Gå til innhold

Fjerter dere foran mannen/kjæresten deres???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fiser når jeg vil:P hos mamma og hjemme her:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, er de beste svarene jeg har lest noen sinne :-p

Så jeg får vel slenge meg på jeg også da :)

Jeg har aldri værtså komfortabel ovenfor noen i hele mitt liv, som det jeg er ovenfor kjærsten min .

Jeg fiser han i trynet om jeg vil (gjort det et par ganger.)

Ja , det er nasty , men vi bare ler det vekk .

Det er normalt for oss..... =D

Skrevet

"Host og fjert har tatt meg fatt, Gud han har meg alt forlatt"!

Seff fjerter vi foran hverandre, å har det morsomt med det også..:D

Skrevet

Jeg fiser, raper og peller meg i nesa foran samboeren min, og han gjør akkuratt det samme. :)

Jeg har heller over hodet ingen problemer med å sitte på do å bæsje/tisse mens han feks er i dusjen.

Synes det er herlig å være såpass komfortable med hverandre at vi kan gjøre dette. Synes ikke "mystikken" som noen nevner her, blir borte. Jeg synes derimot det hjelper på å gi oss et mer avslappet forhold til hverandre.

Nå skal det og nevnes at første gang vi hadde sex, slapp sambo en skikkelig braker, og man kan vel si at det kunne bare gå en vei derfra! ;)

Skrevet

Jeg fiser forran sambo, ja... Kan tisse forran han mens han er på badet, men drite gjør jeg alene. Behøver ikke å ha selskap når jeg bæsjer...

Skrevet

her fises det over en lav sko. etter 15 år synes jeg det har vært mere unaturlig å utgi meg for en person som ikke har luft i magen.

og i støytene har vi det hysterisk morsomt med hverandre.

slipper jeg en, har han bestandig en til svar. det får da være grenser på å være fin på det.

skulle jeg snike meg på badet, mens han sitter å møkrer foran tvèn........... nei her i huset har vi likestilling.

Skrevet

Å fise foran samboeren min har jeg gjort i all den tid. Man skal ikke sitte inne på gassen, blir jo så vond i magen av det!

Og til dere som ikke tør fise fremfor partneren.... lykke til....

Skrevet

Hehe, jeg og typen kjenner hverandre godt nå, så det å gi fra seg litt gass i hverandres nærvær er ingenting^^, hehe

Skrevet

Selvfølgelig fjerter jeg foran mannen min!!! Kunne ikke tenkt meg å ha et sånt forhold der jeg måtte skjule sånne ting! Det er da en helt naturlig ting!!

Skrevet

Er man gift, så skal man ikke trenge å skjemmes for kroppslydene sine. Vi fjerter foran hverandre, og er ikke flaue over det!

Skrevet

Yes det kan jeg love deg.Fjerter så det jomer etter.Han er flink med det han å..Men siden jeg er jente så syns han det er så uuuubehagelig når jeg gjør det.Har sagt til han at jeg slutter å fjerte den dagen han gjør det framfor meg:)Blir aldri i livet å skje:)

• 2 uker senere...
Skrevet

min sambo fjerter når han har lyst ,jeg går på do eller holder igjen ,flaut liksom .

Men det gjør meg forbanna at han driter når han vil ,men når datteren min på 6 eller min sønn på 19 slipper en så får de kjeft av han ,han sier kutt ut skjerp deg. Men må også si at unga gjør sånn bare hjemme ikke i andres nærvær.Vi var på tusen fryd og satt på en krakk ,og min sambo dreit så det spraka i krakken ,så de som satt ved krakken ved siden av reiste seg opp å gikk.Helvete flaut.

Skrevet

visst jeg må fise, (noe jeg må mye om dagen) såslipper jeg den! men jeg prøver å ikke slippe den "for mye ut" visst dere fatter.. jeg vil ikke ha det på meg at jeg slipper megafiser liksom..

kjæresten min fiser også når jeg er til stede.. men det synes jeg faktisk er litt ekkelt!

Skrevet

muaha.. husker første gangen jeg og dama flytta tilsammen,

og så vondt i magen jeg fikk.

det tok sin tid før vi ble husvarme..

og nå som hun er gravid, oh my god..

får rett og slett sjokk jeg!

det er ganske tydelig at gravide får heftige gasser!

Skrevet

nåja.. tvivler på at dine egne promper lukter roser vikingnor :)) :)) :))

Skrevet

hehehe for en fabelaktig tråd :)

JA jeg fiser forann mannen min, jeg har ikke tenkt å gå og holde det inne og få vondt i magen, han holder ikke akkurat igjen han heller så.. ;) Morsomt har vi det også! Jeg har alltid syntes at fis har vært artig :)

Fiser også framfor foreldrene og søsknene mine og svogeren min :P Men så klart ikke i hvilken som helst situasjon!

Og det hender seg at en av oss sitter på do når den andre er i nærheten. Hvis sambo er i dusjen og jeg må bæsje, så MÅ jeg bæsje. Og da får det bare være at han er der. Og enkelte ganger skal han hente håndduk osv og sitter jeg der da så må jeg jo nesten gjøre meg ferdig :)

Hvis man ikke har mer mystikk i forholdet enn å holde tilbake noen stakkars fjerter, så tror jeg sannelig mystikken har sunket til ett lavt nivå ;D

• 3 uker senere...
Skrevet

så klart fjerter jeg foran kjæresten min. er da ikke noe verre at han fjerter enn at jeg gjør det. men han er den eneste jeg fjerter foran, men vi har et såpass åpent forhold at det er ikke noe problem alså. luften må jo ut eller så får vi jo bare vondt i magen, og i F om jeg holder meg nå som jeg er gravid for jeg har så mye luft i magen at det MÅ bare ut;)

Skrevet

her går jeg andre plasser ja,men det kan komme en ukontrolert en,men sjeldent.han fiser i hytt og pine han da.men greier ikke det jeg nei.har utrolig mye luft,off av meg når man er gravid ja:)

Skrevet

holder helt med deg jeg. bæsjer selv på badet når typen er der jeg. bryr meg da ikke om det. han kan stå og pusse tenner mens jeg bæsjer eller omvendt. ser ikke noe problem i det. kjenner hverandre så godt nå at det gtar jeg ikke så tungt...helt normalt;)

Skrevet

Med så mye luft jeg har hatt i magen ville det sett dumt ut om jeg skulle springe på do hver gang :-) Visst er jeg mye på do som det er i disse tider, om jeg i tillegg skulle springe på do for en fis, ja da kunne jeg flyttet inn der :-)

Ikke like ille nå, er i 30. uke men de første 4-5 mnd var det ille :-)

Skulle jeg holdt igjen hadde jeg nok eksplodert, i alle fall fått veldig vondt i magen :-)

Fikk meg en god latter av denne tråden, tenkte på hvordan det har vært her hos oss i disse tider.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke...synes ikke det er så voldsomt delikat akkurat ;o) Betyr derimot ikke at vi ikke har et meget åpent og godt forhold, det er ganske mange andre måter å "måle" det på enn om en fjerter foran sin kjære spør du meg (",) Sjelden han fjerter foran meg også, noe jeg er veldig glad for...

Kunne ikke FALT meg inn å gå på do foran min kjære heller, det er heldigvis like fjernt for han som for meg, hehe..

(selvsagt har jeg hatt "uhell" i årenes løp, men da er det fint å ha en hund å skylde på *ler*)

Skrevet

Jeg flyr ikke på do hver gang nei, og ikke vil jeg at han skal gjøre det heller. Jeg ville ikke akkurat klint hiti opp i ansiktet på ham og ropt "hva kommer nå?", men har det kommet en og annen særdeles høylydt en er reaksjonen heller tildels hysterisk fnising enn rødming og skam ja ;-)

Det finnes jo "restriksjoner" da. Jeg synes ikke man bare kan slippe seg løs ved matbordet, og man kan styre seg ute blant folk =)

Skrevet

fliiiirer..

ja æ fjerter å raper akkurat dær d passer mæ i mitt eget hus. æ e plaga med mye luft i magen å er den heldige som til vanlig ikke har lukt. må jo først si at ved matboret så er d strengt forbudt å rape å fjerte, å d er for hele familien.Når vi har besøk så jør vi d jo seff ikke.å ute blant folk gjør æ d ikke..(kan ikke svare før di andre dær) vi har d mye morro heime med fjerting.. må bare fortelle...leeeer: vis vi ligger i senga å æ slepper en høylyda fjert så tar æ dyna mi å trekker den åver gubben å spørr om han vil være med på telt-tur..da grøsser han å vi holder på å flire oss ihjel. (men må jo å si at hadde han ikke tolerert d hadde æ ikke jort d heller) Så prøv på den vrien en gang å se ka den andre sier...leeeer

PS: man skal ikke holde på noe man ikke kan holde i hånden..

så lykke til med "lufta"

klemz

Skrevet

Alle fjerter vel, men det er jo forskjell på å ha et normalt forhold til kroppsgass, og virkelig annonsere en KJEMPEFJERT, for så å le rått av det etterpå.

Skrevet

er det noen som ikke gjør det?? etter å ha vert sammen i flere år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...