kitta216 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Noen som vil bli med på en skravletråd for oss som har IKM i uke 15? EL i går, så da blir det testing den 9 april på meg. Vet ikke helt om jeg har troen, men krysser alt jeg har av fingre og tær Flere der ute??
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Jeg har ikm 7.april, og hadde eggløsning en gang i påsken... Vi er inne i vår 10.pp nå, og jeg hadde egentlig bestemt meg for å ta prøve-pause nå. Blir litt sprø av å tenke på dette hele tiden og gå å kjenne på og lete etter eventuelle symptomer.... Men det er jo helt umulig da, når en er såååå klar for en liten bebis... Hvor lenge har du prøvd da, kitta216?
Peders mamma Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 ikm 10 april ! ingen barn fra før, prøver på vårt første...men blir smårar av alt dette..men ønsket er så sterkt, så jeg holder ut Lykke til damer!
kitta216 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Vi har prøvd siden januar 05, eller med andre ord egentlig siden nummer en som kom i april 04 Er lett å bli sprø av dette, eller testoman... er alltid en eller annen type test å ta Vi får ta symptomene sammen fremover Deilig å ha noen å kunne dele med!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Har ikm 7. april...lenge å vente enda!!
Cillepille Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har ikm 13 april, og kjenner jeg meg rett så blir det testing føre det hehe, har en liggende klar her. Har samme symptomer som forrige mnd da, masse stikninger og kløe i eggstokker, puppa er ømme nå også. Så det er ikke noe forandringer sånn sett fra forrige pp;-) Men får vi får holde motet oppe:-))
Peders mamma Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 rart at en ting som dette ska ta sånn over hodet...hvordan er kjærestn deres i forhold til det hele ?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Hei hei :-) Melder meg på her jeg. Ikm 8. april (tror jeg) og kommer nok til å teste flere ganger før den datoen også;-) Prøver på førstemann og er i 6. pp og HÅPEEEEER DET KLAFFER SNAAAAAAAART!!!!!!!!!!!!!!! (Utålmodig;-) )
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Kjæresten min er ganske så mye mer avslappet enn meg:o) Takk og pris!
kitta216 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2008 Min følger tappert opp... he he he... jeg er sikkert ikke så lett å leve sammen i perioder, full av hormoner og greier Litt tidlig med symptomer kanskje... men synes puppene mine er mye mer ømme enn vanlig, dessuten mye luft i magen og småstikking... mulig det er det sterke ønsket som gjør det...
Peders mamma Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 sikker på at jeg har symptomer jeg og ! hehe..men sikker bare hodet mitt som tuller med meg ....argh !
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Hei.Jeg har IKM 10.april. Har masse symptomer som vanlig, he he. Men de samme symptomene gjelder jo for tanteherket også, så det er ikke mye å bli klok av. Har ikke funnet EL enda, men har to testdager igjen så det er jo håp da. Eller kan en ha EL uten at det slår ut på testene? Har CB digital EL tester. Har nå gått på Barbasco Plus 1,5 mnd, og er litt spent på om de har noen effekt på de "gamle" egga mine. De har ihvertfall virket inn på sex-lysta... og det er jo noe bare det. Kan jo bli litt "pliktsex" av dette her. Nei vi får håpe vi havner i 1. Trim. alle sammen. Lykke til. Blir spennende å følge med på testinga som begynner snart.:-)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Jeg har bestillt grav tester fra billige-tester i dag! Kommer i posten på tirsdag..kommer sikkert til å teste leeenge før IKM...huff. Symptomer: halsbrann og murringer..men litt tidlig å kjenne symptomer 5 DPO kanskje...
kitta216 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. mars 2008 Dagene går jo så sakte.... litt utålmodig her i huset....
sirkeline77 Skrevet 31. mars 2008 #16 Skrevet 31. mars 2008 Slenger meg på her jeg! Jeg tror jeg har ikm 7.april. Har alle symtomer på at tanta kommer, noe herk! Men krysser selvfølgelig fingrene for det motsatte. Helt enig kitta216- dagene er ufattelig laaaaaaaaange. Men jeg synes jeg har vært flink og stresset ned i det siste- tror det er kjempe viktig for sluttresultatet.
kitta216 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. mars 2008 Nå er jeg så lei... skjønner liksom ikke helt hva jeg venter på... nok en måned med skuffelse? Gidder snart ikke mer av dette, har helt mistet oversikt over antall pp... blæææ... sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon...
Peders mamma Skrevet 31. mars 2008 #18 Skrevet 31. mars 2008 det er tungt ! jeg tror at jeg aldri kommer til å bli gravid jeg...enda jeg har bare prøvd siden oktober..dagen er lange ! og ventetiden slitsom...prøver å holde meg positiv men det er ekstremt vanskelig ! og med disse rare syklusene mine blir ikke ting akkurat enklere..duske kropp og duste hue.
kitta216 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 31. mars 2008 bare dytter litt i tilfelle vi får noen nye deltagere
Peders mamma Skrevet 31. mars 2008 #20 Skrevet 31. mars 2008 symptomer på dere da damer? jeg har ingenting som tyder på at jeg er gravid..ikke en dritt..beklager ordvalget..men vil så gjerne !
kitta216 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. april 2008 symptomer og symptomer.... har i hvertfall ømme bryster og murring i magen, men det kan jo bety så mye annet også... dessuten er jeg kjempetrøtt, men det kan jo ha noe med stilling av klokka og at jeg er et b-menneske... he he... er fader meg en hel uke til jeg kan teste... argh.. dessuten føler jeg på meg at det ikke går denne runden heller...
venter sistemann 38 uker Skrevet 1. april 2008 #22 Skrevet 1. april 2008 Jeg slenger meg på her. Vet ikke engang om jeg har IKM i uke 15, men jeg er temmelig sikker på at jeg hadde EL 23-24 mars. Jeg tok ut hormonspiralen for snart 2 måneder siden. Reagerte så masse på hormonene, så den måtte ut. Har en liten gutt på 7 mnd, så det er ikke akkurat synd på meg. Hvis jeg har rett angående EL, så er vel IKM ca 7-8 april. Jeg har ikke gått inn for å bli gravid, men blir veldig glad hvis det har klaffet. Dersom mensen kommer, betyr det bare at "systemet mitt" fungerer igjen. Jeg og samboeren ønsker oss en til sammen selvom han har en fra før og jeg 4. Føler meg litt uforskammet som har blitt gravid fort før når jeg leser hvordan andre strever. Lykke til alle sammen. Må si jeg blir veldig påvirket av sidene her. Skulle ønske tiden gikk litt fortere.
Angel09 Skrevet 1. april 2008 #23 Skrevet 1. april 2008 Hvordan går det med dere jenter? Like utålmodig som meg...?
Lillemy29 Skrevet 1. april 2008 #25 Skrevet 1. april 2008 IKM 9 april. Jeg er jo såå ambivalent hva jeg tror. Jeg VET vi hadde sex under el, fordi jeg "ramlet over" en el test fra clearblue på nettet, som var på tilbud. Så da fikk jeg det for meg at jeg måtte prøve den.:-) Fant el mellom 25-26 mars. Hadde sex de dagene som vi ikke skulle ha sett hverandre på et år, Og nå går jeg her å venter på symptomer og testing... "Kjenner" symptomer som dukker opp i ny og ne. Og jeg håper og håper. Så kjener jeg ingenting igjen, og mister motet... Tok en test idag etter jobb (6 dager etter el), og den var negativ. Ble kjempelei meg. Men så plutselig dukker det opp noe igjen da. Jeg aner faktisk ikke.. melder meg nå iallefall på her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå