Edelweis Skrevet 29. mars 2008 #26 Skrevet 29. mars 2008 jepp, da er vi ganske unormale her i huset ja. bæsja under fødsel også, når min kjære så på.. kunne jo ikke gjøre noe med det. kan ikke si at jeg tenner på at vi bæsjer sammen, men så gjør vi det heller ikke i en slik sammenheng at vi skal gå å ha sex etterpå heller. å ikke tenker jeg på det når vi har sex heller, at æsj, han har jo faktisk bæsja idag, å igår,,, haha.. jeg synes det er mer unormalt å ikke fjerte å bæsje, rape forann sin kjære.. hvem kan være så ukomfortabel i sitt eget hus??
Ikkelektuell Skrevet 29. mars 2008 #27 Skrevet 29. mars 2008 Er det unormalt å ikke bæsje foran kjæresten? Virkelig? Jeg trodde faktisk at de fleste hadde folkeskikk nok til å vente med dritinga til de var alene.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #28 Skrevet 29. mars 2008 Akkurat å bæsje gjør jeg faktisk bak lukket dør, alene. Mini blir med da, om han ikke sover. Litt upraktisk å finne alskes flytende rundt overalt etter han har vært på oppdagelsesferd mens mor gjorde sitt fornødne. Det er da ikke normal å bæsje forran partneren vel? Fising og raping er jo greit, men bæsjing?
2010 baby =)? Skrevet 29. mars 2008 #29 Skrevet 29. mars 2008 Nei jeg fiser ikke. Synes som en nevnte at noen hemmeligheter(om man kan kalle det akkurat det) må man ha for seg selv... Om ingenting er usagt eller gjort så kan litt av romantikken forsvinne. Jeg leste en gang en plass at man burde unngå barbering, fjerting, gulping, driting og sånt styr foran typen...det er ufint, UANSETT om det er naturlig Jeg fins ikke prippen men jeg har ikke lyst rett og slett....
Mamman til A&D Skrevet 29. mars 2008 #30 Skrevet 29. mars 2008 dere som snakker om mystikken, og slikt.. hvor lenge har dere vært sammen med partneren?? må si at etter snart 11 år.. jeg både fjerter og raper i mitt eget hus.. om han er i nærheten.. hannes problem.. ;o) hehe
2010 baby =)? Skrevet 29. mars 2008 #31 Skrevet 29. mars 2008 Godt over 4 år =) Så ikke en evighet, men lenge nok til at vi kjenner hverandre ut og inn. Synes ikke det gjør noen ting å fise stille for seg selv på badet eller når han ikke er her. Smeller jeg i med en megafjert føler ikke jeg meg mye dame desverre. Og jada, jeg vet det er like normalt men jeg syns bare ikke det passer seg altså. Normalt å hele greia, det blåser jeg i. Jeg vil som sagt ha noe for meg selv=)
McRabarbragrøt Skrevet 30. mars 2008 #32 Skrevet 30. mars 2008 Jada. slapp en lang, varm stinker på låret hans da vi koste etter første gangen vi hadde sex, jeg. Han lo og lo og syntes det var søtt (hans ord, ikke mine) og har fortsatt siden. Ja, det er ikke slik at vi ligger og fiser om kapp etter sex, men vi er i hvertfal veeeeeldig avslappet med hverandre!
Popelko Skrevet 11. juni 2008 #33 Skrevet 11. juni 2008 hehe, heldigvis er sånn greit orker ikke å holde inne hver gang, fysj!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 12. juni 2008 #34 Skrevet 12. juni 2008 Denne tråden anbefales herved til alle som har en dårlig dag og trenger en god latter! Jeg har ikke ord for hvor mye jeg lo når jeg leste meg nedover. Verdt sin vekt i gull! :-D
Ikkelektuell Skrevet 12. juni 2008 #35 Skrevet 12. juni 2008 "Verdt sin vekt i gull!" Det er jeg enig i. Tråden veier som kjent ingenting.
Lacey*har fått erta Skrevet 12. juni 2008 #36 Skrevet 12. juni 2008 Haha, jeg må flire av denne tråden! Men dere som snakker om at dere vil ikke fjerter foran kjærsten (noe som er helt greit) Hvorfor trekke frem dette ordet mystikk? "jeg vil beholde noe mystikk i ekteskapet mitt" ??? Er det det mystiske man kan bidra med? fjerting? virkelig?
annie74 Skrevet 13. juni 2008 #37 Skrevet 13. juni 2008 En god fjert er sunt - trimmer lattermusklene og renser rompa for rusk! :-D
M by M Skrevet 14. juni 2008 #38 Skrevet 14. juni 2008 Nå som jeg er gravid, så har jeg masse luft i magen og den MÅ ut! Prøver å gjøre det så diskret som mulig da. Men jeg promper i søvne jeg. Hehe....rimelig høyt og. Uffameg... Men han bare ler av det og erter meg litt. Har mange kallenavn om dagen jeg ;-)
Ayka 09+13+14 Skrevet 14. juni 2008 #39 Skrevet 14. juni 2008 Hehehe:D En morsomt tråd dette Ja,seff fiser (og raper) jeg med kjæresten min til stede! Han gjør det samme "mot" meg Vi har til d.d. bare vært sammen i 11mnd'er,men så "åpne" har vi vært mot hverandre fra så og si dag en Nå har jeg alltid vært en gutte-jente,og synes det er hysterisk morsomt med kroppslyder! Og fislukt er jo bare prikken over i'n! Jeg kniper fis-tuten igjen når vi har sex,men da er det musa som lager fislyder (dog IKKE fislukt)... Nei,å gå "på tå" i mitt eget hjem eller løpe på do hver gang jeg må gi etter for lufta...tull,spør du meg! Det er jo helt naturlig at lufta må ut! Og er HAN sååååå "fin" at han ikke tåler litt fislukt,så er han iallefall ikke min type
*Lille Persille" Skrevet 14. juni 2008 #40 Skrevet 14. juni 2008 Nei, det kunne ikke falt meg inn. Det synes jeg er skikkelig ufint. Da går jeg heller på do eller ut hvis døren er åpen. Setter pris på at ikke mannen min driver å fjerter i tide og utide når jeg er der også. Vet at det er helt normalt men det er ikke ALT man trenger å dele. ...og ja, vi har vært sammen leeenge.
Tonemor er blitt mamma :-) Skrevet 14. juni 2008 #41 Skrevet 14. juni 2008 For en herlig tråd! Masse luft i magen, ja, men fiser ikke foran samboeren min. Han har nok kjent et par lydløse noen ganger, men er grei og sier ingenting :-). Til dere hemningsløse fisere der ute - keep up the good work! Skulle ønske jeg var mer som dere!
Gjest Snart? Skrevet 12. juli 2008 #42 Skrevet 12. juli 2008 Hehe, nå lo jeg godt! Men ja fising og raping er helt naturlig, og er kjæresten der, så er han der.. Han fiser og raper når jeg er der, pg jeg når han er der.. Er ikke like ille på fisingen som han da;) Må jo være litt mer feminin:P Bæsjing mens kjæresten er på do? ja det har faktisk skjedd.. Er han tilstede så prater vi ofte sammen når vi sitter på do.. Er han i stua, på kjøkkenet osv.. og jeg på do, prater vi alltid og omvendt. Lufta må ut, sånn er det bare:)
EnLitenPrins Skrevet 12. juli 2008 #43 Skrevet 12. juli 2008 Hehe, jupp ! Både raper og fiser..Helt naturlig det !
Laybik Skrevet 12. juli 2008 #44 Skrevet 12. juli 2008 Ja, det er helt naturlig for meg å gjøre. Han synes ikke det er veldig deilkat selvfølgelig, men han gjør det han også, så han har ikke noe han skulle sagt:-)
lykkelig:) Skrevet 18. juli 2008 #45 Skrevet 18. juli 2008 he he fiser gjerne hvis jeg må foran samborer, sier ofte `hør nå` først også, ha ha så ler vi godt begge to, altid morsomt med en god fjert syntes nå jeg, men så har jeg også vokst opp med to brødre så jeg lider nok litt av det... bærsje sammen med samboer...?. he he joa, annonserer ikke akuratt, men hender jo når jeg sitter der at han skal inn å hente noe eller har en annen god grunn til å forstyrre, bryr meg ikke mye om det eller syntes det er flaut eller noe.. uff har vært på turer med venner ol. hvor du må holde igjen en fis og bæsje i smug..veldig slitsomt og ikke minst vondt for magen, kunne aldri tenkt meg og ha det sånn i mitt eget hjem
Vanilla83 Skrevet 18. juli 2008 #46 Skrevet 18. juli 2008 Tok ei stund før jeg turte fise foran sambo, men han oppfordra til det hehe. Endte med at jeg ble så komfortablel med det at jeg slapp en skikkelig kjempefjert mens vi hadde sex! (han sa seinere det dirra i ballene) Litt mer forsiktig etter det:p Men nå når jeg er gravid får jeg lov å fise hvor jeg vil. -fjertebærta
MrsDior & baby-Dior Skrevet 18. juli 2008 #47 Skrevet 18. juli 2008 Ja, det gjør vi! Jeg fiser under dyna, og stenger han inne under den. haha! For oss er det helt normalt ja.. Men jeg har hatt mage-prøblemer siden jeg var baby, så jeg "må" bare fise når jeg må.....=)
niania Skrevet 18. juli 2008 #48 Skrevet 18. juli 2008 Nei, det kunne ikke falle meg inn. Fiser ikke foran han eller noen andre familiemedlemmer, og hadde syns det var litt ekkelt om folk pruppa ukontrollert rundt meg.
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #49 Skrevet 18. juli 2008 Ja... Jeg setter meg ikke akkurat med rompa i mot han, men ja... må jeg så må jeg..
smilan Skrevet 19. juli 2008 #50 Skrevet 19. juli 2008 Skulle ha sex, å ut kom en fis... hehe! jeg fikk latterkick og sexn endte med soving... Fiser ikke foran hverandre (unntatt en susar som bare jeg veit om)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå