Gå til innhold

Er ensomhet skillsmissegrunn?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette innlegget kunne visst jeg skrevet hehe :)

mannen min bare jobber og jobber. han har reisejobb og er borte 20 døgn i mnd... jobber i hele landet på oppdrag..

vi vet heller aldri når han har fri fordi det ikke er faste fridager.. de kommer hipp som happ og ikke noe særlig sammenhengende.

nå jobber han i oslo og han vet heller ikke når han kommer hjem :(

og når han først kommer hjem vet han ikke når han blir ringt å bedt om å reise igjen..

jeg er skrekkelig sliten jeg også :(

er jo alene med 3 barn på 1 år 2 år og 8 år..

jeg vet alt om håp og forventninger og knuste forventninger. jeg er så vant til å bli skuffet at jeg har sluttet å glede meg til noe. det er fryktelig slitsomt og det tærer på forholdet.

pcen har blitt min beste venn og jeg har begynt å trives best i eget selskap. ungene er stressa av jobbingen hans og ser han for lite.

men igjen så har vi ikke noe valg. vi trenger pengene for å kunne betale huset vi bor i, bilen vi bruker, maten vi spiser og klærne.

målet er uansett at når begge ungene har barnehage og jeg har mulighet til å jobbe, at vi finner en løsning som gjør at han kan jobbe i nærheten.

en liten trøst oppi alt er vel at ting forandrer seg og man lever vel ikke slik bestandig..?

det som hjelper meg igjennom de tunge stundene er tålmodighet og tanken på at fremtiden er lysere. en stoooor goooood container proppfull av seig tålmodighet.. sukk.

du får iallfall en stor trøsteklem fra meg :o)

Skrevet

man slipper jo de alene stundene, men man har jo når man er sammen med noen, de gode stundene.. nei jeg klare rikke å bestemme meg for hva som er best.. er i begynneksen av mindre andre økt som singel mum.. tunge tak i ny og ne ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...