Gå til innhold

TROMSØJENTENE 11.MARS 2008


Tonemor 28 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei jenter=)

 

Jeg bærer tydeligvis ungen ganske langt nede, for kjenner alltid sparkene minimum 5 cm under navlen. Mange som sier at i det en bærer jente, så ligger ungen lengre ned enn om en har en gutt i magen. Hvorvidt dette stemmer, vites ikke, men... bare tenkte jeg skulle lufte tanken for dere ;)

 

Tro... om jeg skal bytte nick, slik at det er lettere å vite navnet mitt.. hm... skal se om jeg får det til ;;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei..

 

Merker mange ganger spark nede på magen, men no har d vært mere på sia av magen eller rett atme naveln!

 

Men dæm snur sæ vell så fort, så varrierer vell dær!

 

Hmm Jente 24, gått poeng kanskje man sku heller skrive navnet sitt hær enn "nicke"

 

Så e d kanskje lettere for alle å huske navnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheeh!! Ja som æ si, bli hverken fortvilt eller lei mæ over dem som kommer me voksiposa!! Dem har jo mange tilhengera :-)

 

Peppes går fint an for min del, syns pizza å e godt!! å is te dessert går så ABSOLUTT an!!

 

Vil bare si at æ føle æ har vært fantasisk flink i dag.. VI har is i frysern å æ har ikke vært i nærheta av den engang!!!!!!!!!!!!!!!!!!! E såvidt æ ikke hoppa nedi der no da.. men ska vær flink!!!

 

Va det forslag om å møtes onsdag etter påske?? 27 mars bli det vel? Og kan man da foreslå peppezzzzzzzzz pizzzzzzzzzza?? sånn litt utpå ettermiddagen kanskje? Kanskje?? Hæ? Hm?? Eller??

 

 

:-) :-)

 

PS: just for the record: æ e overtrøtt!!!

 

flink nurk som har lest masse hjemme! æ har sett fire episoda me frustrerte fruer å føle mæ en smule rar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei =)

 

Om dere tenker å møtes onsdag etter påske, så kan dessverre ikke jeg. Skal levere oppgave den fredagen, så på onsdag sitter jeg nok med hode i bøkene..hehe..

 

Ønsker dere ei god helg=)

Nå, lørdag er jeg 25 fullgåtte uker. Skal si tiden flyr! Husker hvor overlykkelig jeg var da jeg bikka 12 uker..hehe=) morsomt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jente!

 

Peppes pizza va en go idè da, da kan v jo spise både pizza Å is!! Jippiiiii!

Hehe...

 

Kor flink dåkker studenta e til å lese! Skikkeli strukturert!..

Her e det åsså mye akrobati i magen, men korsn vei ho ligg, å kas kroppsdela som e her å der har æ ikkje oversikt over!.. ;-) Finn vel ut av det etterhvert!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt madrass på Sjarmtroll/Reflex :) Æ e med på treff etter påske på Peppes! Uansett for meg hvilken dag.

 

Mallis - e du å handle nåkka på Coop Marked Myreng? Kjæresten min e butikksjef der sjø =) Kent-Rune, vet du kæm det e ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Jepp den tia flyr altså så fort.. 24 uker imårra jeg :-)

 

Hmm klare man å kjenne no kor de div kroppsdelan e eller? kanskje tidlig?

 

Ha en fin hælg jenter... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka slags madrass har dokk kjøpt Tone?? Å ka slags pris va det på den?? Vi ska å kjøpe ny...

 

I dag har æ da fått sett gjennom babytøyet fra sigurd.. Va mye søtt å smått!!! Men ser jo at små bodya å små bukse må vi kanskje invester i litt.. Han gulpa ut en del da han va liten.. :) Men bli jo helt skjelven her æ satt å så gjennom det som va i str 50 å sånt.. Å huska sigurd i dem!! åååååååååååååååå....

Bilstol å vippestol har å kommet, e jo bare utroli arti å få det i hus!!

 

GOD LØRDAG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mene vi kjøpt den billigste dæm hadd. En liten te vogga og en te senga som va litt større. Tror dæm kosta 2-300,- eller nå sånt.

 

God helg videre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag kl. 12 e det BIM-treff på Gründer :) Æ skal dit siden æ e 50 % sykmeldt og ikke skal på jobb. Må finne på noe! To stykker som skal ha med de nyfødte babyene sine...

 

Vi kan også ha treff på dagtid fremover om det passe best for dåkk andre? Dåkk e jo studenta mange og Annette e jo også sykmeldt fra jobben. Men ettermiddag/kveld går også helt supert for mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter=)

 

Jeg kan nok ikke møte før etter påske. Reiser til hjemplassen min på påskeferie i morgen, etter time hos JM. Gleder meg masse=) Rart, for er siste gang jeg reiser hjem alene. Neste gang er det med mann og barn. ( Sambo er fra samme plass, men han skal jobbe her i Tromsø i påsken)

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

AS: Kor koselig da! Gått å komme sæ litt bort, og e vell ekstra koselig i påsken! :-)

 

Vi skal være hær heime å kose oss, slappe litt av bare vi 2 :)

E dåkk begge fra harstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei Mzme=)

 

Ja, vi er begge fra Harstad=) hehe.. Noen som sa at du også er derfra, eller?

Kunne ønske vi også fikk tid for oss selv denne påsken, men slik blir det da ikke. Jaja, får ta det igjen.. Selv om det er hektiske måneder i vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. :-)

 

Ja sa te dæ i begynnelsen at æ e dær fra.. Samboern min e faktisk også dærfra!

 

Ja og tia går så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone:

Hei! Ja, æ e innom der ganske ofte når æ ferdi på jobb, men har ikkje fått me mæ kem han e nei. Skal holde øyan oppe å se om æ ser han!.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. vanskelig å huske når det er så mange en møter på en gang! Kanskje vi har felles kjente:D Vi får se når vi møtes neste gang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!!!

Kan å møtes på både kvelds å dagtid, e omtrent bare å gi mæ beskjed... :) No når æ går hjemme så mye så sett æ kjempestort pris på alle treff, både små å store..

 

På lørdag fikk æ SLYNGA mi!!!!! Den ser kanskje litt ufiks ut, men du å du så kjekk den virka!! Skal ta den med så dokk som lura på sånne bæredingsa kan få se på den på neste treff :-) No glede æ mæ bare te å få en liten bebis å ha oppi der gitt!! (IKKE AT DEN SKA BLI FØDT NO ALTSÅ... Bare gleeeeeda mæ.. )

 

Tone, vi ses no vel på treff i dag, e det flere av dokker fra juni/juli som skal??

 

Hmmm vi sku egentli ha funne oss et navn... For juni/juli gruppa liksom!! Junli?? Hehehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at dere skal på treff idag da=)

Vi kan jo hete " Tromsøjentene" slik som vi allerede gjør.. eller, med tillegg " Tromsøjentene juni/juli" :D hehe..

 

Skal til JM nå kl 10, og.. har glemt å ta urinprøve..ehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Ja Tromsøjentene e jo fint... :-)

 

Hmm tar man blodprøva på andre svangerskapskontroll? Eller man gjør vell kanskje bare d hvist man ska te lægen?

 

Eller gjør kanskje JM også d!! *lurer...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, æ har så langt kun tatt nåkka blod på første kontroll!! Sist gang æ gikk gravid så måtte æ stikk i fingern hver kontroll hos legen, men ser ikke ut som at det e vanlig no.. Så e litt usikker sjøl! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er helt ny her selv om jeg har vært en stund å lest på deer Tromsøjentn ei stund :)

Og jammen e det ikke ei eg veit kem e, og det e ho Tone (no blei du nyskjerrig no....) Kan gi deg et hint, vi har vært på samme julebord, og begge drukket alkoholfri rødvin... :)

 

Jeg bor her i byen. Har termin 7/7-08

Vi vil ikke vite hvilket kjønn det er, for vi ønsker å ha den overraskelsen til fødselen. Jeg har jordmor Eva Fredriksen, som jeg ser flere har.

Er veldig fornøyd med henne :)

 

Er enda i full jobb. Går helt fint for meg, enn så lenge..

Kjenner det for hver dag at man blir større og større

 

Ang.blodprøve

Jeg tok ikke blodprøve på andre kontroll.

Men skal ta på begge timene med fastlegen, da jeg har resus minus.

Dette for å følge med om jeg danner antistoffer i blodet.

 

Har mange spørsmål.

Vi skal kjøpe vogn etter påske.

Noen lure tips?

 

Skal og komme meg på treff og få truffet dere face to face.

Det er jo det aller beste.

Virker jo som dere er en flott gjeng med jenter her inne

 

Ønsker dere alle en flott påska!!

 

Klem fra mæ

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...