Cillepille Skrevet 6. april 2008 #76 Skrevet 6. april 2008 ♥ mamma til gullet ♥: Ja det ser jo sånn ut siden den blir sterkere:-))enda er det ikke ikm før den 13, har alltid hatt sykluser på 5 uker, men nå så det ut til at el kom den 26 så hvis jeg regner 14 dager fra da så er det nok før. Tar det litt rolig enda siden det er tidlig hehe Ønsker alle masse lykke til, nå har jeg en Desember "baby" på 10 år, og en mai gutt på straks 8, så det hadde jo vært en suuper julegave da!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 6. april 2008 #77 Skrevet 6. april 2008 gratulerer til deg da!! håper jeg er like heldig:)
kitta216 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #78 Skrevet 6. april 2008 GRATULERER så mye Cillepille!!! Her var det også el den 26 så ikm er 9-10 april... Skriv deg opp på lista som gravid du!!
Cillepille Skrevet 6. april 2008 #79 Skrevet 6. april 2008 Jeg har ikke hatt noen særlige symptomer hadde mista trua helt denne pp(vært litt deppa), Så overraskalser kan skje gitt hehe. Får nå håpe at det er "liv laga" denne gangen isåfall.
Giinaღ Skrevet 6. april 2008 #80 Skrevet 6. april 2008 Cillepille: GRATTIS!!!! Er det deres første barn? Isåfall er i samme båt... like gamle og en MA bak oss. Håper jeg også følger deg med å bli gravid denne pp :) (1. pp etter MA) klem
Cillepille Skrevet 6. april 2008 #81 Skrevet 6. april 2008 Jeg har to fra før også har jeg "ny" sambo, og vi ønsker oss så veldig en liten sammen. Vi har prøvet siden oktober egentlig, men har bare telt fra ma nå i januar. Håper så at det kommer flere Desember spirer etterhvert! Sender masse babystøv til alle!!
MillaLilla Skrevet 7. april 2008 #82 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så mye Cillepille! Og masse lykke til til alle med IKM denne uken. TR kom på besøk i går, så jeg er dessverre ute av leken for en stund, men jeg kommer nok tilbake en gang.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 7. april 2008 #84 Skrevet 7. april 2008 æsj... negativ test i dag og. ikm i dag. da kommer nok tr snart:/ jaja, er bare 1pp, så hadde ikke de høyeste forventningene....
Angel09 Skrevet 7. april 2008 #85 Skrevet 7. april 2008 Hvordan går det med alle som har IKM i dag??? Har dere testa? Jeg har kjøpt meg CB digital i dag, har aldri prøvd de. Testa med vanlig CB i går og da kom det opp en svaaaak sterk...men jeg ble så usikker. Skal prøve å ikke teste før onsdag, siden det er da jeg har IKM. Lykke til alle sammen!!!
gima Skrevet 7. april 2008 #86 Skrevet 7. april 2008 Jeg er også ute av leken. Har ikke fått TR ennå, men gyn sa at den er rett rundt hjørnet. Vente, vente.... Lykke til til dere andre- kommer til å følge med hva som skjer med dere. Gratulerer til Cillepille!!! Jeg drister meg til et gratulerer til Angel08 også.... Dette går nok veien ser du! Beklager hvis jeg har glemt noen, men leste bare de nederste innleggene.
Cillepille Skrevet 7. april 2008 #87 Skrevet 7. april 2008 CB digital er ikke så sensitiv som vanlig cb, har testa "ikke gravid" veldig tidlig med den;-)masse lykke til videre uke 15 jentene!
Angel09 Skrevet 7. april 2008 #88 Skrevet 7. april 2008 HJELPE MEG!!!! Så lenge klarte jeg å vente..... Tok en CB digital nå, og den viser GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kan nesten ikke tro det. Sender babystøv til dere alle ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 7. april 2008 #89 Skrevet 7. april 2008 GRATULERER SÅ MYE!!!! Lykke til! IKM i dag jeg og ingen tante rød ennå...thihi!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 7. april 2008 #90 Skrevet 7. april 2008 er det mulig å være gravid, uten positiv test på ikm dagen?? har ikm i dag, men testen i morges var negativ. har ikke fått tr ennå heller, og kjenner ingen tegn til at den skal komme... eller er det bare kroppen min som har stilt seg inn, fordi jeg håper sånn??
Cillepille Skrevet 7. april 2008 #91 Skrevet 7. april 2008 Grattis sååååå mye Angel08!! Til ♥ mamma til gullet ♥: ja det er mulig noen tester ikke positivt før dager over også, så håpet er ikke ute altså!
kitta216 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #92 Skrevet 7. april 2008 GRATULERER!! Kjempekoselig å høre!!! Jeg har faktisk holdt meg i skinnet og ikke testet enda.... er så redd for at den skal være neg... men har faktisk en helt annen følelse denne måneden enn på leeenge... så... testen ligger klar på badet til i morgen tidlig....HJELP!
kitta216 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #93 Skrevet 8. april 2008 Da har jeg testet.... og det ble en sterk strek(selvfølgelig) og en svak svak svak svak strek nummer to ;) Så da er det bare å vente en dag eller to og se om den blir sterkere Klarer ikke å slippe jubelen løs helt enda.... for har vært borti dette før uten å være gravid...
kitta216 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #94 Skrevet 8. april 2008 Så "stille" det ble her.... er dere bare opptatte med testinga jenter??
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 9. april 2008 #95 Skrevet 9. april 2008 Hvordan går det med folk? Jeg er 2 dager over ikm...ingen symptomer, skal teste i kveld.
kitta216 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #96 Skrevet 9. april 2008 Jeg har klart å teste både pos og neg.... ingen tr enda og ikm i dag... så her er det bare å vente.... Men symptomene er mange og har i tillegg begynt å bli rimelig kvalm.... Så vi får se....
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 9. april 2008 #97 Skrevet 9. april 2008 det hørtes jo bra ut:o) Lykke til ), når skal du teste neste gang?
Giinaღ Skrevet 9. april 2008 #98 Skrevet 9. april 2008 Wow, synes mange tester positivt her, jeg Grattis til alle som har testet positivt!!! For min del tviler jeg veldig på at det er noen graviditet. Har INGEN symptomer overhodet og med ikm 13. april burde de vel snart vise seg om det skal være noen spire inni der. Hva sier dere andre? Symptomer???
kitta216 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #99 Skrevet 9. april 2008 vet ikke helt når jeg tørr å teste neste gang.... men skal si ifra når det skjer!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #100 Skrevet 9. april 2008 gratulerer så mye til alle dere som har testet positivt!! jeg regnet litt raskt ut IKM. viser seg at den var den 3.april. tok en test den 7. men den var negativ. men fremdeles ingen tante. så jeg skal kjøre inn til apoteket i dag, så har jeg en ny test til imorgen, hvis ingen tante har dukket opp. hvordan er det med dere som har vist seg å være gravide? har dere hatt noe mensmurringer og tyngdefølelse/trykk nede i magen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå