Gå til innhold

"""IKM uke 15""" skravletråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelphjelphjeeeeelp!!! :o) Testet nå istad med cb digital....GRAVID! Klarer ikke helt å tro det...og litt redd, mistet i uke 13 i oktober i fjor...MEN, jeg er gravid!!!!!!!!!!!!

Håper dere også følger etter:o)!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå grattis så mye Mahari81, håper spiren klorer seg fast!!! Nå skal vi tenke positivt framover ikke sant hihi

Skrevet

Glemte å skrive, jeg hadde ikke noe særlig symptomer føre jeg testa jeg altså, det har kommet liksom etterpå;-)

Skrevet

Nå holder jeg seriøst på å bli gal!!!! Hva er det som skjer???

Har testet tre ganger, først en svak svak pos, så en neg, så en klar pos... og gjett hva som kom i dag... TR, tror jeg i alle fall... er i hvertfall en blødning.... Teiteste "aprilspøken" jeg har vært borti!!

Skrevet

Hm... når har du IKM? og hvilke tester brukte du? (CB, billig-tester....)??? Hvis noen av testene er positive så vil jeg vel tro at du er gravid :):)

Skrevet

Kan jo ha vært det som noen kaller kjemisk grav, at egget streifer men fester seg ikke.. ELLER festeblødning =) Jeg stammer for det. Noen sympt? Jeg eeeer så trøtt og grinete om dagene, og ligner ikke meg i hele tatt... ikm søndag...

Skrevet

Hei, isi

Jeg klarte ikke å dy meg. Med IKM som deg, på søndag, klarte jeg å svi av en billig-stavtest i dag tidlig. Ikke en symptom og kun EN blå strek :( Tviler på at jeg er gravid gitt... selvom litt tidlig å teste kanskje. Håper du lykkes.

Skrevet

Hadde IKM i går... har testet med Quick Respons(den svake) og CB(1 pos og 1 neg)...

Ringte til gyn i sted og hun sa at det kunne være festeblødnig eller at det rett og slett har gått galt... skulle avvente å se ann varighet og mengde på blødningen og så ta kontakt igjen....

IKKE en morsom dag dette!!

Skrevet

her er det 2 svakt positive hjemme , en i dag og en i går kveld(CB), og negativ legekontor test i dag, har vært i byen og kjøpt 2 CB til, 4 kan vel ikke ta feil.

satser på at mine tester er korrekte. men jeg tør ikke endre statusen min på resultattråden vår ennu.

Skrevet

Hei Dere med IKM denne uka :)

Hvordan går det, har Dere begynt å teste?

Selv er jeg helt fersk både her på Barn i Magen og når det gjelder å prøve å bli gravid. Er faktsik litt usikker på når jeg HAR ikm, da syklusen min varierer fra 27-29 dagers varighet. Men de siste 2 mnd har den vært på 29 dager, synes dere jeg skal ta utg.pkt i 29 dager når jeg skal teste meg?

Dessuten lurer jeg på om jeg burde vente lengst mulig med å teste, dvs til over ikm-dagen, bare for å være helt sikker på resultatet jeg får?

OG: siden siste mensperiode, og EL, har jeg vel ikke akkuart lagt forholdene til rette for et evt. begynnende svangerskap, dvs jeg har trent harde puls-treninger, spist veeeeeldig uregelmessig (er ikke vant til å spise noe særlig før uttpå ettermiddagen, og da som regel bare 2 måltider), dessuten drikker jeg masse koffein-holdig cola light hver dag... og nå begynner jeg å bli litt bekymret for dette. Hva tror dere?

Og hva gjelder symptomer har jeg opplevd følgende:

Vært ekstra trøtt (behov for å sove lengre om morningen) tidvis følsomme bryster, med og uten VOND stikking, og en del luft i magen enkelte dager. MEN jeg har ikke vært morgenkvalm!!? Men jeg har ved to anledninger vært veldig oppblåst (full i magen) og kvalm ved leggetid, den ene gangen med oppkast. Hva tror dere om dette?

Er så ny og uerfaren på dette området, så ALLE tilbakemeldinger, råd og erfaringer fra dere mottas med stor takk!

Lykke til til dere alle sammen!

Lykkeønskninger fra Trondjeim :)

Skrevet

så mange som har blitt gravide!! gratulerer til alle!!:):)

jeg har fremdeles ikke fått tr (ikm mandag) siste testen jeg tok var negativ, det var i går. har masse murringer, kjennes ut som om mensen skal komme når tid som helst, men har hatt det i over en uke nå. så frustrerende.. kan ikke bare tanta komme da, så jeg kan begynne en ny pp...

Skrevet

der tror jeg jammen tanta er på vei gitt! har begynnt å spotte nå. syns egentlig at det var like greit, er første pp etter p piller, så hadde vel ikke i utgangspunktet regnet med å bli gravid. dessuten så vet jeg jo hvertfall at syklusen min er ganske stabil da(31 dager om mensen kommer i morgen), så da vil det jo bli lettere å finne el neste pp!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...