Gå til innhold

Vaksinepropaganda i skoletiden.............!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flåser!

Bare å gi seg over for så grundig argumentasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor grundig vil du ha meg til å argumentere mot dine flåsete religionsbemerkninger?

Skrevet

Ja, hva om det? Da mener du jeg skal utsette mine barn for en potensiell vaksineskade? Hva vet du om jeg selv ble skadd av vaksiner og er livredd for at jeg og mine barn skal måtte gjennomgå det samme som jeg selv og min mor gjorde? Hva vet du egentlig om hvorfor den enkelte har valgt å sette seg mer inn i dette emnet? Det er frivillig å vaksinere, og jeg har valgt å avstå. Hvordan du og dine barn kan ha problemer med dette er helt uforståelig for meg!

Skrevet

Med mer enn et ord, kanskje? Det er mulig du er uenig, men det er vanskelig å avgjøre hva du er uenig i og hva du mener? Men det kan du kanskje ikke uttrykke?

Ikke nødvendig å bli så fryktelig sint, da virker du bare veldig usaklig, skjønner du...

Skrevet

Usakelig er vel å forlange at vi skal proppe full ungene våre med gift for at ungen din er for syk til å ikke vaksineres:-)

Skrevet

Takk og pris for at det er veldig få av dere...

Skrevet

....bare det at du påstår at du har satt deg grundig inn i dette og likevel vaksinert forteller jo et par ting om dine begrensninger i en debatt.....

hva angår religiøs fanatisme er dette ting som dekker trosoverbevisning og ikke fakta kunnskap slik det har seg med vaksiner.....men i god tro om din egen dømmekraft har du altså vaksinert....så la nå for guds skyld dette bli ditt problem i stede for redegjøre for din egen skakkkjørthet......

Skrevet

Så flott som dere argumenterer det det rett og slett merkelig at ingen hører på dere?

Skrevet

...flott du er fornøyd....ingenting er som litt medgjørliget,.....

Skrevet

Jeg kan bekrefte **anonym** at pm`er har kommet til meg for takk for nyttig info på vaksinedebatten. Så flere er det nok en du tror, men slike mennesker som deg gjør at mennesker velger å ikke uttale seg offentlig om dette!

Dette var i utgangspunktet en tråd om skolepropagandaen og ønsker anonym mer læring i hva vaksiner kan og har gjort så er ikke veien veldig lang til vaksinedebatten!!

I tillegg er det masse info om barn og voksene som har fått disse sykdommene selvom de er vaksinerte! Så hvor du finner din info vet vi alle, noen ganger er man nødt å lete litt utenfor for å få tak i sannheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...