Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 At det partiet der har så stor oppslutning her til lands, får meg til å tenke følgende: 1) Folk flest er idioter 2) Det er skremmende at folk flest har makt (det kan jo egentlig debatteres som et eget tema det da) 3) Jeg blir kvalm, flau, skamfull av å kunne assosieres med dette partiet gjennom statsborgerskapet mitt- mister lysten til å være norsk 4) Den lille idealistiske, naive delen av meg som fortsatt finnes og tror på at verden kan bli et bra sted for alle, har ikke lenge igjen. 5) Den foraktfulle kynikeren har derimot gode levevilkår og ser ut til å gå av med seieren 6) Nevnte jeg at folk flest er idioter?
Sjefsmegga Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Skremmende, håper folk åpner øya litt, jeg kan til tider føle en viss sypati og t.o.m LIKE Siv Jensen, men ikke politikken.... Venstre er vel mere mi gate...
___ Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Heldig vis stemmer ikke folk flest FrP. Trøst deg med at det tross alt er et mindretal som støtter dem. Desuten er det enklere å tilgi idiotene enn dem som bare er noen store egoister.
Mamsen87 :) Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 ikke lest det nye innvandringsforslaget.. men jeg stemmer frp....
Dunder Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 .. at folk flest er idioter som ikke vet sitt eget beste er vel ikke akkurat noe nytt..
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Nei, det er det ikke. Men dette forslaget var ille nok til å legitemire litt sukking over menneskers dårskap.
MammaMia123 Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Har heller ikke lest deres nye innvandringsforslag, men jeg er enig i det meste Frp sier om innvandring, så jeg ser ikke bort i fra at jeg kanskje er enig i dette også.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Kan i så fall bare ønske også deg god bedring:o)
MammaMia123 Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 God bedring?? Feiler det meg noe for at jeg er FOR det Frp sier? Jeg har forresten lest innvandringsforslaget, og sier meg helt og fult enig. Hva var galt med det?
ScaryMama Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Er det slik at mennesker som mener noe annet enn deg er idioter? Ja ja, god bedring...
Januarjubel! Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Fra aftenposten.no: "I følge Amundsen ønsker FrP å begrense antallet asylsøkere til under 100 i året. Partiet ønsker også en kraftig begrensing av antallet familiegjenforeninger. I tillegg synes Amundsen og Jensen at det er feil at asylsøkere får bli i Norge av humanitære grunner eller helseproblemer." - Dette er jo barbarisk, man kan jo håpe at folk skjønner at dette er direkte råskap mot andre mennesker (som også er av kjøtt og blod og som har følelser, personlighet og elsker barna sine osv. osv.) - men det er kanskje naivt?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Ja dette er desverre ikke nyheter, noen mennesker har mindre empatiske evner enn andre...
MammaMia123 Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Signerer den Kozy! Jeg er tydeligvis en idiot i hennes øyne siden jeg er så teit som er enig med Frp Huff... Rart det er krig i verden? Om man ikke en gang kan ha egne meninger uten at man er idiot!
Tøysetipp Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 "Eksempelvis sliter vi med å integrere somaliere i det norske samfunnet. Når vi ser at innvandrere fra noen utvalgte land integreres svært dårlig i samfunnet er det på tide at vi tør å ta konsekvensen av det, mener Per-Willy Amundsen" Det sier noe om omløpet som sirkulerer rundt i kretsløpet til Per-Willy! Kanskje kke så overraskende når de som eneste parti på stortinget ikke skrev under på et anti-rasistisk storting.. heller.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Nei, jeg ønsker jo på ingen måte å provosere:-) Man kan godt mene mye annet enn meg, meeeen det finnes ingen unnskyldning for å stemme FrP.
ScaryMama Skrevet 7. april 2008 #19 Skrevet 7. april 2008 Har du tenkt på at de som støtter dette forslaget tenker at dere som er i mot det er lite empatiske? Lite empatisk da mot det norske samfunnet?
MammaMia123 Skrevet 7. april 2008 #20 Skrevet 7. april 2008 Jeg må si jeg er mektig provosert av HI som skriver at de fleste er idioter ( Les:de som stemmer frp) Så Hi: 1) Folk flest er idioter:: Er alle idioter for at de ikke mener det samme som deg???? 2) Det er skremmende at folk flest har makt (det kan jo egentlig debatteres som et eget tema det da) Folk flest har makt???? 3) Jeg blir kvalm, flau, skamfull av å kunne assosieres med dette partiet gjennom statsborgerskapet mitt- mister lysten til å være norsk.. Så flytt da!! 4) Den lille idealistiske, naive delen av meg som fortsatt finnes og tror på at verden kan bli et bra sted for alle, har ikke lenge igjen. VERDEN blir ikke bedre når folk som deg kaller andre idioter for at de er enige med Frp og deres meninger om innvandrere!!! 5) Den foraktfulle kynikeren har derimot gode levevilkår og ser ut til å gå av med seieren 6) Nevnte jeg at folk flest er idioter? Er du en av dem??
Dunder Skrevet 7. april 2008 #21 Skrevet 7. april 2008 Ja, la oss i stedet bruke pengene på bedre veier og billigere bensin så kan vi kjøre rundt i bilene åre mens resten av verdens befolkning kan ha det så godt. :S
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 7. april 2008 #22 Skrevet 7. april 2008 Gidder ikke å legge meg oppi selve FrP poltikk debatten her, jeg er enig med dem i flere saker.Akkurat denne saken har jeg ikke satt meg så veldig inn i enda, MEN at FOLK FLEST er IDIOTER hvis dem stemmer FrP!!?? Jeg regner med det er sagt i et ikke 100% oppriktig tonefall, men likevel da!! Vi klarer vel å diskutere politikk uten å måtte senke oss på et slikt dypt og barnslig nivå?? *rister på hodet og legger til et "ærlig talt" altså*
MammaMia123 Skrevet 7. april 2008 #23 Skrevet 7. april 2008 Som jeg skulle sagt det selv! Om vi fortsetter som vi har gjort, kommer innvandrerne til å ta over Norge til slutt!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #24 Skrevet 7. april 2008 Om man kun tenker på seg selv (i dette tilfellet det norske samfunnet sett opp mot verden) så er man egoistisk og lite empatisk, det finnes mennesker, inkludert små barn, som blir tortuert og lemlestet på det groveste i andre land og ikke har noe sted å gjøre av seg, skal vi nekte dem adgang til vår land fordi nok er nok og vi bare må tenke på oss selv i vårt lille beskyttede land? Vel, vi har nok ulikt syn på empati ja, det er sikkert og visst...
~sjiraff~ Skrevet 7. april 2008 #25 Skrevet 7. april 2008 LiBemamma du mener da at det er helt greit å sende f.eks en hjertesyk 2 åring ut av landet og tilbake til f.eks Somalia der hun/han garantert vil dø fremfor å gi de den behandlingen de trenger her i Norge? Da er du jo lite empatisk og hjerterå! Og ang. nr 2, folk flest har makt. Det er jo derfor vi har valg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå