Gå til innhold

en morsom navn lek.....bli med


;);)MAYYA;);)

Anbefalte innlegg

Marina er flott med litt utenlansk preg, enkelt å uttale over hele verden:-) Dan-Niclas er en sammensettning jeg ikke har hørt før. Liker Niklas godt da:-)

 

 

Min lille snuppe heter TULA, og i magen ligger mest sannsynlig YRJA eller VETLE.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tula hadde jeg faktisk ikke hørt før, men det var utrolig fint. Søtt og sterkt på en gang!

Yrja ble litt blanding av Arja og Ylva for min del, men for all del et sterkt navn.

Vetle heter nabogutten, og det er rett og slett helt nydelig.

 

Mine heter Silas og Tienne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silas og Tienne - er begge gutter? Kule navn, synes de var spesielle og ikke minst originale.

 

Har to døtre som heter: Ella Sophie og Nathalie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Sophie var ett kjempe søtt navn, ser for meg en rolig liten tulle, Nathalie ser jeg for meg en litt sånn jentete utgave av Emil i lønneberget på en måte =)

Sikkert to nydelige prinsesser!

 

min gutt heter Casper, og tulla i magen (som sies skal se verdens lys om 2 dager....) har vi ikke bestemt oss helt for enda, men liker best

Leonora, Bettina, Naomi, Hermine el Christebelle...

 

Finner liksom ikke det "WOW" navnet jeg leter etter...

Forslag noen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns faktisk du hadde noen wow navn der jeg. Christebelle var veldig fint og spesielt! hva med Anabell? ikke like langt/tungt. eller hva med Noelia? syns det er så fint jeg. ellers er også Leonora vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Casper er et kjempe søtt navn, litt synd det er så populært. Men har bare gode asosiasjoner med det... og jeg jobber i barnehage...hihi...

 

Vet ikke kjønnet selv enda, men om det blir jente skal hun hete Lykke og om det blir gutt William.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke er et nydlig navn..Ser for meg "gullhår" i eventyrene..William assosierer jeg litt med overklassen.. Litt adelt.. Mine barn heter: Pernille Amalie, Henrik Emil,Tora Helen og Tormod Elias ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ble glemt litt her..Stine synes jeg er et søtt navn..Ser for meg en liten veslevoksen frøken..Petra var uvant for meg..Litt tantete ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille Amalie- Det synes jeg var kjempefint, første gang jeg leste det hørtes det rart ut, men når jeg sa det høyt noen ganger synes jeg det var nydelig

 

Henrik Emil- Også et navn jeg måtte si høyt, synes Henrik er kjempefint :) Emil liker jeg også

 

Tora Helen- Tora synes jeg er kjempefint, Helen het Bestevenninen min til mellomnavn og jeg synes det er kjempefint!

 

Tormod Elias- Ville kanskje ikke valgt det selv, men det var ganske fint, passet til søsknene sine navn :)

 

 

Mine heter Amanda Marie, Oliver og Jacob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda er jeg ikke så glad i, men Marie er fint. Oliver tenkte jeg på selv, men det har blitt litt for vanlig. Jacob er nydelig!

 

Elvira?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patrik er for meg en lyshåret liten "røver", med glimt i øyet. Forbinder det mest med Sverige.

 

Av jentenavnene kommenterer jeg det som jeg liker best og som jeg også passer best til Patrik; Hanna. Hanna er for meg ei tøff og sterk jente, ingen som tuller med ei jente som heter Hanna. Veldig fint navn.

 

Erik og Ragni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik og Ragni - sterke og solide navn jeg synes er både flotte og nydelige. Kjempefine.

 

Har ei prinsesse ved navn Johanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanna er et flott navn! Sterkt og varmt:o)

 

Mine 3 skjønne gullunger heter:

Alexander

Maja Susanne

Iris Marie

 

Den lille tulla som ligger i magen og vokser seg stor og sterk, er for tiden navnløs. Vil helst ha et navn på 4 bokstaver....og så tenker jeg mye på Louise som 2. navn... Noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine navn du har på barna dine! Fine sammensetninger på jentenavnene, likte speielt Iris Marie:)

 

Forslag:

Alva Louise

Dina Louise

Ella Louise

Emma Louise

Inga Louise

Nora Louise

Vera Louise

Ylva Louise

 

Fant du noen nye til lista di?? Lykke til:)

 

Min jente heter også Johanna! Jeg trodde ikke det var så mye brukt, men ser det står flere ganger i denne tråden!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanna er veldig fint. Til johanna ville jeg valgt Dina Lousie, også fordi tanten min heter Dina og da har jeg bare gode assosiasjoner til det navnet. Må si det var ingen på listen din jeg ikke likte da.

 

Gutten min heter Linus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linus er mitt favoritt guttenavn. Nydelig og spesielt på en gang. Jeg har to jenter, og gravid med nr 3, så det blir nok en Linus hos meg også.

 

Mine heter faktisk Lisen (Othilie) og Lykke (Livian). Bruker skjelden navnene i parangtes, det er oppkalling etter besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisen var et søtt savn, og Lykke er vakkert!!! Så fine navn barna dine har!

Er gravid og tenker Iben hvis jente og Bror hvis gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iben er eit kjempefint navn....Bror er litt uvant for meg,men om eg tenker meg om så er det faktisk ganske kult:)

 

Mine heiter Victoria og Sander..og i magen er det joar eller joakim(blir ikkje einige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...