Gå til innhold

GRESSENKENE - April

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det får´n si..Nå fant jeg gressenkene langt ned på 3 sida!!

Ikke noe spennende som har skjedd siden sist?

Sitter med lillegutt på fanget jeg nå. Feberen har blusset opp igjen. Æsj asså..

Men mamma kommer snart og skal bli hos oss til fred. Da får gullet slappet av hele uka hjemme..

Ikke bare bare å være "alenemor" heller...huff..beundrer dere som har menn på søen i ukesvis. Jeg har heldigvis bare perioder! Men det holder det..hvertfall med tanke på så mye jeg har å gjøre framover. Skal bli godt å få revystyret ferdig.

Vel, gi lyd fra dere snart da jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars lillegutt! Håper han blir frisk snart og at han koser seg litt som syk sammen med mamma. Litt kjedelig å måtte være borte fra jobb når man er helt fersk, men sånn er det bare!

Gruer meg selv til å begynne i ny jobb med en ettåring. Men gleder meg også selvfølgelig. Skal bli så godt å gjøre noe meningsfylt og noe som er motiverende! Jeg er en rimelig lei og fattig student, og det er ekstremt vanskelig å få til å studere i dette svangerskapet. Jeg kommer meg ikke så ofte ut av hus, og hjemme er det vanskelig å jobbe. Den siste uka har jeg sovet utrolig dårlig, ikke sovnet før 5-6-7 tiden, og da er det helt umulig å stå opp i riktig tid. Noen som har noen gode råd for god søvn? Er sykemeldt fra ekstrajobben, så jeg kan være litt slapp student med litt bedre samvittighet - likevel er det ikke mye mening i dager som ikke brukes fornuftig syns jeg.

Du har det bra, Morelli? Ingen spesielle plager?

Titter, jeg er så glad på dine vegne! Nå har du kommet enda lenger. Hurra!

Skrevet

Huff, mye sykdom hos fler av gressenkene for tiden! Håper lillegutten blir frisk igjen snart Morelli....er nok godt for han å ha deg hjemme! Ikke tenk på at du er borte fra jobben. En kan ikke bestemme når barna blir syke! Og du er jammen superkvinnen for tiden, for det høres ut som om du har evig nok å henge fingrene i! Slapp godt av når revyen er ferdig da:)

Stjerneklar: Ja, tiden går og enda tror jeg det står bra til i magen min:) Er 6 + 6 i dag, så i morgen er det nok et lite jubileum! Føler meg litt tryggere for hver dag som går, men samtidig blir det verre dersom det skulle skje noe jo lengre tid det går....men jeg prøver å tenke positivt! Gleder meg til i slutten av mai jeg, for det er liksom mye tryggere når man har kommet over de berømte 12 ukene. Da håper jeg å klare å slappe enda litt mer av:) Og så skjønner jeg godt at du er lei av å være student....jeg har selv studert i 5 år nå, og skulle egentlig begynt i jobb til høsten. På den måten er ikke akkurat denne graviditeten så godt tima, men etter å ha prøvd i nesten halvannet år ventet vi ikke bare pga det! Så jeg får ta det som det kommer og jobbe litt vikariater dersom formen holder:)

Ellers er det ikke mye som skjer hos meg i alle fall....jobber med en eksamensoppgave fra morgen til kveld, så det blir ikke mye tid til noe annet. Når jeg kommer hjem fra biblioteket er det såvidt jeg klarer å lage noe skikkelig mat før rompa blir solid planta i sofaen.... Og jeg, som tidligere var nattedyr og slet med å få sove på kveldene, legger meg halv elleve hver dag og slokner med en gang! Såvidt jeg klarte å holde meg våken gjennom frustrerte fruer i går....komisk! Noen andre symptomer ser jeg ikke så mye til. Er litt glad jeg ikke er kvalm i alle fall, for det hadde ikke vært så lett å kombinere med eksamenstida! Bare puppene som er litt ømme stort sett hele tiden, og at jeg må litt ofte på do.

Vel, nå må jeg tilbake til oppgaveskrivinga....*sukk* Hvorfor er det alltid strålende vær når man MÅ sitte inne å skrive eksamen??? Håper noen av dere har fint vær i alle fall slik at dere kan nyte det mer enn meg:)

Skrevet

Skjønner godt du gleder deg til de 12 ukene, men du er allerede langt på vei! Tror det er veldig bra å komme til uke 9- 10 også - da er det mye som har etablert seg (morkake og slikt). Vi tok tidlig UL og da sa legen at det var bare å senke skuldrene, for her så alt veldig fint ut. Det var godt, for da slapp jeg å vente helt til 12 uker var godt før jeg følte meg relativt trygg. Jeg skriver relativt, for i svangerskapet er det alltid noe som dukker opp som du blir bekymra for. Men stort sett så er alle rare ting som skjer ganske normalt. Kroppen reagerer jo forskjellig fra kvinne til kvinne.

Veldig bra at du ikke har kjent noe til kvalmen, håper virkelig du slipper unna kvalme, bekken og ryggplager! Og det høres deilig ut å slokne med en gang man legger seg, det gjør IKKE jeg!

Lykke til med eksamen!

Skrevet

Takk skal du ha Stjerneklar:) Jeg har blitt henvist til Svangerskapspoliklinikken på sykehuset pga blodtrykket, så håper å få tidlig ultralyd der når jeg bare får innkalling... Legen sa at dersom jeg forklarte dem at jeg var veldig bekymret fordi jeg har mistet to ganger før ville jeg sannsynligvis få det. Så jeg håper innkallingen kommer snart slik at vi får gjort det:) Hadde vært fantastisk å se et bankende hjerte....

Jeg slet også med å sove tidligere, og det som funket for meg var å pusse tennene og gjøre alt klart til legging en god stund før jeg egentlig skulle i seng. Så lå jeg på sofaen å kikket tv og slappet av (ikke gjorde noe som krevde tankeaktivitet)...så til slutt kjente jeg at jeg begynte å bli trett, så da var det bare å gå rett i seng:) Slippe å måtte gå på badet for å pusse tennene o.l. for da våknet jeg bare igjen! Og så bruker jeg å ha varmeflaske i senga når jeg sliter med å sove, for da blir det varmt og godt:) Fryser lett på beina jeg da.... Ellers har jeg ikke noen gode råd å komme med! Litt aktivitet en time eller to før legging kan jo være effektivt... Håper det ordner seg i alle fall:)

Skrevet

Heisann jenter!

Har det veldig travelt med skolen for tiden, så jeg har ikke mange minuttene til å lese inleggene deres her. Håper dere som er syke/har syke hjemme blir bedre i allefall:) Veldig godt å høre at det går bra med graviditeten din Titter:)

Jeg var så gira i dag på å ta en clearblue test, men streken i kontrollvinduet kom selvfølgelig ikke opp :( så da er det bare å vente til i morgen. håper jeg kan joine dere snart! :)

Jeg er helt enig i Titter sitt råd om å stelle seg en stund før du legger deg:) bare å vrenge av klærne å sovne da:)

Skrevet

Ja det virker som dere ha fult opp om dagen også.

Og gratulerer til deg Titter!!! 6+6 er bra:-D Dette kommer til å gå så fint skal du se :-)

Hva med en sånn Hcg prøve? Sånn som jeg tok for å sjekke at nivået var bra..

Søvnproblemer ja, der er jeg ingen ekspert. For jeg har verdens beste sovehjerte. Jeg har alltid sovnet når jeg vil jeg, og det håper jeg vil fortsette. De få gangene jeg har slitet med å sove, tror jeg har vært pga for mye kaffe for sent på kvelden. Melk skal være søvndyssende..og tv er visst fy;-)...eller det hjelper visst ikke på å bli trøtt. Lese bok kanskje i stede..?

Men jeg kan kjenne følelsen. Ligge der å lese bok og ikke klare å slappe av i kroppen, varm og bare helt tung. Uff, det må være ille for de/dere som har det sånn ofte.

Ja, lillegutt er feberfri i dag, men han har vært hjemme i går og i dag. Holder han hjemme i morgen også. mamma er her å hjelper til, så jeg får jobbet. Veldig glad jeg har henne asså!

SLITSOMT å jobbe nå syntes jeg!!! Men prøver å være positiv. Setter man seg ned å sturer, er det ikke like lett å komme seg opp igjen. Så i dag prøver jeg å glede meg over at vi skal ha generalprøve i stede for å bare tenke at det er pes. Også er det jo premiere i morgen. Er jo moro også da :-P

klar: Formen min er super når det gjelder graviditeten. Fortsatt bare litt trøtt og sliten, men absolutt levelig. Litt bekkenvondt i blandt, men helt ok.

Værre med stakars Trulte :-(

Håper ikke du støvsugde for hard i dag da!!! Og kos deg med komle og kompiser!! :-)

blablabla..hehe...nok fra meg i dag..Må stikke. Her er det turbofart fra morgen til kveld!!!

kos dere med magen jenter, dere som kan, og til dere som ikke er gravide enda: DET KOMMER SNART!!! I can feel it ;o)

Skrevet

Morelli: Må nesten rette deg her! Jeg er 7 + 0 i dag, så da er nok en merkedag snart over! :)

Nå er knøttet i magen 5 uker gammelt sånn omtrent, og jeg bare håper alt står bra til! Har hatt en litt dårlig dag i dag og vært mye redd, men det er bedre nå på kvelden. Har fått snakka med sambo og han klarte å overbevise meg litt i alle fall om at det kommer til å gå bra... Tror jeg skal innom legekontoret i morgen tidlig å spørre om å få snakke med legen min eller i alle fall ta en slik hcg-prøve! Er ikke godt for verken meg eller spira å gå rundt å være urolig... Kjenner at jeg aller helst skulle hatt en tidlig ultralyd for å se med egne øyne at alt er bra, men det blir vel kanskje ikke det. Får bare prøve å slappe av!

Er det forresten noen som har hørt noe fra Elisabeth?

Det ble et kort og egosentrisk innlegg dette her, men dere får bære over med meg. Er litt sliten og har ikke det store overskuddet, så jeg får heller prøve å komme sterkere tilbake en annen gang:) Natta!

Skrevet

Å er det mulig. jeg skrev et laaaangt innlegg i går, og nå er den ikke her???!!!!!!!!

ARG!!!

Skrevet

Det er så kjipt når det skjer Morelli! Har hendt meg også, og jeg skjønner absolutt din frustrasjon! Hvordan gikk det ellers med premieren på revyen?? Du har jo jobba som en gal med den, så det ble vel bra? :)

Og så er det som vanlig stille og rolig på tråden vår i helga...jeg har selv skrivehelg (bortsett fra i dag når jeg har tatt meg fri), så det er ikke mye å hoppe i taket for. Er så lei av oppgaven min og ikke føler jeg at det blir noe bra heller, så det er skikkelig kjipt:( Huff, dagens klaging fra meg...

Snakka akkurat med sambo nå, og jeg savner han noe så innmari for tida...er jo de mest kritiske ukene av svangerskapet jeg går gjennom nå, og kjenner at det hadde ikke gjort noe å hatt hans støtte i hverdagen. Han støtter meg jo selvfølgelig så godt han kan, men det blir ikke det samme over telefon... Og de siste dagene har jeg hatt så lett for å ta til tårene (skylder på hormonene...), og da tror jeg han føler seg litt hjelpesløs. Prøver å ikke gråte på telefonen, men jeg er så frustrert over oppgaven og alt som skulle vært gjort som jeg ikke får tid til, så det er ikke alltid så lett. Håper det blir bedre om 10 dager, for da skal oppgaven leveres uansett hvor dårlig den blir, og sambo kommer hjem! O'lykke:)

Nå skal jeg på kino med en venninne, og jeg bare håper jeg klarer å sitte hele filmen uten å løpe på do hele tiden....har ikke så stor blære for tiden! Kos dere masse resten av helga jenter:)

Skrevet

Uff ja, typisk at han er borte når du er tidlig i sv.skapet

Når kommer han hjem da?

Han ville nok heller vært hjemme tenker jeg.

Premieren gikk strålende den.

Ser du linken jeg har lagt ut på msn?

Ta gjerne en titt;-)

...eller profilbildet mitt på face...hahaha!!!

Temmelig gravid nå!!!

Magen bare står ut. Om ikke lenge gjør din det samme :-D

Prøv å glede deg litt over dette nå da. Det kommer til å gå kjempekjempe fint!!!

Skrevet

Grattis med overstått premiere, Morelli! Hyggelig at dere også har kontakt på msn og face, jeg er ikke så avansert desverre! Holder meg her inne.

Titter, skjønner veldig godt det er trist at din kjære ikke er her nå. Håper du klarer å ikke sørge så mye over det, det er jo ingenting å gjøre med det - du må bare klare deg så godt du kan. Du er jo ikke allene vet du...lille i magen... :)

Får du ultralyd? Det ville jeg virkelig spurt legen din om. Si du er veldig bekymra for å miste siden du har mistet så mye! Vær litt tøff å gjør det! Det vil få deg til å slappe mer av!

Min kjære er også reist..! Sitter her alene, tiden går så fort mot termin. Snart bare halvannen mnd igjen før jeg er innenfor termin..! Ganske sprøtt, føler ikke jeg er helt klar over hva som skjer. Akkurat fått beskjed om at pappan skal ut å reise like før termin! OJOJOJOJ.. Hva kan jeg gjøre med det? Nekter å føde uten han, ass!

Styrer i leiligheten idag. Vi har pusset opp og det er masse som ikke er på plass enda. Får besøk av min mor til uka, hun skal på kurs og har med seg en kollega som skal bo hos oss. Jeg vil gjerne at det skal se litt skikkelig ut her da.. særlig barnerommet og stuen.

Forresten; Noen av dere med erfaring med Fødselsforberedende olje? Skal man virkelig smøre seg inne i skjeden og tøye og dra??

En annen ting; Reine sølibatet for oss dette svangerskapet, jeg har vært engstelig pga kynnere og tør ikke "herje" for mye. Men er det bare tull å tenke slikt?

Skrevet

Tusen takk, klar. Hadde andre forestilling i dag. Er jo så moro :-D

..men blir nok siste året. Har holdt på i 10 år nå!

Mye mulig vi blir et par jenter som KANSKJE starter egen revyguppe i byen. Må få støtte av kommunen bare. Får vi det, så kanskje vi prøver ;-) Ja det er artig å ha noen av jentene på msn. Har ørneredet, titter og Elisabeth. Du er hjertelig velkommen du også om du tør;-)

OJ!!! Kjipt at sambo blir borte så tett oppunder. Samboeren min er heldigvis hjemme da. Eller dvs han pendler fra tbg-oslo hver dag, men er ikke lange turen hjem HIVS noe skjer. (1t + 20min ca) Som ofest skjer det på natta også, hehe.. Han blir hjemme to uker etter fødsel, så drar han en måned. Kjedelig, men sånn er det bare. Da drar han til varmere strøk, den heldiggrisen!!!

Ang smøring. Jeg bruker en olje fra helsekost som heter svangerskapsolje. Den er til å masere inn magen, pupper, rompe og lår. De siste to månedene gjør jeg som sist, smører mellomskjøttet litt også. Den er vel ikke akkurat til det bruket, men jeg revnetn ingen ting sist, så satser på å slippe det denne gangen også. Innbilder meg at mellomkjøttet blir mere tøyelig om jeg smører der hver gang jeg har dusjet, f.eks.. hehe...

Ang de kynnerene dine, så er jeg usikker. Kan jo være greit å ta det litt med ro da. Trenger ikke å styre mer enn nødvendig kanskje..men ikke bra å bare legge seg ned heller. Så klarer du å gå en tur hver dag, så er nok det supert. Jeg har aldri tid til det.

Sambo er jo borte nå også. Kommer hjem til fredag da. Da skal vi ha en uke ferie:-D Gleder meg!!!!

Titter? Åssen er formen i helga da? Fortsatt litt trist? Åssen tok faren din nyheten forresten??

Ørneredet? Elisabeth? Er dere i live eller?

maya?? Mixå??? Come on!!! Ikke glem oss her. Vi må jobbe sammen for å holde liv i gruppa!!

1.2.3?? Du er med fortsatt??

Masse blabla fra meg i dag, hehe...Nå er det natta. Dukker snart innom igjen skal dere se;-p

Shalla baiz

Skrevet

Morelli: Ja, jeg såg profilbildet ditt på face og jammen har du fin gravidmage:) Gleder meg sånn til min også ser sånn ut! Er jammen ikke langt unna enkelte kvelder.....er så sinnsykt oppblåst til tider at folk må jo begynne å få mistanke snart! Men gleder meg til magen kommer på ordentlig:) Sambo kommer hjem 29. april, dvs han reiser nordover og så gjør jeg det samme, slik at vi møtes der! Skal fortelle det til hans foreldre 1.maihelga, så det blir spennende:)

Pappa tok nyheten veldig bra! Er i gang med litt planlegging av vugge og greier....han har alltid sagt at han skulle lage vugge til både meg og broren min når vi får første barnet, så han holder ord:) Han synes det er veldig spennende og spørr stadig hvordan formen er!

Ellers går det bedre enn sist jeg skrev innleg....oppdaga at jeg kanskje har skrevet en del "syte-innlegg" i det siste, men det er absolutt ikke så ille hele tiden! Har vel bare en tendens til å bli slik at når jeg er ensom og trist uten mulighet for å snakke med sambo, blir dere klagemur! Men stort sett har jeg det bra:) Var innom legekontoret for å snakke med legen min i dag, men selvfølgelig var hun på kurs i dag og i morgen... Så jeg fikk time på onsdag! Da skal jeg mase om tidlig ultralyd i alle fall:) Har så lyst til å se om det er noen inni magen min, og forhåpentligvis bli litt beroliget!

Huff, nå må jeg vel tilbake til skrivinga.....sliter sånn med den ene eksamensoppgaven min, og nå er det bare en uke til den må være ferdig! Så heretter MÅ jeg klare å jobbe litt effektivt!

Skrevet

Hei hei hei hei! :P

Jeg er her, har bare ikke hatt så mye å skrive om. :)

Hadde et lite ¨håp om at jeg var preggers, men fikk selvfølgelig tanta lørdag. var 9 dager over IKM! Det har jeg ikke vært før, så jeg begynte å tenke tanken på at det var noe i maven min. Men neida. må nok vente litt til ja:)

Ellers er det jo ikke så mye som skjer med meg i Molde by. Kose dere alle sammen i fineværet! :D

Skrevet

Titter, skjønner godt du gleder deg til første mai helga! Tenk, da er du kommet enda lenger mot den magiske grensen. Bebisen blir bare sterkere og sterkere! Bare to dager til onsdag, si til legen at det er viktig at du får ultralyd for du er så bekrymra og dessuten er mannen på sjøen så du må bekymre deg alene. Ikke la legen IKKE gi deg ultralyd!

Mixå; kjedelig med mensen! Må si det er deilig å ha slippet unna den siden september, gitt!

ojojojo.. Nå føler jeg det nærmer seg. Maya, du har ikke lenge igjen du heller? Er du spent, nervøs, full av fryd og glede eller blir du av og til grepet av den skumle følelsen?

Jeg begynner å tenke at jeg ikke aner hva jeg har begitt meg ut på. Er det ikke ei dør jeg kan snike meg ut gjennom her?? Neida, men jeg har veldig respekt for dette store som venter oss.

Skrevet

Svært så stille det er her om dagen da.....! Er dere for opptatt av å nyte det gode været? Jeg har spist årets første is og har tatt litt fri fra eksamensstress! Utrolig deilig altså:) Men i morgen er det full rulle igjen og siste innspurt fram til neste tirsdag....

Og så skal jeg til legen i morgen da! Er litt spent på den timen, men skal jammen stå på krava for å få tidlig ul. Forrige gang jeg mistet sa hun at jeg skulle si fra med en gang jeg ble gravid neste gang, så skulle hun henvise meg....men jeg glemte helt av å nevne det da jeg var der når jeg akkurat hadde funnet det ut. Var nok i sjokk, da det var så uventa at det klaffet! Men jeg tror i alle fall at jeg har god mulighet til å få det:) Og jeg skal spørre (dersom jeg får) om det er mulig å få tidlig på torsdags morgen, for da kan sambo være med:) De er innom her med båten den dagen, så det hadde vært bra både for han og meg dersom han kunne blitt med!

Og nå er jeg altså 7 + 6 (om en time i alle fall...), så dette går framover! 8 fullgåtte uker på torsdag, så dersom vi får se et hjerte som banker har vel sjansen for spontanabort avtatt til temmelig mye mener jeg å ha lest en plass! Hvis man kunne finne hjertelyd i 8. svangerskapsuke...så jeg satser virkelig på det:)

Dere får ha en god natt da jenter, så skal dere bli oppdatert i morgen:) Snart er det jo sånn at dere som har kommet lengst i svangerskapet blir mistenkt for å ligge på fødestua dersom vi ikke hører noe på noen dager! Er alt bra med dere?

Skrevet

Så spennende Titter!!

MEN, skulle du ikke høre noen hjertelyd, må du ikke bli bekymret. Det er ikke vanlig å finne den så tidlig på alle.

Men uansett vil det gå så bra så. Lykke til hos doc i morgen da.-)

her er det så syyyyykt fint vær 8-)

I dag målte gradestokken på verandaen 20 grader!!! Og sønnen har gått uten bleie. Og gjett hva!!! Han la sin første bæsj i do i dag!! HAHA!!! Hadde aldri trodd jeg skulle bli stolt av noe sånt, men jaggu ble jeg verdens stolteste mor:-D Min sønn har bæsja på do for første gang jooooo!!!! Hehe...

Og fomen er så innmari bra. Ingen ting å klage på. helt fantastisk. Savner sambo da. han er hjemme igjen til helga. Da skal vi nyte ferie sammen. Mmmmmm...

Elisabeth: Kan du gi et lite pip fra deg? Du hadde jo ikm på fredag, men vi har ikke hørt noe. Pliiiis, bare en bitteliten oppdatering.

Jeg fikk jo det viruset på dataen, så jeg har måttet slette msn fra maskina mi for en periode. Fikk ikke spurt deg sist...jeg falt ut:-(

Håper alle ellers har det bra.

Skrevet

Fantastisk vær, ja! Utrolig godt med slike dager.

Titter, lykke til i morgen. Tenk, øyeblikk 8 fullgåtte uker - det er veldig bra! Kommer til å gå så flott dette her, vettu!

Grattis med bæsj i do, Morelli! Ikke værst av en sønn, skjønner godt han gjør mamma stolt! Heldig som får mannen hjem til helga, min kommer ikke hjem før uti mai engang..!

Formen min er også bra, bare det at jeg ikke er så mobil. Ryggen plager meg veldig, så jeg kan kun gå korte avstander i saaaakte tempo. Sykemeldt fremdeles. Skal til kontroll neste uke, så får vi se hva jordmor kan gjøre med detta! Ganske irriterende når været er så fint at du bare har lyst å henge ute hele dagen og rusle rundt overalt. Skal bli godt å få ut bebisen for å komme seg ut på trilleturer. Gud så spennende! IIIIKKKK!

Ja, det er stille her for tiden. Morreli, har du bilde på profilen også? Kanskje jeg får sett magen din der?

Skrevet

Når er terminen din igjen Klar?

Guri malla så fort det går. Ikke lenge siden INGEN av oss var gravide.

Jeg er i uke 23 nå. Så nå er jeg på det stadie hvor babisen kan høre. Ikke det at jeg tenker så mye på det. Stakars lille. Får ingen omsorg denne her. Har nok med alt annet, hehe..

Så kjedelig at du er sykemeldt Klar:-(

Men for å tenke positivt, så er du hvertfall oppe på bena..sånn nogenlunde (?) hvertfall. Har dere noen navn klare eller?

Ja, jeg tror jeg har klart å legge ut et par bilder her av magen..Du kan jo sjekke..

Gleder meg sånn til å høre alles fødselshistorier jeg. Det er spennende. Kommer til å gå som en drøm for alle her. Gjør det for de fleste. Er bare de vanskelige man hører om vettu ;-)

Om dere ønsker min fulle og hele historie eller lurer på noe ang min fødsel, er det bare å spørre i vei. Jeg svarer med glede :-)

Lykke til i dag Titter. Informer oss snarest da!!!

Ha en strålende dag dere!! I dag er det skjørt på meg. 10 grader nå kl. 09. Ikke værst!

Skikkelig deilig 8-)

Skrevet

Hei! :)

Titter: Spennede å høre hvordan det gikk hos legen! :) Håper du får UL på torsdag. Jeg tror også at det går bra nå, siden du er kommet så langt! :) Kjekt det! :)

Jeg er på CD 8 i dag, og samboeren kommer hjem på tirsdag (CD 14), så nå har jeg sendt mail til akupunktøren min om hun kan prøve å utsette EL litt.. He, he.. Hun hadde ikke gjort det før, men kunne prøve, så jeg ser positivt på det da. :)

Så var jeg i bryllup i helga! :) Broren min giftet seg med bestevenninna mi! :) Det var så romantisk og perfekt, jeg sippet hele tiden! He, he.. :) Hun har IKM om noen dager også, så det er spennede å følge med på også. :)

Ja, flott vær jenter! Deilig! :) Det er så godt å våkne til sol og finevær! :)

Nå bare gleder jeg med til tirsdag da! :))

Skrevet

Hei alle sammen!

Da er jeg tilbake fra legen, og det gikk ikke helt slik jeg haddde håpet, men ikke veldig dårlig heller. Fikk ikke tidlig ul i morgen, men hun hadde faktisk henvist meg til tidlig ul allerede (da jeg var der å fortalte at jeg var gravid)! Men jeg hadde ikke hørt noe fra sykehuset, så hun sendte en ganske krass purring. Så sa hun at det er ikke sikkert at jeg automatisk får ul, da hun bare hadde anbefalt at jeg skulle få det, men hvis jeg forklarte situasjonen og at jeg er så redd, så får jeg det sannsynligvis. Så jeg skal si ganske klart fra når jeg skal dit, og håpe de tar meg på alvor! Kommer jo til å være ca 10 uker på vei da, så håper virkelig jeg får det..... Men misforstå meg rett her jenter, jeg er ikke kjemperedd hele tiden! Hadde bare vært greit å se lille knøttet:)

Da jeg dro innom hjemme før jeg returnerte til skolen fant jeg selvfølgelig innkalling til time på sykehuset 5.mai.... Så jeg må ringe å fortelle henne det i alle fall! Men tror jeg skal vente til i morgen, for hun skrev i den purringa med store bokstaver at jeg hadde mistet to ganger og ville gjerne ha ul, så håper bare sykehuset tar hintet:)

Skrevet

Men det er jo bra da Titter, da får du hvertfall se nurket om et par uker. Klarer du ikke å vente så lenge, finnes det vel kanskje noen private som driver? Sikkert verdt de pengene vil jeg tro.

Men godt legen tar deg på alvor da hvertfall.

Godt å høre fra deg Elisabeth :-)

Skrevet

Hei alle sammen....nå kan det se ut som det blir tur til legen i morgen også. Var nettopp på do og oppdaget at jeg hadde brun "utflod" (mer enn vanlig utflod og helt annen farge) i truseinnlegget. Er ikke ordentlig blødning, men de andre abortene har begynt på denne måten. Så nå er jeg ganske så redd, men håper i det lengste på at det skal gå bra. Nå får jeg sikkert ul i alle fall...håper bare alt er bra inni der. Leste en plass at under 1 % av kvinner opplever tre spontanaborter eller mer, og håper jeg skal slippe å bli en av dem! Har ikke smerter eller noe, så det kan jo fortsatt gå bra. Kryss fingrene for meg da jenter! Trenger alle varme positive tanker jeg kan få.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...