Gå til innhold

"""IKM uke 15""" skravletråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarte ikke vente, testet i dag, den var negativ.. har ikm på mandag, så er vel litt tidlig å teste uansett. testet med qr test.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er, kitta! Jeg måtte også teste i morges og selvfølgelig var det negativt. Hmpf. Men nå skal jeg være flink - kanskje helt til tirsdag? I det minste til mandag.

Skrevet

Synes vi skal prøve å holde oss til mandagen ja ;) Klarer vi det er vi kjempeflinke!! Lykke til!

Skrevet

normalt sett begynner menssmertene 1-2 timer før jeg begynner å blø. nå har det murret av og på siden tidlig i går morges, og fremdeles ingen TR. tok en test i dag, men den var negativ.

Skrevet

Flere som er sinnsykt utålmodige????? :) Har IKM først om en uke, buhuu

Skrevet

Nå er jeg testoman jeg da så har en del tester liggende, måtte teste i går og i dag hadde el den 26 så da er jeg vel 9 DPO og har testa svakt positivt på tester fra babydrems de tror jeg er ganske sensitive ettersom jeg har skjønt. Men siden det er så tidlig enda så får jeg bare smøre meg med tålmodighet en uke til;-)

Skrevet

Hei alle sammen

Har akkurat lest gjennom alle innleggene- spennende dette her! Jeg slår meg sammen med Lillemy og Kitta216 den 9 april. Er ikke helt sikker på denne datoen da dette er første mens etter SA. Var ikke langt på vei, så jeg regner ut i fra første blødn dag i SA.

Tenker å ta en test i morgen tidlig.... Litt for tidlig, men har fylt opp testbeholdningen i dag. Var tilbud på CB digital på apoteket!!!!:)

Lykke til alle sammen! Krysser fingre og tær for dere!

Skrevet

haha..fylt opp test beholdningen her også:-) Klarer ikke la være, så har tenkt med meg selv at jeg skal innvilge meg å teste med disse billigtestene hver morgen de dagene som er igjen til ikm.

Negativt så langt...Hva kostet cb digital da? Har egntlig nok, men skader vel ikke med flere. Blir vel kanskje flere perioder å bruke de på hvis jeg skal være pessimistisk::-) iallefall prøver jeg å si det til meg selv når jeg kjøper alle disse testene. At de blir jo brukt i flere omganger sikkert...

Skrevet

er det for tidlig å teste i morgen??? har ikm på mandag.. kjøpte qr tester fordi de var billige, men er ikke de like sensitive som cb??? har ikke lyst til å vente til mandag med å teste....:(

Skrevet

De kostet 94- altså 30%. :)

Løp og kjøp, men får ikke håpe at du trenger mer enn 1.;)

Angående pessimistisk- jeg har funnet ut at det er best å forberde seg på det verste og heller bli positivt overrasket. Det er ikke alle som forstår den holdningen, men det funker for meg. Veien er så utrolig tung opp igjen dersom du har gått på trynet og vært optimist.... Huff så negativ jeg var da.:)

Skrevet

qr er sensitiv den, 25 hcg verdi for å slå ut;-) men noen produserer hcg litt senere enn ikm dagen også

Skrevet

ok.. sist jeg var gravid fikk jeg svak strek dagen etter jeg skulle hatt mensen.. så kansje jeg prosuserer litt sent da??? satser på det! tok en qr test i går, den var negativ, så vet ikke om jeg tør å håpe!:/

Skrevet

Kjøpte meg tester fra babydreams jeg nå både strips og staver, så kan jeg bruke strips sånn immellom og spare stav til ikm dagen hehehe,

de fra billigetester funka også veldig bra.

Skrevet

Glemte å skrive, det beste er jo å vente et par dager etter ikm men hvem orker det;-)

Skrevet

heh, ja... var jo ingen vits for meg å teste i går, men gjorde det likevel..spørs om jeg klarer å vente til tirsdag eller onsdag (om jeg ikke får tr da) men jeg får vel hvertfall holde meg til mandag morgen! når har du ikm da?

Skrevet

Hvis jeg regner 35 dagers syklus som jeg har pleid å ha så har jeg ikm den 13, men så fant jeg eggløsning alt den 26 så det er nok egentlig ikke så lenge til, men jeg går utifra den 13 da hehe

Skrevet

ok:) håper vi alle blir gravide denne perioden da!!:)

Skrevet

Det håper jeg også!

Men nå har jeg fått noe rart i magen... kjennes ut som om jeg har en gullfiskbolle der inne, som om det er bobler som stiger.. merkelig, vanskelig å forklare, men er det noen som kjenner seg igjen?

Skrevet

Hmmm- ikke egentlig.:) Mye som skjer i magen for tiden, men ikke akkurat bobling for min del.

Noen som har testet i dag da? Jeg testet negativt, men sutrer ikke fordet (heldigvis).:) Håper bare at mens kommer snart, så jeg får orden på syklus.

Skrevet

Og jeg våkna opp i dag og var dritsur, akkurat som jeg pleier føre tr, testene blir sterkere så det er tydelig at noe er på gang..var sur i begynnelsen av forrige svangerskap også. hehe må le av meg selv

Skrevet

Her bobler det og bobler det.... hadde det ikke vært for at jeg er på jobb hadde jeg testet med en gang! Men skal klare å vente til mandag eller tirsdag.... mens jeg krysser alt jeg eier og har ;)

Skrevet

Har IKM 9. april, men klarte ikke å vente lengre og testet med vanlig CB idag...Og jeg kunne skimte en svaaak strek etter noen minutter. Men jeg er ikke overbevisst enda, så jeg skal vente et par dager før jeg tester igjen. Huff, dette er så spennende!!!

Flere som har testa?

Skrevet

Jeg har testa litt hehe, har lagt inn bilder på profilen min, de første er så svake at det er vel bare jeg som så de;-)

Skrevet

testet jeg også med sånn billig stav test. Temmelig hvit... stikker i magen nå. Blir så forviraa avå tenke på hva som kan være hvilke symptomer. Prøver en CB imorgentror jeg. Så morsomt dere som har testet svake streker alledrede!!!! Let us know:-) Lyke til!

Skrevet

cillepille: så på bildene dine, og sånn strek, helt svak, hadde jeg også da jeg var gravid sist! så du er nok gravid!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...