Gå til innhold

Er ensomhet skillsmissegrunn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mymor;

Det er sånt jeg savner, som du beskriver. Men også småtingene som å ha noen å spise middag med, noen som kan brette klesvask med meg, skravle med meg...

Det er kjedelig å vite at man liksom skal være to når man alltid er en:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff. du må slå han hardt i hode med en hammer. han må jo komme hjem til deg og barna etter vært. huff, jeg hadde blitt gal. *trøste trøste*

Skrevet

Hehe, han burde nok en tur til optikeren, men grunnen til manglende oppdagelse kan jo være at han aldri er her så han får sett etter?!

JayZ, det hørtes moro ut det! Når er den a?

Kommer du forresten tirsdag?

Skrevet

Jeg er jo gal;) (noe du sikkert har oppdaga:p hehe)

Sasa har hammer og mannen i umiddelbar nærhet så han kan få oppdraget... Og sende ham hjem etter kulen har vokst litt!

*dunk*

Skrevet

du får be Sasa slutte og stjele han hele tiden! ;-)

Skrevet

Olga; følelsene for ham er jo der, likegyldigheten får mer på nårhan spør meg om hva jeg synes om ekstravakter og slikt. Jeg vet jo at han kommer til å ta de uansett. Så om han er borte eller hjemme gjør liksom ikke den store forskjellen lenger, for han er jo alltid borte, om du skjønner?!

Jeg innbiller meg iallefall at dette ikke handler om den emosjonelle delen av forholdet... *klamre til halmstrå*

Skrevet

Hehe, men Sasa trenger han jo også om dagen visstnok...

(mon tru om det er noe skummelt på gang!? Haha)

Skrevet

ja, du sier noe der.. Også er det jo litt trasig situasjon da, mtp at han jobber for å få penger til fellesskapet liksom... Gjør det litt mer vanskelig å klage på han..

Jay Z ja, det er jo FØRSTE gang han holder konsert i Norden. Hovefestivalen 23 juni. Ble lagt ut 1000 dagspass i går. Ble utsolgt på 2 timer.. Blir lagt ut flere dagspass nærmere sommeren.. antallet er avhenig av hvor mange ukespass de selger..

Det koster flesk å se han da. 660 kr!

Skrevet

HockeyMamma; det er jo min også, hjemme på dagen, men da sover han jo, så det hjelper fint lite. Dessuten er jo ikke jeg hjemme på dagen:(

Tusen takk for klemmer, trøst og gode ord, var vel egentlig det jeg hadde mest behov for tror jeg...

Skrevet

hehe.. kansje de er kjærester? :P hehe. så bilde av mannen din her om dagen. han er hot :-)

Skrevet

Hove? Det er litt reisevei det.

Men akk så moro uansett, hørte om det på radioen i går tror jeg, når jeg tenker meg om...

Kose dere masse, blir nok knallbra!

Skrevet

Ja, ikkesant?! *stolt*

Synes jeg ser de to liksom. Hehe... Næææææh, *æææsj*

Skrevet

Jo, her også sover han på dagen, men bare en time eller to, heldigvis.

Skrevet

Blir spennende å se hvordan det går når jeg skal jobbe og...

Skrevet

Det var lite!

Min sover mest mulig han, men så er han jo våken hele natta også da...

Jeg sender forresten sms i morgen når jeg vet mer, om wheelsa:)

Skrevet

Det skal jo ikkje vera slik at ein person i eit forhold, savner dei samme tinga som ein som er singel. Ein slik ensomhet er fryktelig tung å bære, så du må sette deg ned og snakke med han. Men om du frykter at hormonene dine blir kranglete, kan du jo skrive eit brev til han. Da får du tid til å tenke gjennom korleis du skal ordlegga deg, og gi han litt tid til å lesa og tenka over det som du fekk sagt.

Skrevet

hehe jeg tror ikke du trenger og beskymre deg så veldig.. hehe.. ser det ikke for meg jeg heller.. hehe :-)

Skrevet

Så lenge du ikke er likegyldg til ham, så er det ingen fare. Det blir verre den dagen du priser deg lykkelig over at han er borte og irriterer deg grønn når han er hjemme.

Skrevet

Huff - kjenner meg igjen i dette altså. Mannen min er aldri hjemme før tidligst 17.30, og da er det ikke mye igjen av tid og krefter til oss to når ungene er lagt og husarbeidet gjort unna. I tillegg vil jeg gjerne på trening om kveldene, så vi ser ikke stort til hverandre. Sånn er det bare i perioder - jeg prøver å fokusere så positivt jeg kan, men det vanskelig noen ganger.

Sender en trøsteklem i retning Drammen:-)

Skrevet

Mange takk Usaklig!!!

Og ja, positiv er vanskelig! *bite tenna sammen*

Skrevet

Jeg tenker noen ganger at det hadde kanskje vært bedre å væra alene, for da slipper jeg å vente på han hele tiden. Er jeg singel, så vet jeg at han ikke kommer og da hadde det vært greit liksom. Men er alt for glad i han til å tenke på å gjøre noe drastisk da.

Skrevet

Skal nok forsøke å få tatt med meg Ina en tur.

Nå vil svigermor ha oss med opp på hytta i påska, hvis vi blir med blir det bare en natt eller to.

Så er nok hjemme store deler av påsken.

Skrevet

Dessuten vet jeg at mannen min er sliten og ikke jobber så sinnsvakt mye fordi han har så lyst til det, det er andre grunner til arbeidsmengden. Han savner oss jo når han er på jobb, stakkar, sikkert like ensom som meg, bare på en litt annen måte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...