Gå til innhold

en morsom navn lek.....bli med


;);)MAYYA;);)

Anbefalte innlegg

Her gikk vi om hverandre gitt. Forter meg å skrive litt om Melania.

Det er et veldig fint navn. Litt kunstneriskt syntes jeg. Hun blir nok ei kreativ jente;-)

 

Min sønn heter Lias..fortsatt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lias var et innmari fint og spesielt navn. Et sånn type navn jeg kunne ha valgt selv om jeg fikk en gutt en gang.. vedder på at han er en søt liten "rampegutt" :-P

 

Min jenter heter: Ingrid Kristin (Kristiiiin.... lang i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid er et kjempeflott navn, har aldri hørt kombinasjonen Ingrid Kristin før men liker det. Stødige og fine navn!

 

 

Min datter heter Ane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisabeth er ett fint navn. liker navn på E jeg . Johanne er også ett fint navn, ikke så mye brukt.

 

mine heter Even og Elise

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even er knalltøft og sterkt, Elise er pent og nydelig. Passer godt sammen. Gode valg!

 

Har tre sønner og to døtre, venter ei lita jente:

 

Magnus

Henrik

Oskar

Wilma

Erika

 

Lillepia som er ventet om 2 måneders tid skal få navnet Adele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele er kjempefint, liker det utrolig godt:) vurderte det til min lille, men mannen var ikke enig.

 

Magnus er et bra og stødig navn:)

Henrik er fint:)

Oskar er litt tøft:)

Wilma er kjempefint!

Erika liker jeg:)

 

 

 

Min lille jente skal hete Kaia Lovise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaia Lovise er et flott navn, fin sammensetning, og jeg synes det er stilig med Lovise som en variant av det etter hvert ganske vanlige Louise.

 

 

Sønnen min heter Wilfred, oppkalt etter sin oldefar som han dessverre aldri fikk treffe, men som nok hadde vært kjempestolt.

 

Lillebror i magen skal hete Edward. Tror vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wilfred er et navn jeg ikke har noe forhold til for jeg har aldri møtt noen som har hett det. Jeg synes oppkalling er kjempekoselig, og Wilfred er sikkert en tøff og sjarmerende kar. Et originalt og spennende navnevalg.

 

Edward er et navn med klasse. Tipper det er oppkalling også? Vet om en liten Edvard. Det er et navn med en fin historie - ikke verst å være navnebror med Edvard Grieg og Edvard Munch.

 

Min jente heter Ellinor - hun er også oppkalt etter en oldemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellinor er vakkert:)Mamman min heter det,og hun er et fantastisk menneske:)

 

Mine små heter Troya og Odin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troya og Odin er begge tøffe, flotte, sterke, pene navn. Likte egentlig begge veldig godt. Utrolig stødige navn!

 

Har to jenter: Alma Louise og Ella Sophie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma Louise og Ella Sophie et to spesielle navn... Men flotte vil jeg si..

Ikke noe er ville valgt men likte de i grunn godt..

Jeg vil kalle min september bebi opp etter mor mi som døde får to år siden i dag.. Altså Bodil:) eller Birk om det blir gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodil er et navn som trenger en renessanse nå, og jeg synes det er gøy med folk som velger litt annerledes navn til barna. Bodil er ikke noe jeg ville valgt, men synes det er flott og sterkt, og det er egentlig veldig pent! Elsker når folk trekker frem "gamle" navn:-) Birk er også veldig skjønt, litt sånn rampe-navn, men liker det.

 

Har Emilie og Amanda, og venter nå lille Ellie:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har valgt veldig søte og nydelige navn på jentene dine

Emilie har jeg gode assosiasjoner til. Har et tantebarn som heter det. Ei nydelig jente. Amanda er et søtt jentenavn. Ellie har jeg ikke hørt før jeg meldte meg inn her, men liker navnet godt. Blir nok ei flott jente.

 

Jeg har tre gutter, Simen, Sebastian og Sondre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... simen, sebastian,og sondre er veldig flotte navn det. sebastian var en av mine favoritt navn før. simen heter sønnen til min venninde og sondre var en av mine bste venner så jeg liker de veldig godt

 

min sønn heter ferdinand.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdinand er et sterkt og stødig navn . Ser for meg en flott mørk gutt.

Guttenen mine heter Noah og Liam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah og Liam er fine namn:) Liam ser eg for meg som ein liten luring, og Noah er nok ganske så skjønn!

 

Mine heiter Erlend, Oskar og Johanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend, Oskar og Johanna:

 

Alle tre er nydelige, flotte, sterke og fine navn jeg selv godt kunne valgt. Liker den litt "gamle" stilen, og synes det er veldig sterke navn. Kjempefine! Alle er blant mine favoritter:-)

 

Min lille heter Elisabeth.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth synes jeg er et vakkert navn. Det er et sterkt navn, litt kongelig, uten allfor mye preg av det alikvel. Vurderer det selv faktisk til min vesle baby ( vet ikke kjønnet ennå...)

 

min vesle gutt heter Bendik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendik er bare herlig og passer like godt til en liten gutt som til en voksen mann.

 

Mine heter : Marina og Dan-Nicklas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...