Gå til innhold

TROMSØJENTENE ( 22 mars)


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Anette, du e ikke jævli når du si sånt!! E jo derfor det e en tråd vil æ no da håpe, at man sku kunne få si ting!!

 

Va jo æ som starta dette sirkuset å e skrekkeli lei mæ for det...

 

Flyt å På byen har æ ikke vært på før, e jo arti å prøve nye plassa!! Meieriet va jo å kjekt? Va iallefall greit me plass der.. Å god is!! :)

 

E det en dag som passe best? Ska vi si onsdag?? Å så prøv å få det på faste daga?? Hadde vært vannvitti kjekt her iallefall, for da hadde Ulf vissta at de dagan måtte han heim tidlig..

 

Å bære sånn for å si det! Hvis nån har lyst å treffes på dagtid så ta kontakt!!!! [email protected]. Gidd ikke legg ut mobiln her, men e med på alt som ikke innebær så mye fysisk!!! :-)) Send mæ mail eller msn!! :-) E stort sett framfor pcen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flyt serverer mat ja, de har hamburgere og litt anna :) God mat der! På byen og Meieriet e også bra plassa. Æ kjæm også te å gå på begge BIM-treffan, det for alle og det for oss med termin i juni/juli.

 

Olinebrum, det va ikke du som starta det her! Det e jo dæm på det andre BIM-treffet som har etterspurt det og æ som skrev nå om det på våres skravleside. Så ikke ha dårlig samvittighet! Synes det e fint at vi har tatt det opp og diskutert det og fått fram forskjellige meininge æ!

 

Æ e også med på dagtid så si fra om nån har lyst å gå på kafè eller kino eller nåkka! =) Har jo lagt ut både MSN og mobilnummeret mitt her. Det hadde vært koselig om vi gjorde noe en dag, når det bli varmere kan vi jo grille i Telegrafbukta og sånne ting.... *drømme...

 

Æ e med om det bli treff på onsdag! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes Olinebrumm, æ e me på onsdag, høres flott ut for min del. Æ e no 20% sykemeldt så har onsdagan fri no fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olinebrumm: Næsj d treng du ikje være, fint at nån sir ifra :-)

Vi har klart å lage treff, da må jo mai og de i august klare d..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=)

 

Det er det samme for meg, om vi har faste dager eller avtaler fra uke til uke. Tenker om det er best for noen å ha faste dager, så støtter jeg det=)

 

Når det kommer til denne diskusjonen ang det at vi har egne treff, mens det går andre treff for jenter med termin i andre mnd, så.. skjønner jeg ikke helt problemet! Det står jo øverst på denne tråden at alle tromsøjentene er velkomne, og det er jo den policyen vi har og viser=)

Det har kommet nye jenter til, og de er hjertelig velkomne=)

 

Når vi har laget en tråd her,og da fulgt hverandre opp, så er jo det begrunnet i at vi ønsker å ha kontakt med jenter med termin i noenlunde samme periode. Samtidig er det også pga det at vi har like interesser/bekymringer/erfaringer osv, siden vi befinner oss i lik fase i svangerskapet.

Og, det er vel pga samme interesse og det at en føler at en har noe til felles, som gjør at en møter mennesker generelt, er det ikke?

 

Det er ikke meningen å være kverulerende på noen slags måte, ser bare ikke helt problemet. Som Mzme skriver, så har jo vi klart å fikse treff og da får jo andre også gjøre det samme. Eventuelt, så er de jo selvsagt hjertelig velkomne til å joine oss=) Vi er en trivelig gjeng som jeg vil si er sammensveiset, men ikek slik at vi ikke er åpne for nye jenter som vil være sammen med oss. Synes det virker tvert i mot. Se bare på trådene hvordan vi er når det kommer nye jenter innom tråden og legger igjen innlegg. Vi er interesserte i hvem dem er osv.. Det vitner jo om at vi ikke utelukker noen, eller hva?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet forresten Bugabooen vår på Posten idag=) Det var litt av et byggesett,men sambo fikset det kjapt han=) Bestilte vinterhjul i tillegg, noe som vi helt sikkert trenger her nordpå.

Vognen var i grunnen penere enn vi hadde trodd, og lett i vekt og lett å manøvrere.. Ja, i den grad vi får testet det ut i stua uten noe baby i..hehe=)

 

Rart.. vognen er i hus -hihi- =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei..

 

AS: Nåh kor koselig.. :-) Hehe ja må vell ha vinterdekk hær nordpå, man veit jo aldri kor længe vinteren vare hær.. Hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E no godt me støtte jente, tusen takk!! Æ e jo relativt ny sjøl her, å kan anbefale for alle som vil slenge sæ med at det e en flott gjeng me jente som e utrolig lett å snakke med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Massssssssse skryt te dokker jente som begynte dette, supre greier!!

 

Ja men ska vi si onsdag da?? Kl 18 denne uka (Tone æ kan kom te byen før så kan vi slenge litt rundt først?? )

 

Kor ska vi treffes?? Meieriet? Æ e ikke så veldig bevandra i alle cafèa så bli litt enspora for min del da, :-)

 

Så godt Mallis at du har muligheten te å ta livet mer med ro! Det e fint det!

 

Å æ e misunnelig AS, har å utrolig lyst å hente vogna våres.. Men må vente på lønn... MEN DA!!! :-) Ta bilde å vis den fram?? Har bare sett ei sånn vogn å ho va veldi tildekt, så hadde vært arti å sett dokkers! Vinterhjul høres ut som en god ide ja... Iallefall sånn som det e no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på onsdag!

Vet ikke når jeg kommer, men er ferdig klokken 14.00... Så får se om jeg stikker rett til byen, eller om jeg går hjemmeom først. Slitsomt uansett =P Gå hjem, eller traske rundt i byen i mange timer!

 

I dag var vi oppe klokken 5!!

Det blir kanskje litt i tidligeste laget... Men nå er vi i gang med å få snuppa til å sove i egen seng, og klokken 5 var hun for våken til å sovne der =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdag kan æ komme tidligere te byen, så kan vi jo kanskje slenge ilag hvis det e fler som har samme problem?? Har svigers her så regna me dem bli overlykkelig over at æ fær ut a huset så dem kan lage sæ fisk te middag... Hehehe!!!

 

Ja e nok omveltning å legge sæ i egen seng da ja.. Hehehehe!! Her va han oppe kl 6, men e sykt trøtt fordet æ.. Lura på om de her trøtt-hormonan e kommet litt tebake.. Kjenne det godt no for tia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at dere har fått vogna i hus og montert ferdig da :) Ja, e litt enig i at vi bare fortsette å avtale treff på måten vi gjør no også får evt. andre arrangere BIM-treff. Men vi kan jo diskutere det på onsdag, lettere å bli enig når vi er samlet og snakker på vanlig måte! Vi må passe på å ikke gå på Peppes på onsdag kl. 18 hvertfall, er der det vanlige BIM-treffet skal være, hehe...

 

Kan vi ikke møtes på Flyt da? Æ synes det va en god idè. Eller Meieriet, greit det også.

 

Æ synes absolutt ikke vi e utelukkende hvertfall, vi er veldig åpen for nye medlemmer =) Veldig koselig når nye joiner oss! Er ikke sånn at de nye føler seg utenfor tror jeg, de deltar like mye i praten som oss andre. Heldigvis! Det e viktig å passe på, for det skal jo være en fin opplevelse å komme på treff!

 

Æ har meldt mæ på Pilates som går hver onsdag fra 16-15-17.15 så æ har nåkka å gjør etter jobb frem til treffet! Hvis det blir noe av da, spørs kor mange som e interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har også meldt meg på pilates for gravide Tone. Vet av flere som har meldt seg på også :-) Vi skal feire bursdagen til svigermor som er i byen for cellegift i neste uke, så jeg må nok rett hjem etter trening. Får heller satse på å treffe resten av Juni/Juli gjengen uka etter. Jeg har sykemeldingsdager tirsdag og torsdag, så da har jeg mulighet til å gå på kafe på dagtid.

 

Høres gøy ut med ny vogn, Jeg synes den bugaboo vogna er ganske stilig jeg! Kjekt med vinterdekk også. Her er vogna klar, har henta bag delen i boden. Johanne er hjertens enig i at lillebror skal få låne vogna hennes når han kommer. Vi får se om hun er like enig til sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdag kl 6 passe fint før mæ:) kan jo fære på flyt, så får vi prøvd litt fårskjellige plassa? selv om æ ikke e helt sikker på kor den ligg hen:)

 

syns foresten åsså at vi ska holde på de treffan vi har... så kan heller dem dom har løst kåmme på de treffan vi har..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei=)

Flott at vi er enige hva angår å arrangere treff=)

Skal vi signe oss opp, vi som vet at vi kommer? Tenker vi da kan ringe å bestille bord, så vi vet at det er plass:) Så det var enighet om Flyt, så da prøver vi det=)

 

Skriv dere på, jenter=)

 

Treff onsdag kl 18, på Flyt :

 

OlineBrum

GravidTone

Pusi85

As=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra da :) Da bli det nåkka av! Neste uke jobbe æ tirsdag og onsdag, så kanskje vi kan avtale et kafètreff på dagen på torsdag 3.april? Flere som er med? Passe bra, Kent-Rune e i Harstad på representantskap med jobben så har bil også!

 

Uka etter neste uke jobbe æ onsdag, torsdag og fredag. Da hadd det vært supertdupert med dagtreff tirsdag 8.april :)

 

Så bra at Johanne vil låne bort vogna "si". E jo ikke like lett å få søsken bestandig...Va så artig, såg om det på Hjelpekorpset på TV2, voksne hadde laget et skuespill om det.

 

Flyt ligg der Lille Buddha var før =) Mellom Aunegården og SAS-hotellet! Veldig gode hamburgera der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Fint at alle e enig ang kordan vi ska forholde oss me treffan! :-)

 

Noen hær som har kjøpt mere baby utstyr eller?

 

Nurk: Så dæ forresten på Jekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt å lag liste AS :)

 

Vi kjøpte Simo sportsvogn idag te 500 kroner brukt. Veldig veldig fornøyd med den! Skal ha den på verandaen så babyen kan sove der! Vi bor jo over tre etasjer. No har vi det aller meste i boks te babyen kjæm faktisk! Mangle bare bæresele eller bæreslynge og nån småting. Tisselaken og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Vi klare ikje å bestæmme oss før bilstol :(

Veit kordan vi ska ha eller om vi ska ha me base eller ikje!

 

Har en del småting i gjæn vi også må kjøpe!

 

Tisselaken, ja d har dæm vell på reflex/sjarmtroll?

Andre plassa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mzme!

Så du meg... Så ikke deg jeg....

Men jeg så hun venninna du hadde med på treffet på jysk! Men jeg registrerte ikke hvor jeg huska henne fra før hun var gått =P

 

AS=)

Jeg er med på onsdag!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne på treff på 3 april, torsdags formiddag :-)

 

Vi har ikke handlet noen store ting enda, men vet jo hva vi skal ha. Jo, babycall har vi kjøpt, SuperNova var på tilbud på Sjarmtroll for en stund siden og da kjøpte vi den. Den er kjempebra siden den viser hvor mange grader det er der babyen sover. Jeg vurderer en ammemadrass siden det mest sannsynlig blir samsoving med babyen de første månedene. Ja,også skal jeg ha en lammskinn, men det skal mamma ordne. Lenadervugge og stellebord til badet skal vi også ha.

 

Men jeg har strikket masse da; to jakker i silkeull, hjelmlue i silkeull, Mors signes babyteppe og noen små sokker :-)

 

Tror de har rimelige tisselaken på Jysk. Jeg brukte aldri tisselaken til J, hun var ikke noen stortisser :-) Ikke ville hun ligge i sengen sin i starten heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tisselaken har dem åsså på sparkjøp... ska kjøpe masse sånne gazkluta der, va vist veldi billi der så...:)

vi har vell åsså d meste oinner kontroll av innkjøp, men vi har bare ikke betalt å bestilt alt ennå..:) va å kjøpte litt klær igår på hm, e jo sånn 20%rabatt lapp oppi d gravid blade som e ute i butikk no. går ut 7 april... så no har vi alt vi treng av klær t å starte me...

 

åja, ja da viste æ kor den lå likavell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nurk: Okei, Hilde hete hun vænnina mi som va me på treffet!

 

Så også i d bladet gravid, at d va sånn 20% lappe med, den ska vi benytte oss av :-)

 

Hmm litt vanskelig å helt vite va alt man trenger. Har sett på mange utstyrsliste da, men man trenger sikkert langt ifra alt dær!

 

Hehe nån som kan ramse opp d viktigste man trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ skjønne ikke helt den hær diskusjonen dokkers ang BIM treff. Koffør kan dokker ikke lage egne treff som står på BIM treff.. æ har nettopp oppdaga tilfeldig at dokker diskutere treff her! Må si at det e litt dumt.. skal selv ha i beg av juni, men føler meg ikke spesiellt velkommen når dette blir diskutert på en juli side, som man tilfeldigvis oppdage.. Har vært på noen av de andre Bim treffene å trives veldi godt der-hyggelige jenter. E intressant å høre om de som er kommet lengre og kortere enn mæ åsså. Kan vi ikke flytte denne tråden tel BIM treff, så alle kan få sjangs tel å få det med sæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hær på tråden har vell blitt enig på at vi ordner treffene hær! Så da blir d sånn!

Vi har jo ingenting i mot at d kjæm andre dit, men da kan de som vil sjekke d hær inn når vi ska ha treff eller ikje...

 

Trur vell alle hær på tråden (tromsøjentene) e enig i d, eller tar æ feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lyst å ha treffene som vi har brukt at vi har avtalt det her på skravlesiden vår :) Men æ kommer te å komme på vanlige BIM-treff også fordi æ e sosial og like å møte andre gravide som e kommet både like langt, kortere og lengre enn meg. Synes det må være opp til hver enkelt hva man vil velge å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...