Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Må innrømme at jeg sniker til med noen lydløse i sengen når han sover, resten gjøres på do :-P Mye luft i magen når man er gravid!!!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Kall meg ekkel, kall meg vulgær ( eller som en søt anonym her once said : vullgær) - men noe av det første jeg presterte å gjøre da jeg møtte kjæresten min var å slippe en kjemperap. Så for å holde søthetsfaktoren vedlike, slipper jeg kroppslyder i alle retninger når jeg må. Det sies at det ikke er bra å holde det inne
LilleBjella Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Vi fjerter foran hverandre begge to, og er begge like stolte hva vi får til av kroppslukter:) Kan si vi er meget komfortable med hverandre, og finnes det noe mer naturlig enn en fis? Orker ikke gå på eggeskall i mitt eget hjem. Men det går jo an å se an situasjonen. Er vi i en "romantisk" situasjon er det kanskje greit å la være.
babygullz <3 vilde Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Ja. Men ser jo an situasjonen da..slipper ikke DEN bomba ved middagen liksom..
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Hold igjen fis under sex. Godt råd.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Jeg fiser aldri i kjærestens nærvær. Føler liksom at noe av "mystikken" hadde dødd. Jeg hadde rett og slett ikke klart. Jeg slapp en litt for høy en på badet en gang, som han hørte. Jeg var ikke meg selv på en stund etterpå.
Bare™ Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Ikke FOR å gjøre det.. Men jeg sprenger ikke tarmen hvis jeg kan la være, for å si det sånn.. Prøver jo å lære småtroll litt folkeskikk så jeg føler jeg har ett visst ansvar som deres rollemodell!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Jeg skjønner at vi alle er forskjellige, men noe så normalt som å slippe en fis?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Nei..kun når han sover...ellers gjør jeg det på do;-)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Hehe,ja det har jeg alltid gjort. Fremfor de fleste egentlig. De eneste personene jeg faktisk ikke gjør det foran er svigers...
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Jeg gjør det for svigermor også jeg.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 det har forekommet.,, men prøver å la vere...noen lydløse i ny og ne,
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Som profesjonell fjerter må jeg bare spørre Kristin : HAR DU SLUPPET UNNA? Det er jo de lydløse som oftest er verst på duft.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Skulle ønske jeg klarte det, jeg er liksom "forstoppet" der også.. Samboeren min blir stolt av meg når for en gang skyld får det til.. hehe.. Han fiser rundt meg hele tiden så det er helt naturlig for han, men jeg får det bare ikke til, selv om jeg har aldri så lyst! Sitter heller her med luftsmerter! grrrr
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 hehe.. pingle... hehehe.. Må ikke ta deg selv så alvorlig.. syns det var litt festlig, jeg.. hehe
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 Jeg leste et sted her inne en gang, en smart person sa:" Det er bedre å slippe en fjert, enn å sprenge en tarm!!" hehe.. mitt nye motto =)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Ja det vil jeg si at jeg gjør. En gang vi hadde sex og mannen sliket meg slapp jeg en jeg ikke klarte å holde igjen, ble veldig flau der og da, men i ettertid bare ler vi av det. Mener at det er en normal greie og gjøre hjemme i sitt eget hus, hadde ikke orket og løpt på do hver gang jeg måtte slippe en liten en nå som jeg er gravid.
Edelweis Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 hehe.. masse morsomt å lese her. jeg fiser når jeg må jeg. i situasjoner som tilsier at jeg kan selvfølgeli=) klarte å slippe en under samleie en gang, men dekte over med at noen ganger så blir det sånne lyder når det blir litt vakum i skjeden. vet ikke hvorfor, men blir så fisetrengt under sex. sikkert fordi jeg da må holde meg. hehe... men ellers er vi ganske komfortable begge to, å fiser når vi må. jeg bæsjer på do når han er inne på badet å jeg altså.. er jo helt normalt. =)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 29. mars 2008 #20 Skrevet 29. mars 2008 hehehe,, tar ikke lydløse hvist jeg sitter veldig close liksom..men sitter eg litt unna og hvist eg kjenner dette er en harmløs men alikevel med litt odør, så lar jeg det slippes ut og så blir dunsten vasket vekk litt før den når min kjære sin nese... men det har forekommet noen med lyd eg ikke så komme, men noen andre som synes det er flauere å fise foran veninner enn typen????
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #21 Skrevet 29. mars 2008 Fy f....., BÆRSJER du på badet sammen med kjæresten din???? Det er vel laaaaaaangt fra normalt. Hjeeeeeeeelp, det kunne jeg aldri gjort, og hadde blitt utrolig avtent hvis han hadde gjort det samme. Nei, sånn har ikke vi det her i huset, for å si det sånn.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 29. mars 2008 #22 Skrevet 29. mars 2008 NEI!!! ikke fordi jeg mener det er unormalt, bryr meg ikke om at andre gjør det i mitt nærvær, om det er sambo el ei venninne, men selv bare klarer jeg det ikke(uansett hvor mye jeg vil) jeg er har en forbi for det der, vist jeg må på do og gjøre noe stort, må jeg spørre han først om han skal på do i nærmeste frem tid! klarer ikke at han skal inn der rett etterpå! JA jeg vet det er tull, og han ler av meg, men jeg bare klarer ikke.. lik mamma det gitt:/ men rape gjør jeg:D å det er jeg god på raper heller alfabetet enn og slippe en promp, hehe!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #23 Skrevet 29. mars 2008 Ja da får dere noe og snakke om nå.! Jeg spør mannen min jeg om han vil sitte på do sammen med meg når jeg driter han sier ja og vi sitter og skravler det etter 14 år sammen. Og ødelegger ikke noe mellom oss, syntes det faktisk er kjempe koselig jeg. Men er aldri med han på do da. Fjerte gjør jeg en skjelden gang men når jeg gjør det vifter jeg dritt lukta på han vist det stinker veldig. Og da ler vi begge som bare det. men i senga gjør vi det ikke der går grensen vet du hva. Nå får vel di værste hormonbombene noe og snakke om her. he he
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 Nei, dette ble rett og slett for kvalmt å prate om. Har litt lav terskel på div. lukter og inntrykk nå i begynnelsen av svangerskapet, ble bare veldig uvel. skal prøve å tenke hardt på noe annet.
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 29. mars 2008 #25 Skrevet 29. mars 2008 Jupp, her promper (eller fjerter da....) vi når vi må og det ikke er mat på bordet =) Er jo ganske normalt å ha luft i magen da, er jo ikke bare menna som skal gå rundt å fise.. hihi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå