Idun<3tosmå<3 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 7. april 2008 Haha 123, så lenge??? Også sa du ikke hei en gang. Jaggu bra du sto frem nå da! Sikkert flere smuglesere... Skal tro om de og vil henge seg på, det er i allefall lov! Hadde i allefall vært kos om de sa hei i allefall.. Jaja, etter min superdag så har jeg hatt ei h%##¤% natt, vært på behandling i dag, og tar det nå veldig piano. Sambo kom akkurat inn dørene og har starter nå på middagen, burger og pom fri! Så regner jeg med at jeg tar meg en halvtime i baderkaret etterpå, det gjør alltid godt! Kan hørest ut som en EL i anmarsj det ja 123, men kan jo også være ingenting. Kroppen er utrolig rar når man først begynner å iakta den! Jeg har i allefall lært mye det siste året om kroppen min, og lærer enda! Har du sånne ELtester da? Eller temper du? Eller er du bare helt relaxed omkring saken? Er kanskje ikke så mye vits i å stresse så masse om mannen din ikke er helt overbevist! Klar, godt å høre at det hjelper på kynnerne at du tar det piano! Mine har rett og slett bare roa seg de, uansett om jeg er aktiv eller i ro. De er der ja, hver dag, men ikke så ofte lengre! Uke 31 ja, er du ferdig med innkjøp ig slikt? Det er ikke vi, og nå begynner jeg å få litt panikk... Må prøve å få en oversikt nå snart! Maya, nå har dere vært nok syk synes jeg, uff og uff... Noe som heter urettferdighet ja! Men nå nærmer det seg vel fødsel med deg med stormskritt.. Og mtp at du er så kjapp på avtrekkeren så er det spennede ja! Du må i allefall komme innom å sifra om noen fødselssymptomer dukker opp! Mixå, du må stikke på apoteket og kjøpe deg en test du nå! Kanskje du er gravid du og! Spennende!! Titter, deg snakka jeg med i sted på msn, men må nok en gang si hvor glad jeg er på dine vegne. Og letta for at du får så god oppfølging av både legen din og sykehuset! Betryggende! Også er jeg overbevist om at det er ment to be denne gangen! Det går bra!!! Elisabeth, spillegale Elisabeth, hehe... håper du klarer å konse om eksamene som dukker opp nå snart! Du prata jo om at du skulle ha andre studier i backup, men jeg tror nok du klarer dette fin fint jeg! Lenge til sambo kommer hjem da? Dere får vel prøvd ordentlig neste pp vel? Morelli, godt at du er aktiv, merker det på msnen min:) Vi snakkes ikke så ofte lengre, og bra er det! Misforstå meg rett;) Du må i allefall ha lykke til med revyen, du har faktisk premiere på IKM dagen til Elisabeth! Artig!! Da håper jeg ikke jeg har glemt noen, ellers så kan jeg melde om at spetakkelet inni magen har funnet ribbena mine i dag, hun er veeeldig aktiv synes jeg, så er litt spent på om det blir en ny vane dette med å sparke i ribbena... Håper hun en stund til skal holde seg til favorittplassen hun har hatt til nå, som er å kose med hodet inn til morkaka og sparke ut mot høyre side... God middag jenter, da skal jeg spise sambos burger snart! Nam!!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 7. april 2008 #27 Skrevet 7. april 2008 Jeg temper ikke nei for jeg vet at jeg fort blir oppphengt i ting. EL tester har jeg heller aldri prøvd fo med mine lange sykluser kunne jeg ha ruinert meg selv... Når jeg først starter med noe, blir det vanskelig å slutte. Tror samboeren hadde blitt stressa av det. Får bare satse på at det blir om det er meningen vi skal ha 3. God middag, Ørneredet.. Og god shopping Maya. Skal på Ikea om 2 uker jeg også..
Hemmeligheten Skrevet 7. april 2008 #28 Skrevet 7. april 2008 Titter! Så spennede! Krysser alt for at dette går bra. Oppskrift - Inn og Ut. da bli d Gut Inn og vente. da bli d jente. Er jo faktisk litt sant i det, i og med at det er de sædcellene som gir gutter som er raskest mens de som blir jente lever lengst og derfor kan vente på egget. Ja vi har vist at det blir gutt siden vi var på UL i uke 14. Ny jordmortime på torsdag. Gleder meg. er over 7 uker siden sist. (har vert to snarturer hos legen da men) vanskelig å ikke bli opphengt i ting en-to.tre, skjønner det godt.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 8. april 2008 #29 Skrevet 8. april 2008 Hva mente du med innlegget til meg 123? Hm..skjønte ikke helt den jeg. Hehe...men en ting er sikkert. Du er bare søt, haha!!! Smug-leseren vår som endelig har kommet ut av skapet. Koselig det syntes jeg. Håper du får sambo på bedre tanker snart:-) Virkelig!! Den var fin TauZA: Inn og Ut. da bli d Gutt Inn og vente. da bli d jente. Måtte jo le av den da;-) Ørn og dere andre: Jo, skal si dere jeg er travel om dagen!!! Her går det i ett. Og takk gud for at formen er bra nå!! Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis ikke. Sambo reiser til uka, og da er det noe hver eneste dag med revyen. Stakars lille tassen, han må ha barnevakt så det holder framover. Såååå dårlig samvittighet for han. Men men..han klarer seg vel, tror dere ikke?? Tilbake til arbeid. Jeg fkk forresten masse skryt i går av sjefen :-) That I Like ;-P
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 8. april 2008 #30 Skrevet 8. april 2008 Fin oppskrift, Tauza! Dette er deres første? Hvilke guttesymptomer har du? Morelli. Gutten har det nok kjempefint med barnevakt! Husker det fra min barndom også når naboen kom over for å passe meg og min bror. Var alltid gøy det! Grattis med skryt av sjefen. Du er sikkert kjempeflink! Sjokolade hver dag..? Nam. Du får bare kose deg! Lagt på deg mye? Jeg er 5,5 kg tyngre enn utgangspunktet. Det er vel ikke så galt, men så spiser jeg helt normalt også. Ingen spesielle lyster eller behov heldigvis. Håper ikke jeg får et hav av kilo som kommer på helt på slutten! Min sambo reiser også til uka. Kjedelig. Men sånn er livet. Er jo ikke gressenke uten å gjøre seg fortjent til det! 123, tenk at du har smuglest så lenge! Men tiden går utrolig fort! Jeg er helt enig med deg, dette er en trivelig gjeng. Veldig godt å ha disse jentene. Og veldig godt å være her selv med barn i magen! Vi følger forhåpentligvis tråden når disse knøttene kommer ut også! Ørneredet; Haha. Funnet ribbena? Min lille har enda ikke det, men sparker og koser seg endel. Ligger mye opp ned tror jeg, det kjenner jeg på hikkingen. Har kun fått orndet vogn! Begynner å få det travelt med innkjøp, men forløbig er pengekassa skrapt så vi må nok vent litt til.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 8. april 2008 #31 Skrevet 8. april 2008 Morelli: jeg lurte på om du visste hvilket kjønn du får, så så jeg plutselig at du hadde skrevet no om at silje var et av favorittnavnene, så da tenkte jeg at dere venter jente. Eller vet dere det ikke? tror det har rabla for kroppen min jeg. lurte på om jeg kunne ha EL slim i går, men våkner i dag med mensen. HALLO! Hadde mens 27 januar, og så siste mens 27 mars. kan nå vel umulig få en skikkelig mini syklus nå da???pussig.
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 8. april 2008 #32 Skrevet 8. april 2008 Er det mensen du har, eller kan det være litt blod i forbindelse med EL eller en festeblødning? Noen som får det! 27. jan så 27 mars? Litt uregelmessig? Har du nettopp sluttet på pillen?
tintafant-m/2 jenter Skrevet 8. april 2008 #33 Skrevet 8. april 2008 Sluttet i november, hadde da syklus på 35 dager og 42 dager før jeg da hadde et stort sprang mellom januar og mars. Har PCOS da så mye av forklaringen ligger vel der. Har aldri blødd i mellom mens før. Om det er i forbindelse med EL har jeg ingen aning om. Men det ser ut som, og kjennes ut som en vanlig mens. Får se hvor lenge jeg blør nå da.
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 8. april 2008 #34 Skrevet 8. april 2008 Kjedelig! Og kjedelig med PCOS, er ikke mensen voldsom og vond da? Du vet sikkert dette godt, men endel blir ganske gode av PCOS ved endret kosthold. Lurer på om det er særlig sukkervarer som skal ut.. Kjedelig med ny mens nå allerede, men det positive er jo at du får en ny syklus! Blanke ark..! Håper du får med mannen 100% på babylaging, ja. Men når dere blir gravide, er det også god til å venne seg til tanken. Selv om tiden går fort, og man ikke har mulighet til å ane hva som venter en! Men en gang må man jo begynne å lage disse barna, sant? Bare 2 måneder igjen så sitter jeg med en liten en pa fanget..
Hemmeligheten Skrevet 8. april 2008 #35 Skrevet 8. april 2008 guttesymptomer? hmm. vet ikke.. Var nesten ikke kvalm. hadde lyst på masse surt og friskt i begynnelsen. Nå har det normalisert seg men søt suget er ikke tilbake enda. Ellers? vet ikke hva som er kjønnsrelaterte symptomer jeg. Hår på magen, større bryster, tidlig gravidstrek fra toppen til bunnen. ? Vet ikke om dette kan si noe om kjønn.
Mixå Skrevet 8. april 2008 #36 Skrevet 8. april 2008 Har ikke tid til å skrive så mye, er bare innom.. men jeg tok en billigstrimmel i dag, og den var helt hvit.. så tr er vel bare forsinket kan jeg tenke meg... :/
Titter Skrevet 8. april 2008 #37 Skrevet 8. april 2008 Oioioi for en aktivitet det har vært her inne de siste dagene!! Morsomt å høre fra dere alle:) Jeg har begynt på ny forelesningsuke og har ganske fulle dager, så det har vært litt lite tid til å sitte på nettet..... Men alt går bra her enda:) I dag har jeg hatt noen "anfall" av frykt for å begynne å blø før jeg går på do og sånt, men prøver å roe meg selv ned! Er jo 5 + 5 i dag, og jeg har fortsatt ømme pupper og faktisk vært litt kvalm i kveld, så det tar jeg som gode tegn. Hadde et akutt anfall av skikkelig kvalme på skolen i dag....satt å spiste rå gulrot i kantina, og plutselig ble jeg superkvalm! Måtte nesten løpe til doen altså.....så nå for tiden har jeg ikke akkurat lyst på gulrot....! Og så får jeg besøk av mamma i helga, og da har jeg en liten plan om å fortelle henne at hun skal bli bestemor....hun har ingen anelse om at vi prøver engang, så det kan bli spennende! Hadde egentlig tenkt å vente til hele familien kommer på besøk i begynnelsen av mai (10 uker på vei da), men pga graviditeten er MR-undersøkelsen jeg skulle ha av nyrene i slutten av måneden utsatt, og den hadde mamma planer om å komme nedover for å være med på! Så jeg måtte bare komme med en liten hvit løgn i dag om at den var satt på vent, men at jeg skulle få beskjed i løpet av uka om hvordan det ble.... Så når hun kommer på torsdag tror jeg at jeg slipper bomben! Grugleder meg litt jeg....føles litt skummelt å si det til noen andre enn sambo når frykten for å miste ligger å lurer under overflata hele tiden! Blir forferdelig å fortelle det til henne dersom jeg skulle miste (noe jeg selvfølgelig IKKE skal denne gangen!!!!), og da blir det også litt mer "press" på den videre prøvingen siden hun da vet at vi faktisk prøver. Ikke det at hun vil legge noe press på meg/oss, men det vil føles litt som om hun da vil gå å vente på å få vite at det har klaffet.... Hmmm......dere blir visst "offere" for mine bekymringer som jeg ikke får ut til sambo om kveldene (får bare snakket med han på ettermiddagen)! Men det er mange tanker og ingen å snakke med, så dere får holde ut med meg:) Nå blir det kveld for min del! Natta:)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 9. april 2008 #38 Skrevet 9. april 2008 Hvis du har ett godt forhold til moren din Titter, så er det sikkert ikke så dumt å bare fortelle henne alt. Er så utrolig godt å bare prate om det. ikke alltid sambo alltid er den rette. Ikke i mitt tilfelle hvertfall, hehe.. For meg var det absolutt nødvendig å snakke med flere om det, så nesten alle venner vet om min abort. Også var vi på tur med svigers og hele Deres familie akkurat den helga jeg aborterte, så bare der var det jo 10 stk eller noe...Jeg hadde ikke sjangs til å skjule det. Jeg blødde jo som en gris og var bare lei meg og gråt hele tiden. Men jeg er utrolig utadvent og bruker det som terapi noen ganger. Snakker man om det, så letter man så utrolig mange kilo fra skulderene. Men så er det også andre som ikke er helt klare for å snakke om alt, av redsel for å gråte kanskje? Stoltheten kan ta overhånd.. Jeg er ikke helt den typen heller, og glad er jeg for det:-) Men moren din setter sikkert stor pris på at du forteller det. Hun kommer nok til å hoppe i taket av glede :-) Blir det første barnebarn eller? 123..Ja, vi venter jente vet du ;-) Så blir en av hver her. Det er jo litt artig må jeg innrømme. Klar: Du har gått opp 5.5 kg nå?? HAHA!! Det er det jeg har gjort også, og jeg er bare i uke 21...hmfr... Mixå: Ikke gi opp håpet før mensen er her. Min var også negativ første gangen jeg testet. Heier på deg nå!!! :-) Apropo symptomer på gutt og jente, så hadde jeg faktisk en sånn strek nedover hele magen med sønnen, men ikke noe enda her.. Og magen var mere rett ut sist, og nå er den mere bolle..all over!!! hehe... Mere kvelm denne gangen, og bekkenet er her nå. Ikke mye plager sist.. Vet ikke om det bare er tilfeldig jeg?
Titter Skrevet 9. april 2008 #39 Skrevet 9. april 2008 Joda, jeg har et godt forhold til moren min, men vi snakker egentlig ikke så mye om personlige ting....har liksom alltid hatt sambo til det:) Men hun må nok få vite det i helga, og jeg håper hun blir glad! Det blir første barnebarnet på begge sider, så det blir nok stor stas hos alle tenker jeg. Svigermor har hintet frampå om barnebarn i noen år nå, så de vet jeg at kommer til å bli henrykte! Men det er skummelt å si det så tidlig synes jeg....ting kan jo enda skje (selv om det ikke skal det!!!)! Hørtes ikke noe særlig ut å være sammen med svigerfamilien når du hadde sa....det tror jeg ikke at jeg hadde klart! Men jeg tror også at du er en litt mer utadvent person enn meg. Jeg har et par venninner som vet om abortene og det føltes godt å fortelle det til noen andre enn sambo da det sto på, men bortsett fra det er det ingen som vet noe. Er jo ingen som vet at vi prøver heller, og vi synes det er best å holde det for oss selv:) Så håper inderlig at alt går strålende denne gangen og at det faktisk blir et barnebarn på mamma i desember:) Ellers sitter jeg her å sliter med en eksamensoppgave.....huff, det er en skikkelig lite inspirerende oppgave å skrive, så det går sakte! Men jeg har så lyst å være ferdig og da er det bare en ting å gjøre....må bite tennene sammen og ikke ha noe sosialt liv de neste to ukene! Neida, skal ikke bli så ille, men blir nok litt mer intens jobbing nå! Skal på jentekveld hos en venninne i kveld, så nå har jeg noe å arbeide fram mot i alle fall:)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 9. april 2008 #40 Skrevet 9. april 2008 Det er godt å høre Titter!! Selv har jeg ei venninne som har blit gravid nå. Og hun KAN absolutt ikke beholde det. Så hun må til sykehuset å ta abort til uka. Kjedelig at det faktisk finnes sånne som kan ta slike valg. Får virkelig håpe hun kan bli gravid igjen senere. Uff..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #41 Skrevet 9. april 2008 I dag har vi vært å shoppa litt babyutstyr,badebalje, stelletopp, vognpose og mye sånn småtinger. Også verdens minste og søteste negletang, hihi.... Godt å være enda nærmere mål sånn utstyrsmessig sett. Tror nok ikke jeg er i den beste formen på slutten, så best å blir ferdig asap. Eneste vi ikke kjøper inn noe mere av er klær, det får vi faktisk så masse av. Mange gamle tanter som gleder seg stort og som må sende pakke i posten! kjekt ja! Ellers så er formen den samme, i morgen skal jeg til sykehuset å ta prøver til et studie, også skal vi til jordmor neste uke og snakke om fødsel.... grøss.... Nærmer seg ja. 81 dager igjen i dag! Jaja, ble mye om meg selv her nå, håper dere andre har det bra og! 123, var det mensen som kom? Eller en sånn festeblødning? Jeg hadde det, men det var så lite at det kun var litt blod på papiret! Ha en fin fin kveld jenter, jeg skal snart se ni av ti nordmenn!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 10. april 2008 #42 Skrevet 10. april 2008 Så stas ørneredet! Kjøpte du dette på IKEA eller litt rundt om kring? Vi MÅ komme igang, men pengekassa er så skrapt så skrapt nå, at jeg tror vi må vente et par uker til. 81 Dager igjen? Jeg teller ikke, men er vel et par uker foran deg også så jeg har vel noen og seksti da, GULP! Fikk en skummel forsmak i går på hva som venter meg/ oss. Fikk noen skikkelig vonde kynnere. Kjente dem over lysken og bak i korsryggen. Det var definitivt ikke hyggelig, og skummelt fordi det er altfor tidlig! Jeg vurderte å ringe føden, men tenkte å se det an etter at jeg la meg. De forsvant heldigvis, men jeg tok lærepengen og avlyste alle planer i dag for å bare tusle hjemme. Kynnere skal normalt ikke gjøre vondt, så jeg lurer på om dette var det man kaller maserier - rier uten funksjon. Gleder meg faktisk til å kjøpe den første bleiepakken! De utrolig små er så utrolig søte!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 10. april 2008 #43 Skrevet 10. april 2008 Så moro å se hva dere skriver. Akkurat sånn var jeg med førstemann også. Alt er så nytt og spennende og bare helt fantastisk. Er anderledes denne gangen syntes jeg. Har ikke tenkt på noe egentlig. Bare at det kommer et lite troll ut til oss i august,hehe.. Men regner med det hjelper fremover nå når jeg vil kjenne mere tydelige spark osv.. Får se..Det som er deilig nå er at tiden går så utrolig fort. Alt for fort nesten. Jeg har ikke tid til å legge meg ned å kose med magen å kjenne på følelser eller noe som helst..er så rart. Jeg bare går rundt her med en kul på magen og lever stort sett som før. Off, bortsett fra i dag. Måtte dra fra jobb. (pinlig!!!!). Har nemlig blitt syk. Influensa! Ligger på sofaen å hakker tenner og kroppen bare verker. Halsen og brystet er nesten værst. Au au! Har dere noen gode råd ift hva jeg kan gjøre med halsen? Melk og honning er en kjent greie, men gjør hva som helst for å slippe den honingen :-S Æsj, lenge siden jeg har vært sånn asså. Er 1 uke til premiere (og Elisbaeth sin IKM) og jeg skulle vært på øving i dag, men har ikke sjangs. Skal være der hele helga også. Tvi tvi!! Sånn, det var dagens syt fra meg. Som dere skjønner, så syntes jeg litt synd på meg selv akkurat nå, hehe... Ha en fin kveld dere. Smask!!
Titter Skrevet 10. april 2008 #44 Skrevet 10. april 2008 Jeg gleder meg sånn til det er jeg som farter rundt å kjøper inn baby-ting:) Om 25 uker er jeg omtrent der dere er nå.....det virker uendelig lenge akkurat nå, men jeg håper tiden går fort de neste to månedene i alle fall slik at jeg kanskje klarer å slappe av litt mer! I dag er jeg altså 6 + 0 (Hipp hurra!!), og har fått mamma på besøk! Jeg slapp bomba da vi spiste lunsj....jeg gikk i grininga (skylder på hormonene....) og mamma ble supergla! Hun skjønte ikke hvorfor jeg hadde vært så nervøs for å fortelle henne det....! Så nå krysser vi fingrene og håper alt går bra:)
Hemmeligheten Skrevet 10. april 2008 #45 Skrevet 10. april 2008 Jeg har kjøpt masse titter. Jeg leder bare med 16 uker. Jeg kjøpte første settet når jeg var 8 uker på vei.
maya80 Skrevet 10. april 2008 #46 Skrevet 10. april 2008 Tilbake frisk å rask igjen heldigvis. Vi har shoppet resten av barneutstyret også, deilig å bo så nærme sverige sparte mye. Sambo har plukket ut hente sette til babyen i dag å, kom hjem med nydelig rosa tøy. Nå har jeg 5 uker igjen på lørdag så tiden går fort fremover nå, selv om jeg ikke kan tro det er så kort igjen. Dere har skravlet mye i det siste altså, skulle liksom svare på en del her men alt ramla ut av hode gitt.
Titter Skrevet 13. april 2008 #47 Skrevet 13. april 2008 Her er det jammen dødt i helgene....bra folk har andre ting å gjøre! Hvordan går det med dere alle nå da? Har du blitt frisk Morelli? Du må ta det litt med ro vettu, hvis ikke kan du risikere at forkjølelsen varer lenge....er bedre med sofa og varm drikke noen dager enn å hå å "hangle" i mange uker! Varm solbærtoddy fungerer når jeg er sår i halsen i alle fall, og da slipper du honningen! Og du baker kake igjen Ørneredet....blir jo nesten inspirert til å begynne selv! Hva står på menyen i dag da? Kjenner du noen symptomer da Elisabeth? Det nærmer seg med stormskritt nå, og her krysses det som krysses kan! Og du tar det med ro nå om dagene Stjerneklar? Sikkert lurt å lytte til kroppens signaler! Og ja, jeg gleder meg også skikkelig til å kjøpe de første "forbruksvarene" til babyen, som bleier, kremer osv. Og den første smokken.... Men jeg får smøre meg med tålmodighet tror jeg! Og TauZa ja, du er vel den som ligger foran meg i løypa...er vel ingen som er mellom oss når det gjelder uker? Kanskje Morelli....hvor langt er hun kommet? Tida går så fort så det er jammen ikke lett å holde følge med alle... Er det noen jeg har glemt nå da? Mixå! Du har vært lite innom i det siste....har mensen dukka opp? Ellers er jeg 6 +3 i dag, og blir litt tryggere for hver dag som går uten blødning! Kjenner nervøsiteten stiger av og til, men prøver å senke skuldrene...har vært lettere i helga når jeg har hatt noen å være sammen med! Når jeg er mye alene vandrer også tankene til plasser de kanskje ikke skulle vært! Så jeg får bare være skikkelig sosial de neste ukene.... Ellers så skal den lille krøllen i magen (dersom alt står bra til inni der) ha et hjerte som slår, en liten hale og begynne å få små "knopper" som skal bli til armer og bein.....fantastisk å tenke på! Vi har en liten plan om å reise hjem for å fortelle svigers den store nyheten 1.maihelga, og da vil jeg være 9 uker på vei. Pappa skal få vite det i kveld når mamma kommer hjem, så jeg er spent på om jeg får en telefon da.... Håper dere alle har hatt en strålende helg, og at alt står bra til med alle magene:)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #48 Skrevet 13. april 2008 Bra du har hatt ei fin helg Titter! Har vært ei bra helg her og, angående kakebaking... så må jeg nok innrømme at det ble med den ene sist søndag, selv om jeg har hatt store planer om å bake banankake... Har skrevet ut flere oppskrifter og kjøpt inn råvarer... Så vi får se om det blir etter helga. Tenkte å bake for å fryse ned. Kjekt å ha noe å ta opp når det dropper besøk innom! I morgen drar sambo på en antageligvis fjortendagerstur! Han er på friperioden enda, så da blir det overtidsbetalt! Kan ikke si nei da:) Blir litt trådt å være hjemme alene ja, men skal nok klare meg! Oh, en liten kynner her ja.... pes pes.... Maya, godt å høre at du har kommet til hektene og blitt frisk! Dere får proppe i dere sanasol og tran til den store gullemedalje! Håper i allefall du holder deg frisk frem til termin nå, om ikke noe skjer før den tid da! Jeg tipper du føder to uker før termin jeg... hehe...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 14. april 2008 #49 Skrevet 14. april 2008 Tusen takk for det Titter. Joda, jeg er vel frisk nå kan jeg vel si. Forkjølelsen henger igjen, men det kan man jo leve med. Værre med sønnen. Han hadde feber fred,lørd og sønd. I dag er han heldigvis feberfri, men holder han hjemme fra bhg, så er jeg sikker på at han ikke blir værre. Det har gått i ett hele helga, så kjenner meg ganske så sliten. Fikk en god nattesøvn i natt, så begynner å ta seg opp igjen. Prøver å få gjort litt husarbeid her i dag. Egentlig skulle jeg jo vært på jobb, så da får jeg heller gjøre noe fornuftig her hjemme i stede. Kjedelig å få en sånn dårlig start i ny jobb. Etter 2 uker, så ender jeg med sykdom og fravær. men men..man velger aldri å bli syk eller få sykt barn da.. Du lurte på hvor langt jeg er på vei? Dette er meg i dag: I dag er det mandag 14. april, og du er 22 uker ut i svangerskapet. Det er 18 uker og 2 dager igjen til din termin, onsdag 20. august. Hvordan har helgen til dere andre vært? Bedre i dag ørneredet?
Mixå Skrevet 14. april 2008 #50 Skrevet 14. april 2008 Heisann folkens! Jeg har hatt en strålende helg:D Har vært ombord hos sambo og koset meg. fikk ta han med meg hjem på søndag, så det ble jo bare supert:) Fortsatt ingen besøk fra tanta, så jeg er 4 dager på overtid:) Har fortsatt negative tester, men det er lov til å håpe;) Håper dere alle har det bra. Hilsen meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå