Idun<3tosmå<3 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei hei jenter. Lager en ny tråd jeg, den første gressenketråden jeg lager faktisk... På tide vil jeg nesten si! Dagene går her i regnværsland.Det er 89 dager til termin. Var på hytttur i helga, utrolig godt å komme seg ut ja! Gutta boys hadde noen syke hopp og sprell på søndagen, som resulterte i at jeg nå har en sambo som ligger ved siden av meg i senga invalid i ryggen.. Han har vært hos kiropraktor i dag da, så låsninger nederst i ryggen og helt stokk stiv muskulatur var "diagnosen". Heldigvis har jeg en god dag i dag etter mandagens manuellterapibehandling! Så nå ligger vårrullene i ovnen og salaten skal lages når innlegget er skrevet ferdig! Føler meg endelig litt flink her i hus! I morgen skal vi på 3D UL, og vi gleder oss som små unger - skal bli så kjekt å se hvordan hun ser ut! For vi har allerde blitt godt kjent med sparkene hennes, en virkelig aktiv krabat er hun! Håper dere andre har det bra! Maya det blir spennende fremover nå, gryende svangerskapsforgifting, du får ta det helt piano! Ellers så kan vel Silje dukke opp når som helst vel? Fint navn ja! Titter, du har ditt å stri med ja, ikke kjekt at timen drøyde så veldig. Har du kjøpt deg ditt eget blodtrykkapperat? Så du kan følge med litt selv og? Ikke noe særlig å ikke prøve når man kan, behovet for å bli mor er urokkelig når det først har kommet, så disse følelsene vi har rundt dette skal man ikke spøke med! Du må virkelig passe godt på deg selv og være obs på din egen psyke og oppi alt dette kroppslige med blodtrykket osv... Morelli, er så godt å høre at du troves godt i den nye jobben din! Ingenting er bedre enn det! Også så heldig å få en slik kjekk jobb når du er gravid i tillegg. Bra!! Så får du bare syte til oss nå når gubben din blir så mye borte! Kjipt at han må være så lenge borte rett etter fødselen. Det gruer jeg meg til og, den første turen ut etter fødselen... 123, "bra" du har fått mensen da, kan ikke være helt greit med slike sykluser. må være sykt frustrerende faktisk.. Husker hvordan det var å ikke vite når IKM var fordi jeg ikke visste når EL hadde vært. Jeg har alltid 11 dager mellom EL og IKM. Så klarer ikke en gang å forestille meg hvordan du har det... Håper du får styr på sykelusen nå da. Skal krysse fingrer! Elisabeth, alt bra med deg? Ble vel noen hektiske dager rundt raset i nr 31. Snakket med flere fra byen som var prega av katastrofen.. Bli vel en rar stemning i byen i lang tid fremover sikkert! Håper du klarer deg! Også håper jeg du får deg en spire snart!! Du får informere når du næremer deg EL! Klar, jeg har faktisk blitt mye bedre av kynnerne, hvordan går det med dine? Men det sm irriterer meg litt er at hun vil bare ligge på høyresida, så magen er helt skeiv, hehe... Ikke noen stor ting akkurat, men magen ser litt rar ut liksom! Mixå, hørtes kjekt ut med opplegget på skolen da, selv om det sikkert er litt stress ja. Jaja, håper dere ser den nye tråden da jenter:)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har sett den nye tråden Ørneredet, hehe;-) Godt å ha deg tilbake med et lenger og godt innlegg. Og ikke minst at du har en bra dag i dag!!! Håper det fortsetter sånn. Ellers lurte jeg sambo i dag, haha!!! Jeg skrev først jeg hadde vært hos JM. Hun hadde et eldre ul apparat stående, så vi testet det ut for moro. Og der fant de jaggu en liten gutt! Han fikk jo helt sjokk, hehe.. Men etterpå skrev jeg at de hadde funnet en gutt OGSÅ!!! Da skal jeg si deg han svettet!!! Tvillinger??!!! Hehe..stakars. Var jo bare eb aprilsnarr ;o)
Hemmeligheten Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Haha! Bra vits Morelli! Godt å lese fra dere.. En liten update herfra. Jeg er nå 21 uker på vei.Over halvveis. Yoohoo! Jeg har siden slutten av påaskeferien hatt vondt i bekkenet fremme med skambeinet og har gått ned 25% i stilling(til 75). Godt! Magen vokser og jeg tror jeg er ganske stor. Sambo kom hjem forige uke og han er ikke vant til å se meg med en sånn mage så han sier hver dag at den er vokst. Vekten har begynt å øke. Den sto stille frem til uke 18 men nå har jeg gått opp ett par kilo. Frykter at jeg når 0.1 tonn før babyen kommer.. Ellers er vi i navnedebatten. Dagens forslag er Karsten, ellers har vi vert innom Ådne, Iver, Oskar, Olai og mange fler. Ingen klare favoritter så lang så han heter lille knerten enn så lenge. Kommer til å fortsette å lese å skrive innimellom.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Så du får en gutt du da TauZa. Gratulerer!! :-) Også så hyggelig å høre fra deg!! Jeg er uke 20, så holder følge, hehe.. Sliter også litt med bekkenet om dagen, men klager ikke. Kunne vært værre. Er jo livredd for å bli sykemeldt, for jeg har akkurat begynt i ny jobb, så satser på at det holder seg stabilt til ut juni hvertfall. Selv har jeg gått opp 5 kg, så kaller meg selv for tjukkebollafeita!! Må ut i dag å kjøpe noen klær, selv om jeg ikke har råd. Men har i grunn ikke noe valg!! Gleder meg til sommeren jeg!!! Savner sommer og sol. Bare det kommer noe sol i år da. Sist sommer var en fiasko!!!
Titter Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Godt å se deg tilbake Ørneredet, og hyggelig med en oppdatering fra deg TauZa:) Tiden går jammen fort altså.....dere har jo allerede kommet halvveis eller lengre alle sammen!! Ellers har jeg fått nytt brev i dag fra sykehuset, og jeg får mr i slutten av måneden istedenfor slutten av mai! Det var dagens gladnyhet:) Godt at det ble litt framskyndet, så får jeg kanskje et svar litt raskere! Det andre er at jeg enda ikke har sett noe til mensen siden sa'en....litt rart egentlig! Så hvis jeg teller med 24-dagers syklus som jeg har hatt siste halve året er jeg en uke over tiden i dag! Kan jo bli tull med syklusen på grunn av aborten, men likevel. Har fått litt ømme puppper også, så vet ikke helt hva jeg skal tro! Har faktisk glemt av hele tellinga av dager og syklus og muliggens gravid på grunn av at vi har hatt prøvestopp og derfor dyttet de tankene unna...men i går gikk det opp for meg at jeg er så sein! Hadde jo sex dagen før jeg var hos legen og fikk "prøve-stopp", og det var litt før el, så det er en mulighet, men den er liten....dersom det har klaffet nå er de meningen i alle fall!! Første måned på halvannet år at vi ikke prøver liksom.... Men jeg har litt blandede følelser likevel. Blir selvfølgelig ikke skuffet dersom det skulle vise seg å være en spire inni der, men blir også litt betenkt siden vi egentlig hadde stopp i prøvinga pga min helse. Nå har blodtrykket mitt gått ned til 130/86 (målt før jeg sto opp i morrest), så det er jo bra i alle fall... Vel, det var kveldens tanker fra min side....i morgen tidlig blir det testing, så dere skal få rapport uansett utfall! Morelli: Du skulle vært her hvis du savner sommeren.....har hatt 14-15 grader og sol de siste dagene:) Deilig!
Titter Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Forresten Trulte: Kan du legge ut den oppskrifta på hjemmelaget lasagne som du snakket om? Har lyst til å prøve den:) Har tatt meg selv i nakken når det gjelder å lage mat fra grunnen av etter alt styret med blodtrykk....jammen er det godt! Og ikke tar det så mye lengre tid heller....
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Så kjekt å høre Titter, og du, ta en test i morgen da... Tenk om du er gravid da? Da må du i allefall si fra til lege/sykehus med en gang sånn at de kan følge deg opp!! Sitter på kjøkkenet vi nå, og koser oss litt. Jeg knuser ritzkjeks og hakker peanøtter, skal lage snickerskake i morgen:) Er så sukkesuk for tiden, hehe.. Lagt på meg mye og har i følge sambo gått fra pæreformet til duppformet. hehe.. Midja er borte!! Så til oppskriften: Lasagna ala Ørneredet:) Ostesaus: -3 dl cottet chees -1 pisket egg -1 ts salt -1/2 ts pepper -1 ss tørket persille -1/2 dl parmesan ost, revet Pisk egget, bland inn resten Kjøttsaus: -500 gram kjøttdeig -1 fedd hvitløk, hakket -1 ss tørket persille -1/2 ts basilikum tørket -1/2 ts salt -1 boks hermetiske tomater -1 boks tomatpurre Steik kjøttdeigen, tilsett resten og la koke/steke noen minutter. Lages i en ildfast form, først et lag med kjøttsaus, så lasagneplater, ostesausen, revet mozarellaost, lasagneplater, kjøttsaus og ost på toppen. Gjerne mozarellaost på toppen og! Nok med en oakke ferdig revet mozarella, om ikke formen er større enn min da:) Stekes på 200 grader i 30 minutt, forkok lasagneplatene om de trenger lengre steketid! Serveres med baguetter og salat og iskald calo med isbiter:) Da skal jeg tilbake til peanøtt hakkingen, grrr... ønsker meg en kenwood jeg:)
Titter Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Takk skal du ha Ørneredet! Den skal jeg prøve ut:) Og så til dagens testing.....GRAVID sto det i displayet! Er helt sjokka jeg! Første måneden på over et år at jeg ikke har tenkt i de baner i det hele tatt fordi jeg ikke trodde det var sannsynlig, og så skjer det!! Og vi hadde ubeskyttet sex for siste gang 3-4 dager før el....det var visst meningen! Så nå skal jeg opp å ta en prat med legen min om hva jeg skal gjøre videre med medisinering og sånt! Snakka med ei anna her inne som har hatt høyt blodtrykk i noen år og nå er 27 uker på vei, og fått tips om en medisin som er helt trygg for gravide:) Klarer ikke helt å ta den som jeg har fått når det står i pakningsvedlegget at den ikke skal brukes for gravide....håper bare det har gått bra til nå! Men nå blir det frokost og en tur opp til legen! Vi snakkes senere i dag:)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Hva???!!! Nei så moro!!! Herregud!!!! GRATULERER!!!! Nesten så jeg holdt på å ringe deg, haha....hadde ikke vært så lett ;-) Dette fortjener du virkelig!!! Det er virkelig meningen for dere!!! Satser på at alt går bra denne gangen. Føler på meg at dette kommer til å gå kjempebra!!! Alle gode ting blir egentlig 3 for deg nå:-) GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) ..lykke til hos legen. Kom tilbake hit etterpå å oppdater oss!!!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2008 Åååååå, så kjekt Titter!! Graatulerer! Men også så mye du må ta hensyn til nå. Den MRen er det jo ikke sikkert du får ta, om faren ikke veier opp for gevinsten da! Åh, håper du får god og tett oppfølging nå, og at du får komme til noen som kan dette og som har greie på hva som er best for deg og den lille! Hva sa Samboeren din nå da? Han må vel også være overlykkelig vel:) Hehe, dette må være ment at skal gå bra ja, iom at dere ikke har prøvd en gang nesten.. Du får gi lyd fra deg så fort du får vite noe mere, er veldig spent på hva legen sier ja! Også må du ikke stresse alt for mye selv om du har alt for mye skolegreier du skal gjøre nå i april! Ta det lungt!! Og nok en gang gratulerer! Dette var dagens gladnyhet!
Titter Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Takk skal dere ha jenter! Var innom legekontoret i dag, men selvfølgelig var ikke legen min på jobb...snakket litt med ei anna som jobba der og vi ble enige om at siden sykehuset hadde sagt at medisinen skulle være trygg burde den være det, men dersom jeg likevel ikke var komfortabel med å ta den kunne jeg la være til over helga. Så skulle jeg bare ta kontakt da og få en akutt-time på dagen for å diskutere hva som skal gjøres videre og henvise meg til tidlig ultralyd! For det lovte nemlig legen meg da jeg hadde den siste aborten:) Så det blir spennende å se hva som skjer og om det går bra denne gangen! Jeg håper så inderlig det.... Fikk nytt håp etter å ha snakka med hun andre her inne som også hadde høyt blodtrykk! Finnes visst flere medisiner som ikke er farlig for gravide, og en kan også bruke kombinasjoner av medisiner for å holde det i sjakk, så jeg skal kreve å bli satt på en annen medisin! Nekter å ta denne så lenge det kan være skadelig for spira... Så får vi bare håpe jeg er en av dem som får lavt blodtrykk i svangerskapet, så kanskje det jevner seg ut litt:) Huff, ble ikke mye konsentrasjon på biblioteket i dag nei....tankene flyr!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Da må du bare ta det helt med ro i helga da Tittermor:-) Kos deg og nyt spira i magen!!! Dette kommer til gå så bra :-) STOR KLEM!!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 Å, herregud Titter!!! Gratulerer så mye!! ) Det var jaggu artig å lese.. Det går nok bra denne gangen.. Så er det litt rart at dere hadde så menge pper, så blir du plutselig gravid tre ganger på så kort tid! Det med medisinene finner legen nok ut av ja! Jeg har alltid hatt på følelsen at jeg ble den siste av oss som ble gravid, så jeg fikk jo litt noia av dette prøve-stoppet ditt.. Men nå kommer jeg etter! Ellers så har det vært full fart her, med bygningkolaps og ekstrajobbing og utdrikningslag og praksis! Ikke mye tid på nettet på meg med andre ord! Samboeren min dro på tirsdag, så vi hadde sex på CD 9, men får satse på at EL kom tidlig denne gangen også. IKM er ca 18. april.
Titter Skrevet 5. april 2008 #15 Skrevet 5. april 2008 Takk Elisabeth:) Ja, nå er det "bare" å følge planen!! Kanskje jeg bare måtte bli gravid selv om vi ikke prøvde fordi du også er gravid? Det hadde vært så bra:) Da kunne vi slått følge på veien... Ellers står det bra til her! Har slappet av i helga og tatt det helt med ro, men er veldig spent på samtale med legen over helga.... Sambo drar ut på mandag, men skulle gjerne hatt han hjemme litt lengre. I alle fall lenge nok til å bli med meg til legen...men det går vel bra likevel! Kommer til å være så nervøs at blodtrykket går i taket, men det får vi leve med! Jeg er gravid og skal fortsette med det i omtrent 9 måneder til:) Nå blir det senga neste for min del, og en siste koselig hjemmedag i morgen sammen med sambo:) Natta!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. april 2008 Åh, i dag har jeg hatt en kjempebra dag:) Bakt kake, vasket en maskin med klær og hengt opp, og jeg har ryddet litt på loftet:) Bekkent er vondt ja, men ikke helt fælt eller, så nå er jeg passe glad og fornøyd med meg selv!! Godt å vite at jeg har gjort noe!! hehe, hørest rart ut, men denne dagen kan jeg sikkert leve på i flere uker!! Lykke til med legen i morgen da Titter! Også håper jeg dere får funnet fornuftig medisin mtp blodtrykket ditt! Også må du ta veldig godt vare på deg selv og spiren nå i starten! Regner med du kommer til å ha noen ekstra bekymringer i bakhodet, men håper likevel du klarer å nyte dette og! Stor god klem fra Trulte:) Også må dere andre og ha ei fin fin uke!
maya80 Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Titter Gratulerer så mye med spire i magen. Hei til alle dere andre også, har ikke glemt dere. Har bare vært litt syk sist uke,men er bra igjen nå heldigvis. Er så gla for sambo er omsorgsfull når jeg ikke er bra, er ikke vane med att det liksom er lov til å få være litt dårlig (litt dårlig erfaring med xen) I dag skal vi en tur på ikea, se etter skap og kommode. Å som det nok alltid blir når man er på ikea en tur blir det vel røska med litt ekstra å tenker jeg,
Titter Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Hei alle sammen! Nå har jeg vært hos legen.....hun var like overrasket som oss over graviditeten, men virket positiv likevel! Den ble bekreftet på kontoret med positiv test også, så det er jeg glad for:) Kjente jeg ble litt nervøs der og da, for forrige gang ble den negativ hos legen... Fikk snakket om medisinering med henne, og hun forhørte seg videre til poliklinikken på sykehuset og de fant ut at jeg kunne fortsette på den medisinen jeg går på. Så da får jeg stole på at de vet hva de snakker om, for de vil jo bare det beste for meg og spira! Ellers er jeg henvist til svangerskapspoliklinikken og vil få en innkalling dit om ikke så lenge. Skulle få tett oppfølging der, så det er bra:) Hun sa at jeg bare måtte si fra der nede om at jeg er nervøs pga to tidligere sa, så ville jeg kanskje få tidlig ul for å roe nervene! Så det skal jeg jammen gjøre:) I dag er jeg i alle fall 5 + 4 etter mine egne beregninger, og det er lengre enn jeg noen gang har vært!! Legen teller jo etter 28-dagers syklus, så hun mente jeg var 5 + 0, men det er jo nesten ikke mulig, for da må el og befruktning skjedd 6 dager etter vi hadde sex... Så jeg går ut fra at jeg tidligere har hatt 24-dagers syklus og at befruktningen har skjedd på dag 10. Det stemmer også i forhold til babyverdenen. Så nå må jeg bare forsøke å senke skuldrene, slappe av og håpe for alt i verden at det går bra denne gangen!!! Da får vi forhåpentligvis en sunn og frisk baby i begynnelsen av desember:) Og så har jeg blitt gressenke igjen da..... Sambo reiste i dag tidlig, og rakk akkurat å bli med meg til legen før han måtte rekke flyet! Godt å kunne ha han med i alle fall:) Så har jeg fått time til første svangerskapskontroll i slutten av mai, men må flytte den fordi jeg er bortreist da.... Så skal prøve å få den før 20. mai i alle fall, for da kan jeg ha sambo med meg før han reiser ut igjen:) Tiden framover ser jeg for øyeblikket på med skrekkblandet fryd, men er takknemlig for den lille spira i magen! Og så dere andre da....kan vel ikke bare være egoistisk, selv om tankene mine er sentrert rundt en ting for tiden! Maya: Takk:) Kjedelig at du har vært syk da, men bra samboeren din passer på Får håpe sykdommen i familien deres forsvinner nå med økende temperaturer og mer lys! Dere har jammen hatt deres del nå i alle fall... Ørneredet: Takk for en go' klem:) Bra at du har dager du kan være aktiv på også! Skjønner godt at det blir forferdelig kjedelig å holde seg helt i ro hele dagen.... Jaja, dere får ha en fin dag jenter! Her snør det og har blitt kaldt igjen....nedtur etter en uke med 10-15 grader og sol:( Men det er kanskje litt greit også, for jeg må vel prøve å få skrevet litt på eksamensoppgavene mine!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 7. april 2008 #19 Skrevet 7. april 2008 Titter, gratulerer så mye med spire i magen! Den skal sitte til den er klar for å fødes! Koselig at sambo er hjemme når du får sånn positiv overraskelse. Håper også at han ikke skal være ute så lenge, slik at du kan få hjelp til det du trenger fremover. Jeg var mye alene når jeg var som værst kvalm, og det var ikke noe hyggelig å ikke kunne orke å gå på butikken engang. Håper du får et fint svangerskap! Gleder meg til å følge det! Ørneredet. Godt du har roligere kynnere! Kynnerne mine roer seg når jeg tar det med ro. Lærer kroppen å kjenne, og det er bra. Litt skummelt når de hagler på med få minutters mellomrom, men da prøver jeg å tenke på at jeg har blitt skremt før så det går vel bra denne gangen også. Bekkenet hindrer meg også veldig. Tur- retur butikken (totalt 10- 13 min?) blir av og til for mye. Ikke at smerten er uutholdelige, men det er i allefall noe som ikke er som det skal være. Jeg har nevnt det for legen, men ikke fått noe for det (henvisning eller slikt). Godt å være nesten 31 uker, føler det blir "tryggere og tryggere". Noen av dere som sliter med varme hender og føtter? Får det i perioder, og da er det utrolig plagsomt. Sliter også med å få sove enkelte netter.. Ellers lurer jeg fælt på hvem som banker på inne i magen! Blir veldig spennende, og tiden går veldig fort. Mannen skal ut ganske snart igjen, og jeg gleder meg ikke til å være alene igjen. Men sånn er det! Tauza, så du venter gutt? Så morsomt! Har dere vist det lenge?
Mixå Skrevet 7. april 2008 #20 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer såååå Titter!!! Er det bare meg igjen nå da? Ah.. deili å få gode nyheter, jeg ble kjempeglad nå!! Har jo vært kjempeopptatt i det siste, og ikke hatt tid til bim i det hele tatt.. men jeg hadde ikm torsdag. kanskje.. vet jo ikke med syklusene mine da, men i forhold til sist syklus som varte i 28 dager, så er jeg 4 dager på overtid. Ha en strålende uke, og gratulerer igjen Titter!!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 7. april 2008 #21 Skrevet 7. april 2008 Mixå, det er du og elisabeht igjen nå! Men du henger kanskje ikke så lenge etter! Spennende å være på overtid.. Krysser fingrene for deg, og får med meg den lille i magen til å gjøre det samme!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 7. april 2008 #22 Skrevet 7. april 2008 Det var gode nyheter Titter!! Glad på dine vegne nå!!!! Og du også Klar. Godt å høre fra deg. Er du bare hjemme om dagen nå eller? Bra du kjenner kroppen såpass nå, at du kan klare å ta det litt med ro. Jeg er så rastløs av meg jeg, så når jeg har vært på det værste, så har det vært helt pyton!! Så er veldig glad formen holder seg bra nå ja:-) Ørneredet: Så utrolig bra!!! Unner deg disse dagene asså. Men prøv å ikke styre for mye selv du føler deg ok da. Det kan jo gjøre det værre igjen :-/ Kommet på noen navn til den lille nå? Vi har mange på lista, men sambo har en klar favoritt, og det er Silje. hehe..litt artig, siden Maya skal ha det også;-) Og Lykke...hmm.. Maya: Syk IGJEN???!!! Uff da!! At dere aldri skal bli friske! Godt du har samboeren som passer på deg. Han er vel litt mer voksen og ikke fult så egosentrisk som din ex. Mixå: Så dere er i gang?? moro!!! Lykke til!!! Regner med vi hører noe så fort du vet. I dag er det revyøvelse. Ikke lenge til premiere. 18 april. Og vi har enda ikke fått manus, haha!!! Så det kan jo bli artig. Men liker strss jeg, da blir det ofte best. Så gleder meg veldig!! Magen vokser i turbo-fart. Koser meg med sjokolade hver dag, så ikke bare magen som vokser her nei :-( Må skjerpe meg!!! Kjenner ikke mye liv, men noe. I dag har hun hikket en del tror jeg, hehe..Kjenner sånne rytmiske dunk. Moro:-) Så livet er veldig flott om dagen. ikke mye jeg ser til sambo, men venner meg fort til det. Må bare akseptere at han jobber mye nå. Klem til dere alle:-D
tintafant-m/2 jenter Skrevet 7. april 2008 #23 Skrevet 7. april 2008 Herregud Titter, gratulerer. Noe så koselig. Bra du fikk med deg samboeren din til legen før han dro da. Lykke til videre i sv skapet. Stjerneklar: er du 31 uker på vei? Himmel. Jeg begynte å sniklese denne tråden like før du fant ut at du var gravid. "rødme" da har jeg i alle fall sniklest på dere veldig lenge. Litt av en koselig gjeng dere har vært. Fulgte meg litt som en "kikker" når jeg leste det dere skrev, men det ble så spennende å følge med dere. Mixå: lykke til, krysser fingrer og tær for at TR ikke dukker opp.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 7. april 2008 #24 Skrevet 7. april 2008 Lagret litt for fort.. Elisabeth: dere har hatt triste dager i Ålesund ja. Ufattelig.. Krysser det jeg har for deg også at ikke TR kommer TauZa: skulle hatt oppskrift på gutt jeg=) Morelli: jeg husker ikke helt jeg, vet du om du venter gutt eller jente? Ørneredet: satser på at bekkenet ditt begynner å stabilisere seg litt nå da. Ei venninne av meg hadde bekkenløsning, og ble tidlig sm. Brukte krykker, og måtte hente inn svigermor for å ta vare på størstebarnet. Hun grudde seg som bare juling til fødselen, da hun ikke skjønte hvordan det skulle bli å føe med dette. Så 3-4 uker før fødselen, forandret babyen stilling eller noe og plutselig kunne hun kaste krykkene. Hadde fortsatt mye plager ja, men ble vesentlig bedre og fødselen gikk som en drøm. Jeg har i dag skikkelig smerter nede i magen, og det kommer mye hvitt seigt slim.. (hurra for detaljer) Kanskje syklusen min har tenkt å stabilisere seg og kanskje jeg nærmer meg EL? 12 dager siden første dag av siste mens nå.. Samboeren kommer muligens en tur hjem i morgen, hvis ikke blir det ikke før søndag. Får evt håpe "svømmerne" fra lørdag overlever lenge=) Samboeren er ikke helt overbevist om en ny baby så vi er ikke helt aktive prøvere enda. Vil helst at han blir med på dette 100% også.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 7. april 2008 #25 Skrevet 7. april 2008 Hi hi morelli. Nå så jeg det siste innlegget ditt, og fant ut av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå