008 #30 Skrevet 12. april 2008 Jeg hadde også sekret i dag, men det er jo altfor tidlig! Er bare på dag 8 i syklusen for min del. Men vi har nå hatt oss en runde i sengehalmen i dag, for man vet jo aldri. ;-)
1prinsesse+2engler Skrevet 12. april 2008 #31 Skrevet 12. april 2008 Hehe... man vet aldri vettu jenter..... KOOOOS dere
ønskebarn-09 Skrevet 13. april 2008 #32 Skrevet 13. april 2008 Hører inne her jeg og, ikke sikker på når EL er helt eksakt. Skal for første gang teste med EL-tester så blir spennende :-) Håper bare EL kommer før den 18. for skal reise bort fra samboeren i helgen så BØR klaffe før det!!! Veldig kjedelig å vite at man har bommet den ene gangen man skal teste ordentlig! Kos dere masse ja :-)
drgod Skrevet 14. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 14. april 2008 hei jenter. hvordan er det med dere?? da tror jeg at min eggløsning er forbi for denne gang.-))Hadde tidlig el denne mnd.vet ikke sånn 100% syklus etter ma.Nå begynner ventingen................... Håper dert klaffer denne gangen da..,men det er bare å smøre seg med tolmodighet.. Lykke til.
1prinsesse+2engler Skrevet 14. april 2008 #34 Skrevet 14. april 2008 Åååå....så spennende mannaen!! Jeg har selvfølgelig ikke klart å ligge unna el-testene som lå i skapet Neg i går og i dag. Men har jeg rett så kommer ikke el før på torsdag, så da blir vel ikke testen positiv enda alikevel. Dette her er sååå spennende det altså!! Og så må vi vente så lenge med å få svaret om vi har lykkes Jeg har IKM dagen etter vi har flytta. Håper ikke allt dette stresset påvirker i negativ retning!!!!! Fortsatt lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1prinsesse+2engler Skrevet 14. april 2008 #35 Skrevet 14. april 2008 Hmmmm.... merkelig....nå har jeg noe som likner EL-slim.... og bitte litt murring i høyre eggstokk (inbildning???) Ja, ja.... Tar en rundr i høyet når gubben kommer hjem uansett Hihi!!
drgod Skrevet 16. april 2008 Forfatter #37 Skrevet 16. april 2008 Hei Susann1978. Her går det bra.Mye murring og vondt i nedreste del av magen...Håper innderlig ar det er noe på gang. Du da?har du hatt el??
Collette Skrevet 16. april 2008 #38 Skrevet 16. april 2008 Hei jenter! De siste dagene har jeg følt meg veldig rar. Stikninger i eggstokkene, vondt nederst i magen og i korsryggen. Er også svimmel, kvalm og litt uvel. Så derfor beklager jeg at jeg måtte bryte løftet vårt. Testet i sted. Brukte CB-vanlig og jeg så en svak, svak, svak strek som forsvant etter cirka et minutt. Billigstrimmel viser negativt, så da er jeg vel ikke gravid. Fikk bare en mistanke om graviditet siden forrige mens var kort (2,5 dag) med bare brunt blod. Kanskje det er eggløsning jeg kjenner?
Cybele Skrevet 16. april 2008 #39 Skrevet 16. april 2008 Hei jenter! Hadde første dag av TR 11.april, da antar jeg at EL er rundt 22.april? Første prøveperiode her, har sluttet på pillen, og fått vanlige sykluser tilbake:) Hurra for oss og barna!
drgod Skrevet 16. april 2008 Forfatter #40 Skrevet 16. april 2008 Hei Collette. Oj hvor spennende da..Du vet aldri.jeg fikk el rett etter tr.Jeg kjenner ikke syklusen min så godt pga maen og bruk av p-piller tidligere. Er ikke i tvil om det...el altså.. Brøt løftet jeg også i dag og jeg fikk opp en svak strek som er der enda..den kom etter 5 min (cb)...,men jeg vet ikke.Tror jeg tar en ny om et par dager. Tør liksom ikke juble for tidlig heller:-) Viste den til min mann som så streken han også..Lurer på om alle tester er slik at man kan se en strek...vet ikke jeg men uansett.. er litt nervøs.
Collette Skrevet 16. april 2008 #41 Skrevet 16. april 2008 Wow.. Det var jo virkelig spennende. Det er jo sikkert en strek hvis mannen din så den også. Jeg lurer også på om det er slik at alle tester er sånn at man kan se en strek. Hvis man ser nøye nok, så vil man kanskje alltid se en strek. Begynner å lure på om jeg innbilte meg den streken tidligere i dag. Uff.. Hadde nesten positiv EL test i dag da. Dvs at strekene var nesten like sterke. Det betyr kanskje at EL er på vei, men har lest at EL- test viser positivt når man er gravid også. Spennende tider dette! Krysser fingrene for deg! :-)
megogknotten Skrevet 16. april 2008 #42 Skrevet 16. april 2008 EL om tre dager.. altså den 19.. tenkte jeg kanskje skulle prøve sånn EL test.. er ikke helt igang med prøvinga enda.. men er nyskjerrig på om jeg har EL og når den er... blir panikk i gården om den ikke slår ut.. så litt usikker på om jeg bør teste enda.. hmm
drgod Skrevet 16. april 2008 Forfatter #43 Skrevet 16. april 2008 NÅ SKJØNNER JEG INGENTING!!!!!! TOK EN CB DIGITAL EL TEST SOM VISER POSTIV PÅ EL!!!!!!!!!! Nå er jeg i tvil her jeg sitter..
Collette Skrevet 16. april 2008 #44 Skrevet 16. april 2008 Ingen grunn til bekymring! Leste i sted at det var flere som fikk positiv EL-test når de var gravide. Har du ikke en graviditetstest til som du kan ta? :-)
Collette Skrevet 16. april 2008 #45 Skrevet 16. april 2008 http://forum.snartgravid.com/archive/index.php/t-579.html
drgod Skrevet 16. april 2008 Forfatter #46 Skrevet 16. april 2008 Hei igjen. Står det det??Har ikke flere tester.Får løpe på apoteket i morgen;-) Nå er jeg kjempe spent her jeg sitter:-)))
Collette Skrevet 16. april 2008 #47 Skrevet 16. april 2008 Det står noe her også.:-) Jeg er nesten sikker på at du er gravid jeg altså! :-)Kikket på den gamle CB testen min og streken var der nå, men nå er det jo mange timer siden jeg testet da.
1prinsesse+2engler Skrevet 17. april 2008 #48 Skrevet 17. april 2008 Hei jenter. Jeg trur ganske sikkert jeg hadde el i går. Hadde supervondt nederst i magen, på høyre side. Og det var akkurat slik vondt jeg hadde sist jeg ble gravid.... Jeg klarte jo ikke holde meg unna el-testene da. Negative tester på søndag og mandag, og fikke en svaaak strek i går og i dag var den negativ igjen. Det står jo at testene er negative så lenge det ikke er en like sterk strek, men synes det er rart jeg... Stoler ikke 100% på disse billigtestene! Vi har uansett kost oss masse Så spennende med dere da Collette og Mannaen!! Det sies jo at man ER gravid hvis graviditetstesten får en hvilken som helst test-strek. Svak eller sterk. Krysser fingrene for dere!!!!!!!!!!! Nå blir de neste to ukene uutholdelig lange tror jeg Må vente sååå lege på å få svar om det har klaffa denne gangen!
Collette Skrevet 17. april 2008 #49 Skrevet 17. april 2008 Hei Susann! Jeg tror heller ikke at du skal stole for mye på el-testene. Det er veldig mange som de ikke slår ut på. Har lest om mange som har blitt gravid til tross for negativ el-test. Jeg for min del tok en Clearblue med morgenurin i dag. Den var negativ, så det var nok bare en skyggestrek jeg så i går. Men det rare er at jeg har tatt vare på den testen fra i går. Ser en helt tydelig blå strek, så det er jo litt rart da. Har fortsatt masse symtomer, men tror at det er el. Jeg har også vondt i magen på høyre side. Tok en el-test nå og det er første jeg kan se at teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Betyr det at jeg hat el i dette øyeblikk? Må få med mannen på en runde når han kommer hjem om en time. Hehe.. Lurer på hvordan jeg skal forføre ham denne gangen. :-)
1prinsesse+2engler Skrevet 17. april 2008 #50 Skrevet 17. april 2008 Når har du IKM da Collette? Mulig det er litt tidlig å få noe ordentlig sikkert svar enda vettu. Håper det da Ikke mist motet og trua enda:) Kan virke som det er el du har da. Med tanke på smertene og testen. Det står jo at når testen er positiv, så er el 12-48 timer unna. Men den slår jo da også ut under og rett etter el, for hormonet forsvinner jo ikke med en eneste gang. Fikk du forført mannen da han kom hjem eller? Hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå