Gå til innhold

Er ensomhet skillsmissegrunn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, så alvorlig som overskriften er det jo ikke.

Men jeg er lei av å være ensom jeg, alltid.

(blir vel ikke akkurat mindre ensom dersom jeg ikke har ham vil jeg tro:p)

Jeg er lei av at alt skal fikses alene, alt skal huskes alene. Skal jeg kose meg med film, god mat eller slikt så er det også alene.

Jeg lurer nesten på om det kanskje er bedre å være alene på en måte (misforstå meg rett nå er dere snille), for da slipper man å vente, man slipper å forvente og man slipper å håpe og bli lei seg når han nok en gang skal noe annet enn noe som har med en selv, huset eller barna å gjøre:(

Jeg er sliten jeg... Av å alltid håpe og forvente:( *lei seg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg stemmer for at det er skillsmissegrunn. Sitter også mye alene pga av at S jobber så utrolig mye.

Skrevet

*klemme på hormonelle tillab* ;)

Skjønner det er kjipt.. Er det jobb som tar all tiden eller?

Jeg føler meg også litt alene i kveld, for K er for en gangs skyld borte etter kl 16 på ettermiddagen. Konsert! *jeg vil oooooog* =(

Skrevet

minus og minus blir ikke pluss ;-) det virker som om du er veldig glad i mannen din. og du får jo ikke noe mer "frihet" om du blir alene (du har kansje lagt merke til at jeg er her en del også? :P )

men jeg forstår at det gjør fryktelig vondt. får du går tross alt og venter på noen. det gjør ikke jeg. hva sier han da? når du snakker med han om det?

Skrevet

Hm, kjære deg. Jeg må stemme for at det er bedre å være ensom alene enn når man er to... Har prøvd begge deler, og ingenting er verre enn å være ensom i et forhold:-(

Føler med deg!

Skrevet

Du har en mager trøst i vente. Etterhvert slukner alle forhåpningene og forventingene dine og du blir totalt likegyldig. Du blir nå hvertfall ikke skuffet mer da, men hvor bra det egentlig er vet jeg ikke.

Skrevet

Har også opplevd å vera ensom i eit forhold, og det tok nesten knekken på meg. Så eg vil nok sei ja til å det er god grunn.

Å alltid sitte åleina fordi den andre parten aldri er heima, er fryktelig tungt. Å ikkje kunne snakka med partner om problemer, om følelser, og ikkje få noko støtte derfra for det rett og slett ikkje er interesant nok... Eg gjekk til slutt, og ensomheten eg hadde åleina var i det minste bare min. Eg savna jo ein å dela ting med natuligvis, men det var ikkje halvparten så vondt som å savna det når ein var i eit forhold.

Skrevet

Tillamor da....

Dette går seg til.

Når du er ferdig med skolen og får begynt å jobbe igjen kan jo sambo kutte ned på jobbinga si, da får dere mer tid som familie og ha nok penger.

Han gjør det jo for dere;)

Forstår godt at det er frustrerende til tider, synes ikke det er noe gøy selv når det er sånn hos oss heller.

Men er sikkert like ille for din kjære sambo som går glipp av så mye hjemme.

Dere er jo så glade i hverandre, og nå er du jo litt ekstra hormonell for tiden også da.....en liten smule i hvertfall;)

Dette ordner seg vet du.

Hvis du kjeder deg for mye får du bare si i fra, så skal jeg se om jeg ikke får sniki meg bort til deg en kveld da vet du.

Så kan jeg drikke meg full og du se på:)...hihihihi

Skrevet

Vet så alt alt for godt hvordan du har det....

Stor klem

Skrevet

Spetakkel; han jobber, MASSE... Så det er jo egentlig for oss han er så mye borte...

Men så er det da det at han klarer jo ikke si nei til vakter heller. Og når man allerede jobber ca 200% kan man godt si nei en gang i mellom:(

I tillegg så har han selvfølgelig tid de kveldene han har fri til å hjelpe feks bestekompisen vår med oppussing, lurer på om han har oppdaget at jeg er 7 mnd på vei og at vi også pusser opp?!

*klage syte*

Skrevet

Kanskje vi skal lage gressenkeklubb i området Lizzy;)

Skrevet

Jobb og atter jobb, og litt annet småpell selvfølgelig...

Har K dratt på konsert uten deg?! Slemmen... (hvilken da?! *også misunnelig*)

Skrevet

mortilgunnar; jeg gjør igrunn ikke det... Tror kanskje irritasjonen henger sammen med størrelsen på magen og aktivitetsnivået til vesla...

Og nå er jo Sasa mye opptatt også, så jeg har liksom ingen føler jeg. Er litt lei av at DiB er bestekompisen min... (selv om det kan være riktig så festlig til tider)

Skrevet

takk fantomspark:)

Det er jo akkurat det som er problemet, ensom når man faktisk er ensom er noe annet...

Skrevet

Olga, håper ikke jeg blir det, er jo ikke det jeg vil heller. Likegyldig er vel enda verre egentlig... (selv om jeg merker jeg er på god vei, til tross for at jeg er veldig glad i mannen min)

Jeg vil bare at han skal være hjemme litt:(

Skrevet

Spetakkel; jeg vet ikke for det har jeg ikke forsøkt...

Synes det er vanskelig for han trives veldig godt i jobben, han tjener godt med penger (som vi trenger siden jeg studerer, men han tjener nok uten å jobbe vett og sanser av seg)

Jeg tror nok at det er på tide med en liten prat, men jeg med mine hormoner blir veldig furt og usaklig og han blir stort sett veldig stille når jeg er sånn, så vi kommer liksom ingen vei...

Kanskje verdt et forsøk dog.

Skrevet

ja jeg forstår deg fryktelig godt! har det sånn innimellom selv. og jeg er ikke gravid og venter ikke på noen...

hm.. blir det bedre når "nye" babyen kommer? skal han trappe ned på jobbingen da? for det er jo litt lettere og akseptere om det er for en tid. selv om denne tiden har vart ganske så lenge.

Skrevet

Kanskje la han lese denne tråden? Eller skrive det rolig og fint ned, så tar ikke hormonenen over i samtalen. (kommentar til det du skriver om til Spetakkel)

Skrevet

Du drikke deg full og jeg se på?!?!

Pøh, da får du vente litt til så kan VI drikke oss fulle også kan gutta (som seff er barnevakter den kvelden) se på! *nikker veldig enig med seg selv*

Han gjør det for oss, jeg vet jo det, kanskje det som gjør det så ekstra vanskelig. For jeg vil heller ha litt mindre penger egentlig, og mye mer mann!

Og jeg kjeder meg noe ENORMT, hver kveld omtrent.

Han skal seff jobbe mye i påsken også som jeg har nevnt, så du og lille Ina har bare pent å ha litt tid til overs da;) Hehe... *håpe håpe*

Skrevet

mortilgunnar; jeg tror ikke han har noen planer om å trappe ned, men han har jo mulighet til lang permisjon siden jeg studerer da. Håper han benytter seg av det.

Men bedre, jeg vet ikke jeg egentlig, han har holdt på som dette siden han begynte i den bransjen, i feb 06...

Skrevet

Vil bare gi deg en klem jeg. Sitter mye alene på kveldene jeg også, men han er hjemme på dagen da, så det blir ikke det samme!

Skrevet

Håper dere får ta fatt i det før det går så langt. Jeg vet ikke om man klarer å gå tilbake til følelser hvis man først har blitt likegyldig :/

Skrevet

Ja du veit, mor er hjemme å passer barn ;) Eller noe sånn.. hehe..

Lil Wayne konsert! Så hadde hatt lyst til å bli med gitt.. men vi skal begge to på JAY Z konsert i sommer da. DET blir stas..

PS: Hvis ikke tillabmannen har merket at du er smellt på tjukka og er i 7 mnd burde han bestille en tur til øyelege vel.. *kjefte på*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...