Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet av at jeg kjente det rant da jeg lå i senga.

Spratt ut på gulvet og da kom det masse!

17 timer senere ble jeg mamma :o)

Skrevet

Jeg var på soverommet og hadde hatt rier noen timer. Kjente at ene rien var litt rar og like etterpå gikk vannet. Jeg må ha skjønt hva som skjedde rett før det kom fossende, for jeg fikk akkurat slengt rompa ut av senga ;-)

Skrevet

Jordmoren tok det begge gangene.

Skrevet

Hos meg gikk vannet helt på slutten av fødselen, da jordmor skulle kjenne på åpningen.

Og jeg skal love deg at jeg, og de andre, merket det! Fosset ut jo!

Skrevet

Det gikk når jeg var hjemme, på do, og tissinga slutta liksom aldri! Men d piplet bare litt og litt siden hodet var festet, selv om d var et par uker før termin. Det fortsatte i timesvis... og jg ble innlagt, og han kom dagen etterpå:)

Skrevet

rema 1000.... men siden hodet var festet så var det ikke sånn kjempe masse som kom. men ble god å våt ned over beina gitt...;)

Skrevet

det gikk hjemme på soverommet mens jeg satt på bim :-)

Skrevet

På gulvet på soverommet vårt.. hadde sovet et par timer for jeg var så trett, våknet ca 18.30 og tenkte at jeg måtte tisse.. reiste meg, og der sa det splash..! var 20 dager før termin, så ble ganske sjokka.

Var MYE vann som rant også, måtte finne frem store badehåndklær å ha under meg i bilen og buksa kunne vris opp etterpå..hehe. Ble mindre mengder etterhvert da vi kom til sykehuset da, var nok å ha på et bind da.

Neste dag var kristina født:)

Skrevet

reiste med i sengen for å stå opp. Knepp, sa det, og vannet fosset på gulvet......

en time etter var vi på storken.... 8 timer etter var vi en fam. på 3 :D.

Skrevet

Første gang gikk det i senga på sykehuset en times tid før snuppa var ute.

Andre gang tok jordmoren det, også i senga.

Skrevet

det gikk først kl 6 i sengen hjemme, rakk å gå på do før det rant og rant og rant....

måtte bruke BLEIE det første døgnet... og bind resten - nattbind - det rant og rant for å si det sånn. Men det tok 4 døgn før fødselsen var i gang, så det rant og rant - mens jeg var på kafe, shopping etc... LItt ekkelt å stå i en butikk mens det siklet og kjente det plutselig kom MYE.... Må le av det nå, men jeg måtte bare finne på noe mens jeg ventet og ventet..... det skjedde jo ikke noe mer, så jeg kunne ikke ligge i sengen i 4 dager helller.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...