Collette Skrevet 17. april 2008 #51 Skrevet 17. april 2008 Ja, nå er vi akkurat ferdig med en heftig runde her. Hihi:-) Jeg har IKM 3.mai, men forrige mens var første mens etter p-pille slutt og den var veldig kort og rar. Tenkte derfor at det var en mulighet at for at det ikke var en ordentlig mens. Jeg har veldig sterke symptomer, men det er sikkert innbilt. Blir uansett spennende fremover! :-)
drgod Skrevet 18. april 2008 Forfatter #52 Skrevet 18. april 2008 Hei jenter. Fått sterkere positiv i dag,men er redd den ikke er det for etter 10 min ble den svakere:-( venter et par dager til tror jeg.Håper dere alle får positiv test snart;-)) klem til deg collette og susann.
Collette Skrevet 18. april 2008 #53 Skrevet 18. april 2008 Resultatet etter 10 minutter teller jo ikke uansett, mannaen. Jeg tror nok at du er gravid, jeg. Men skjønner følelsen.. Ekkelt å få store forhåpninger uten at det er noe. Jeg har fortsatt sterke symptomer på graviditet, men testene er ikke enige i det. Hvis jeg ikke er gravid, så har jeg i alle fall hatt to dager med positive el-tester, onsdag og torsdag. Hadde sex lørdag, tirsdag og torsdag. Håper at det holder, men får vel ta en runde i morgen også. Tusen takk for klemmen! Sender en god klem tilbake til også! :-)
drgod Skrevet 19. april 2008 Forfatter #54 Skrevet 19. april 2008 Jeg begynte å blø i dag tidlig ikke mye men det var der.Mulig det er mensen som er på vei,men det er ihvertfall alt for tidlig.Kroppen leker med meg tror jeg:-( Oj;-))2 dager med positiv el test?Hvis ikke du er gravid har dere ihvertfall truffet hehe.Det blir kjempe spennende...Du er sikkert gravid. Det tror jeg.Testene er sikkert litt treig i oppfattelsen eller vi utolmodig;-)))Holder en knapp på det siste. ler.......
1prinsesse+2engler Skrevet 19. april 2008 #55 Skrevet 19. april 2008 Takk for klem Tror kroppene våre leker litt med oss Vi er vel så oppsatte på å bli gravide at vi kjenner symptomer på alt. Hehe!!! Kanskje det er festningsblødning du har mannaen!? Jeg hååååper vi har klart det alle sammen!! Tenk så moro det hadde vært!!! Og de testene er jo til å bli gale av!!! Klemmer til collette og mannaen
Collette Skrevet 19. april 2008 #56 Skrevet 19. april 2008 Ja, kroppene leker med oss. :-) Ja, kanskje det er festeblødning, mannaen? Det tror jeg! Tenk hvis vi har klart det alle sammen. Det hadde vært noe. Da blir det januar baby på oss. Er glad for at dere er her, Susann og mannaen. Er så koselig å prate med dere! :-) God lørdag! Klem
drgod Skrevet 19. april 2008 Forfatter #57 Skrevet 19. april 2008 Vet ikke om noe festeblødning...har aldri hatt det før.Håper det da:-))nå ble jeg i litt bedre humør. Ja det hadde vært kjekt jenter;-))Å få januar baby alle. Kjempe kjekt å ha noen å prate med.Det blir litt enklere da synes jeg. God Lørdag til deg også og takk for oppmuntrende ord:-) Klem
1prinsesse+2engler Skrevet 20. april 2008 #58 Skrevet 20. april 2008 Godt å ha flere å skrive meg ja:) Som er like klare for spire som meg Moro er det Jeg har hatt litt murring i magen og rundt i ryggen de siste dagene. Hmmm... Men nå skal jeg prøve å slappe av og ikke prøve desperat å kjenne etter symptomer! Kommer dem, så kommer dem....
drgod Skrevet 21. april 2008 Forfatter #59 Skrevet 21. april 2008 Hei jenter. har sluttet å blø,så det kan ikke ha vært tr kan det vel?Kan jo hende syklusen er ute å kjøre etter MAen.Tror jeg skal gå utifra min vanlige syklus og at det val el en dagen testen viste det....blir helt forrvirra av dette;-) da har jeg ikm ca 1 mai.Skal ikke teste før det.!! Dere da? hvordan ligger dere ann? klem
Collette Skrevet 21. april 2008 #60 Skrevet 21. april 2008 Ja, det er vel kanskje noe kluss med syklusen din mannaen. Du hadde nok el den dagen testen viste det. Jeg har bare testet negativt i det siste. Nå er det ikke mer testing før ikm, som for min del er 3.mai. Er i alle fall helt sikre på at vi traff el om ikke annet.
drgod Skrevet 21. april 2008 Forfatter #61 Skrevet 21. april 2008 Ja det er vi;-))) Må prøve å tenke på noe annet,blir jo helt idiot av dette.Drømmer jo om det om natten:-/ he he
1prinsesse+2engler Skrevet 21. april 2008 #62 Skrevet 21. april 2008 Ganske sikker på at vi traff el også! Og den var dagen før jeg trodde den skulle komme. Så da er kanskje ikm en dag før osgå!? 30.april da isåfall. Og jeg er sååå utålmodig!!! Vil vite NÅ om det har klaffa!!!! Men.....må da bare vente.
drgod Skrevet 21. april 2008 Forfatter #63 Skrevet 21. april 2008 Hei Susann:-) Ja tror vi får vente alle:-))Dette er det sprøeste jeg har vært med på.Jeg har aldri tenkt så mye på å få en liten til som etter jeg mistet.Har fått det helt på hjernen altså. NEI,nå er det ikke mer tenking før 1 mai:-))
1prinsesse+2engler Skrevet 21. april 2008 #64 Skrevet 21. april 2008 Samme her mannaen! Har det rett og slett "på hjernen" HELE TIDEN!!! Nå mååå vi bare prøve å slappe av med dette og vente og se. Men jeg skal vedde på at når dagene før ikm kommer, så klarer jeg ikke ligge unna testene!!
drgod Skrevet 23. april 2008 Forfatter #65 Skrevet 23. april 2008 Hei jenter, Så vi var helt nede på side 3..måtte dytte den litt jeg;-)) Ja nå nermer det seg ikm for oss ja..himmel det blir spennede. Jeg er nå 7 dpo etter el testen. Får håpe den blødningen jeg hadde var festeblødninger;-)Har litt håp nå siden den sluttet.Var deppa et par dager,men har lest litt om det og da er slett slett ikke umulig.jeg har ihvertfall aldri hatt sånn rar tr. buldrer mye i magen og er litt trøtt,men ellers merker jeg ingenting... Dere da?
1prinsesse+2engler Skrevet 23. april 2008 #66 Skrevet 23. april 2008 Eller er det bare innbildning?? Kanskje pms?? . Har de siste to dagen hatt ekstreme humørsvingninger. I det ene øyeblikket er jeg glad og fornøyd, i det andre potte sur. Og ting irriterer meg sååå lett. Nesten på gråten for ingen ting. Har hatt litt stikkinger (nesten som svake mensensmerter) nederst i magen. Er til tider uvell og utilpass. Og tror at brystene har forandret seg bitte litt. På jobb i natt var jeg så veeeldig trøtt!! Pleier aldri være trøtt på jobb! Og kjempe problemer med å stå opp etter å ha sovet i dag! Hmmmm..... Er så utålmodig!!!! Da er det vel slik at du kan teste snart mannaen?? Når er ikm?
drgod Skrevet 23. april 2008 Forfatter #67 Skrevet 23. april 2008 Skal teste på søndag.har ikm 30 april eller 1 mai du da
1prinsesse+2engler Skrevet 23. april 2008 #68 Skrevet 23. april 2008 Jeg har også ikm 30. april eller 1. mai. Skal vi teste samtidig? Hihi...
Collette Skrevet 23. april 2008 #69 Skrevet 23. april 2008 Hei jenter!! Koselig å "høre" fra dere. Her går det bare bra. Venter på ikm 3.mai og gidder ikke å teste før det i alle fall. Hehe.. Lurer på om jeg klarer å holde meg. Litt laber aktivitet i sengehalmen nå. Det er egentlig litt deilig å slappe av i forhold til det nå som el er over. Klem, klem
1prinsesse+2engler Skrevet 23. april 2008 #70 Skrevet 23. april 2008 Kjenner igjen det Collette hehe.... Full fart rundt el og da er det egentlig godt å slippe å stresse i forhold til det nå. Det blir når man har lyst....
drgod Skrevet 23. april 2008 Forfatter #71 Skrevet 23. april 2008 Ja det kan vi he he..Jeg tester søndag morgen;-))er da 12 dpo.... vittig at vi har samme ikm.;-))
drgod Skrevet 23. april 2008 Forfatter #72 Skrevet 23. april 2008 hei Collette. ja det blir vanskelig å holde seg unna testene..,men det er verdt det tror jeg;)Skal teste meg på søndag....... Ja nå er det labert i denne halmen også.hehe.Nå er det bare å slappe av og gjøre det vi føler for.:-)hehe ble nesten helt feil å skrive,men dere skjønner vel..
1prinsesse+2engler Skrevet 24. april 2008 #73 Skrevet 24. april 2008 Jobber i helga jeg da Så da blir det litt dumt å teste søndag morgen, for da blir det liksom ikke morgenurin (jobber natta vettu). Får nok vente jeg...
1prinsesse+2engler Skrevet 25. april 2008 #74 Skrevet 25. april 2008 Åååååå........ tror jeg snart blir KOKKO av å vente!!!!!!!!!!!!!!
drgod Skrevet 25. april 2008 Forfatter #75 Skrevet 25. april 2008 Da er vi 2.Har skikkekig lyst å teste.Den kan jo slå positivt ut 9 dpo::::-)))) Er så redd den er neg.hatt stikkinger i puppene i dag,men det er sikkert psykisk hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå