☆☆☆(☆)80 Skrevet 12. september 2008 #76 Skrevet 12. september 2008 fising- ja, bæsjing- i nødsfall. Kan fise i nærheten av min mann , mine barn (stakkars) og min søster. Ellers er jeg veldig redd for å fise når jeg er på besøk hos andre...
Lillemus&mamma'n Skrevet 14. september 2008 #77 Skrevet 14. september 2008 En liten fis i ny og ne må man vel unne seg ; ) Kjæremin! Har bokstavelig talt dødd foran mannen min, så at jeg slipper en promp klarer han nok å leve med. Selvom jeg må innrømme at han ikke virker kjempeimponert når jeg gjør det... Pussig nok...
mamman til pia, eli og mari Skrevet 24. september 2008 #78 Skrevet 24. september 2008 hehe ja selfølgelig er vel bedre det enn og sprenge en jævla tarm
Hippomama Skrevet 28. september 2008 #79 Skrevet 28. september 2008 jeg fjerter så busta fyker forran sabo...greide faktisk å prestere å slippe DEN bomba når vi hadde sex her om dagen...det var litt flaut, men han bare lo, og det hele ble glemt. kan man ikke gjøre noe så naturlig foran den man elsker er det noe galt, da føler du deg ikke trygg på den personen... man kan selvfølgelig holde igjen i selskap og ved middags bordet, men ellers så slipper jeg når jeg må!
Jenta_00_ Skrevet 29. september 2008 #80 Skrevet 29. september 2008 Sambo fiser som bare pokker.. og jeg kan bli litt lei.. jeg vet han syns det er ekkelt om jeg promper foran han så omjeg er virkelig lei alle trompetfisene hans presser jeg ut en med nok lyd til at han gir seg.. hvertfall en liten stund. men forigårs fikk jeg verdens verste opplevelse!!! Jeg er herved traumatisert over sambo. Vi skulle dusje sammen og jegvar på soverommet for å hente håndkler og litt sånn og når jeg åpner dør sitter/står han over doen og tørker seg i ræva! ÆSJ!!!!!!! Jeg ble helt fra meg.. og lukta.. blæh
SNURF 5 GUTTER Skrevet 30. september 2008 #81 Skrevet 30. september 2008 Har ikkje sans for sanne som er fisefine. Det sier sitt kem jeg er.
Trillet Skrevet 30. september 2008 #82 Skrevet 30. september 2008 FIS OG VÆR GLAD FOR HVER DAG SOM GÅR, SÅ SKAL DU SE HVOR BRA FORHOLD DU OG KJÆRESTEN FÅR;) ærlig talt man må jo fise. Hva slags forhold har man hvis man ikke kan fise foran hverandre. Jeg skjønner hvis man er i et hELT nytt forhold, men etter et år eller fler så må man vel innse at menn må forstå at vi jenter faktisk fiser og det lukter IKKE roser av de!
Melis74 Skrevet 1. oktober 2008 #83 Skrevet 1. oktober 2008 Hehehehehehe. Herremindag! Reneste gassangrepet her for tiden, hadde ikke klart å holde igjen om jeg prøvde aldri så mye :-) Han tåler det - synes det er kult (og søtt - hans ord) at jeg ikke er "fisefin" ;-)
svirrehodet Skrevet 3. oktober 2008 #84 Skrevet 3. oktober 2008 hehe, men det er jo akkurat det du er da! skikkelig fisefin:D hahaha, jeg kjenner meg veldig igjen melis!!
Mia29 Skrevet 4. oktober 2008 #86 Skrevet 4. oktober 2008 Hvis mannen min ikke tåler at jeg promper og raper i hans nærvar hvordan skal han da orke å overvære fødselen. Det er jo ikke bare vakkert. Dessuten er det god trening til alle lydene og luktene babyen kommer til å bringe med seg. Jeg prøver å unngå for mye luftslipp når jeg er ute blant andre folk. Men mannen min han får tåle det. Men tenk da damer... Hvis vi ble alvorlig syke og trengte hjelp til alt. Da er det jo kjekt å ha brutt ned noen barierer på forhånd.
Jolina<3 Skrevet 4. oktober 2008 #87 Skrevet 4. oktober 2008 Hahah må le når jeg leser dette... *fnis* Vi fiser i alle fall foran hverandre. Kan være på do sammen og,men ingen orker stanken lenge nok til at noen av oss forblir på badet om den ene gjør fra seg.. Hvis jeg vil ha badet for meg selv, truer jeg han ved at jeg må bæsje.. det hjelper, hehe. Var en gang vi var på ferie sammen, fikk jeg diare, oppkast og feber. Da hadde jeg ikke noe valg kan man si. Måtte jeg på do så MÅTTE jeg på do. Stakkars, han fikk gjennomgå da, alikevell så pleia han meg siden jeg var så syk. Vi har bare vært sammen et år, men har hatt et kjempe åpent forhold siden dag 1. Det er jeg glad for, for det gjør jammen vondt etterhvert å holde den fisen inne:P Slipper heller en stor en som han hører, enn en lydløs som kanskje lukter. De er flauest, plutelig kom det vist en lukt.. hehe..
S. Skrevet 5. oktober 2008 #88 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg fiser som en gud, særlig nå som jeg er gravid eller rett før mensen. Gjør ingenting for å skjule det, men det er kun foran samboeren min jeg fiser og. Har vi besøk er det bare å glemme. Han er i alle fall ikke sjenert, vi promper i kor her. Er det en gøyal promp ler vi av det etterpå. Er deilig å være så avslappet sammen med kjæresten sin, har hatt kjærester før hvor det var absolutt totalt uaktuelt. Men ettersom årene har gått har vi blitt såpass trygge på hverandre at det ikke er vits i å late som. Vi driter imidlertid ikke sammen, men bruker å annonsere hva vi skal for å skåne den andre fra lukten dersom de også må på do, og for å forsikre seg om at man får sitte i fred. Et gigantisk steg for meg, tok i alle fall to år før jeg turte å bæsje mens han var i samme leilighet som meg. Brukte å sende han ut i butikken og lignende.. Haha. Det er jeg glad jeg slipper nå, når jeg ser tilbake på det høres det helt surrealistisk ut. Deilig og avslappende å kunne gjøre hva man vil i sitt eget hjem!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. oktober 2008 #89 Skrevet 5. oktober 2008 Vel han har da pompet så jeg har hørt og han vet da at vi alle må slippe litt luft. Men pga lukt tar jeg hensyn og slipper ut gassen på wc. Det at han hører det bryr jeg meg ikke om. og om kvelden når jeg har lagt meg orker jeg ikke stå opp da er jeg for trøtt så da får gassen komme samme om han er våken eller ikke tar han stort sett like mye/lite hensyn til meg. Er ikke så fisefin at jeg prøver å gi inntrykk av at jeg ikke promper jeg da.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 10. oktober 2008 #90 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg fiser som faan... Sambo er nada problem, samma er bestisen.... Mamma og søsken går oxo greit... Men så beg jeg å se ann litt... Jeg rødmer jeg c, og daaa blir det litt flaut.. LoL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå