Gå til innhold

Noen som venter el neste uke?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg..Klarer nesten ikke vente.Etter noen frustrerende uker etter MA er tr kommet og gått og det føles utrolig godt å være i "rute".

Fint å se at det har klaffet for mange.Håper vi som ikke har spire i magen enda...tusler over i 1 trimester i mai;-))

Ønsker dere alle lykke til..masse babystøv til oss alle;-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter el neste lørdag, den 19.april. Kjører på for fullt fra mandagen, tenker jeg. Når har du el? :-)

Skrevet

venter el torsdagen.begynner for fullt i helgen;-))))ikm 1 mai.

Skrevet

Så spennende! :-) Jeg har ikm 3.mai. Har dere prøvd lenge, eller?

Skrevet

siden des.hadde da en sa,så ble jeg gravid men endte i ma 10+2.

Du har 3 mai.spennende.......vi får følge hverandre vi da..

jeg er forresten snart 27 år,er gift og har 3 barn minste er snart 7 år;-)

Skrevet

Ja, da kan vi slå følge. Dette er vår første ordentlige pp. Sluttet med p-piller for fire uker siden og er akkurat ferdig med mensen. Jeg er også snart 27, ingen barn fra før. Så da kan jeg dra nytte av dine erfaringer.

;-) Måtte dere prøve lenge med de andre barna eller? I det siste har jeg fått helt panikk for at jeg ikke kan blir gravid, men de aller fleste kan vel bli det. :)

Skrevet

Heeei :)

Henger meg med... Venter el 17.april. Ikm 1.mai.

Lykke til, til oss alle:) :)

Skrevet

Nei ble gravid med en gang med alle 3.De kom på rekke og rad hehe

Ja,tror nok de flese blir gravid på ett eller annet tidspunkt,men det er ikke lett for alle.Jeg er glad jeg har de jeg har.

Det er veldig mange tanker som melder seg når du har planlagt å bli gravid,for å ikke snakke om når du blir det:-))da kan du gruble på de utroligste ting..

Skrevet

Heisann.

Kjempe kjekt det;-))Håper denne uka går fort så er set bare å sette i gang;-)))hehe

ja lykke til,til oss alle!!!!!

Skrevet

Koselig at du blir med oss, Susann. :-) Ja, regner med at andre tanker kommer da, ja. Masse, masse lykke til alle som vil bli med. Håper at denne uka går superfort. :-)

Skrevet

Takk :)

Masse tanker ja.....

Jeg kommer nok til å bli hysterisk for alt når jeg blir gravid igjen. Mistet gutten vår i uke 18, 27.februar.

Vannet gikk og ingen vet grunnen :(

Vi får tett oppfølging fra første stund neste gang da, så det er jo litt beroligende!

Skrevet

Uff da, det var trist, Susann. Kan tenke meg at det har vært en vanskelig tid for dere. Håper at alt går bra når du blir gravid igjen! Masse lykke til! :)

Skrevet

Heisann!

Henger meg på jeg også... etter sa i begynnelsen av mars, er mensen snart over igjen:) har ikm 2.mai..

reiser på firmatur fra torsdag til søndag, så skal prøve å kose oss og slappe av der, så er det "på`n igjen" når vi kommer hjem ;)

lykke til alle dere andre, så håper jeg vi hopper til 1.trimester alle sammen snart;)

Skrevet

Takk Collette.

Så moro at vi er flere som har EL og IKM nesten helt likt :) Dette blir spennende altså!!

Bruker dere EL-test?

Jeg prøvde det sist, men den var negativ og jeg ble gravid.... Men jeg testa den dagen jeg hadde EL, kanskje det var derfor....? Brukte slik billig-test og da...

Man skal kanskje teste dagene før man forventer EL?

Skrevet

Hei.

Jeg har EL neste uke en gang, sikkert 16april. Hadde en SA i begynnelsen av mars, så skal bruke akupentur denne mnd for å bedre forholdene.. Begynte i går. Så nå håper jeg på full klaff!

Skrevet

uff stakkars deg.Det er sikkert ikke lett for noen av dere.Må være helt grusomt.

Håper vi alle snart blir gravid og at de klamrer seg fast i 9 mnd..:-))

Kjempe trøste klem fra

Skrevet

Velkommen i klubben hehe...

trist at du mistet spiren din.virker som det er mange av oss her inne:-(

Neste gang går det bra;-)))håper denne uka går foooorrrtttt

Kjempe lykke til,til oss alle

klemfra

Skrevet

Hvis mensen slutter (på dag ni nå...) og oppfører seg som normalt (og ikke får lengre syklus) denne pp har jeg el i slutten av neste uke.

Kanskje januar barn :-)

Skrevet

Melder meg på her;) Tror EL er 16-21 april:) fikk første mens etter MA nå i helgen...

Skrevet

Jeg skal ha el 13-14 april,går på hormorner denne mnd og el sprøyte,så jeg er ekstra spent:)

spennede å se hvor mange av oss som får en liten spire denne mnd:)

Skrevet

Vil at uka skal gå litt fortere!!!!!!!!!!!! Litt utålmodig ja ;) hehe....

Skrevet

Ja, jeg er også veldig utålmodig. Vi har ikke brukt el-tester hittil. I hvert fall ikke sånn systematisk. Dette er egentlig vår første pp. Kjøpte noen tester her om dagen på billige tester. Tror jeg får dem i morgen. Er usikker på om jeg skal bruke dem. Blir så opphengt og stressa av det. :-)

Skrevet

Helt enig med deg Collette.Blir bare helt opphengt og sur av hele greia.jeg har bestemt meg for at vi IKKE skal bruke el tester,men heller ha litt oftere sex;-))))

Skal prøve å holde meg unna testingen før ikm også,men det er ikke lett.

Dagene går som år for tiden.........og jeg som alltid har sagt at de går for fort.....;-)

Skrevet

Ok, da har vi en plan. Ingen el tester denne perioden, men mye sex! Så venter vi og ser om vi får mensen. Hvis ikke, kan vi teste dagen etter ikm? Hehe.. Vet ikke om jeg klarer det hvis jeg har tester som brenner i skapet. Men sparer såklart en del penger og skuffelse på det.

Skrevet

He he,det er ikke lett som du sier hvis testene brenner i skapet,men vi prøver.:-))IKKE LOV OG TESTE.he he ler...

Vi går en spennende tid i møte.Håper vi klarer det denne mnd;-)

EVIG OPPTIMISST....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...