Gå til innhold

TROMSØJENTENE 11.MARS 2008


Tonemor 28 år

Anbefalte innlegg

Jeg skal møte Elke som blir med på treff imårra kl. 16.30 på Sånn så bare kom tidligere dere også om dere har mulighet! Blir så lang dag på jobb også må ho gå kl. 18 så vi fant ut at vi likeså godt skulle møtes litt før. =)

 

Ka e UVI? Ja, Annette, gjerne ta med slynga på treff så får vi se den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja, artig, to som heter Marlen og to som heter Annette av ti stykker, ikke verst =) Æ e fra Stjørdal i Nord-Trøndelag, men kjøpte hus på Storelva i sommer :) Snakkes i ettermiddag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UVI = urinveisinfeksjon :D

 

Tone : Flott at dere kommer litt før =) Da kan dere se ut en bra plass til oss =)=)

 

sees i ettermiddag da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å supert at dokk e der litt før!! Vi ordna det me barnehage og henting så æ bare sitt her å venta på fær, så da trur æ at æ bare ska sus snart!! Tudeluu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dåkker e no heldi som ska på treff:) vet ikke om æ kommer mæ inn hit mer før påske, så dåkker får no bare kose dåkker i påske å nyte ferien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpe alle har d koslig på treff akkurat nu=)

 

Kunne ikke komm..fikk beskjed om at æ kunne fløtte inn i ny leiligheta imårn, så da måtte æ bare hive mæ i pakkinga her=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei=)

 

Synd dere tre ikke kunne komme.. Men, vi tar det igjen=)

 

Til dere som var der idag : Veldig koselig treff;)

Olinebrum: Kom gjerne med de merkene på soveposene:D Er så glad for å høre dine erfaringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempe hyggelig i dag ;-)

 

De sa foresten hos legen at det ikke var uvi... Så da håper jeg virkelig ikke de har miksa om på noen tester, så påsken blir smertefull!! JM mente der kunne være noe der forige uke da jeg var hos henne, og så tok jeg en positiv hjemme test! Men okay... kanskje jeg bare kjenner ekstra godt etter, siden JM sa der KUNNE være noe=P

 

Ang soveposer...

Så var det vel hva som helst så lenge det IKKE var voksi, hehe...

 

Nei, god natt folkens=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Men trenger man bruke pose på sommern? Ka galt me voksi?

 

Nurk: Bra d ikje va UVI.. Kan ikje tænke mæ de har miksa om på testan!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!!! Bare så det e sagt: Æ mene at voksi e tull å tøys, men det e helt å holdent min mening, så bli hverken å se skjeivt på eller heve øyenbrynan te dem som kommer med voksiposa!! :-) Det e bare mi mening (som æ e aaaaaaltfor flink te å kom me høyt å tydeli), å andre e storfornøyd med dem!

 

Merka som æ har sett å opplevd som bra e ajungilak, fjellpulken av soveposa, så har man fjørti forskjellige skinnposa (bare husk det me at dem ikke e sånn bue på over brystet....) og vanvik posen da. Men kan ta bilde me neste gang! :-)

 

Te sommern så treng man ikke sånn tykk pose iallefall (vil æ no da håpe....).. Har iallefall sjøl tenkt å bare bruke teppa å dyne om det e kaldt! De søte små tåle mye bedre å fryse bittelitt enn å bli aaaaltfor varm.. :)

 

Kjempekos treff idag! Bli arti etter påske me nytt treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så bli æ utrooooooooli gla hvis vi kan møtes neste gang en plass der dem har is????????????????????????? :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olinebrum :

 

Klart vi kan møtes en plass der de har is=) hehe..

Når det kommer til Voksi, så er jeg veldig glad for å høre dine innspill!=) Særlig siden du har egen erfaring, både privat og gjennom jobben. Sambo har i grunnen vært gira på mer soveposelignende greier, så.. ja, kan hende vi tester det ut=) Skal nå fundere litt=)

Synes overhode ikke at du skal holde dine meninger for deg selv.. luft de gjerne, det tas i mot med STOR TAKK=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også gla før å høre andres erfaring ang Voksi pose! :-)

 

Olinebrumm: Har du no erfaring me sånn lammeskinnspose? Blir vell kanskje mest brukt på vinteren eller!?

 

På sommern holder det vell me en dyne og sånt eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :) Koselig å møte dere igår som alltid! Artig at du kom Mallis, kjempekoselig å møte nye også. Dåkker is-spisera får finn en god plass te neste treff over påske, der dæm har best is, tihi! Æ begynte no å spy når æ kom heim fra kinoen igår kveld, veit ikke ka det va. Har heldigvis en fantastisk samboer som tar vare på meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men Tone da!! Ikke så bra... Noen mistanka te maten?? Eller den steinen din? Den har ikke begynt på turen sin ut?

 

Æ AANER ikke kor dem har god is, nån som vet??

 

Lammeskinnsposa e jo klart utrolig god.. Dem regulere også en del på varme sånn at dem kan brukes litt mer enn bare på hardvinteren! Men kan ofte vær lurt å sjekk at dem kan vaskes... Gulp å sånt e ikke så godt etter ei stund. Vi la en klut som "pute" til Sigurd da han va liten, men får man en knott som gulpa mye så e det lurt å kunne vaske ting.

Hehehe! Godt dokk ikke tok dokk nær av det da! Æ kan vær frykteli bastant når æ har sterke meninge om nåkka, e fullstendi lov å stoppe mæ! :-)

 

God bedring te dæ Tone, å godt du har en så god mann te å ta vare på dæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Takk for svaret Olinebrum :-)

 

Uff Dakkars Tone :( , håpe d går fort over!! :-)

 

Hmm regne me den lammeskinnsposen kan vaskes, ska få den av nån! Helt ny!!

 

Hehe nei e vell ikje no særlig lurt å få gulp på den :P

 

Ha en fin dag da Jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor de har god is...

Men all denne praten om is gjør at jeg får skikkelig is sug nå!!!!

Peppes har vel is... Men vil de ha inn en gjeng som bare bestiller is da?

 

Vi har lammeskinns pose til snuppa, og er kjempefornøyd.. Men om jeg skulle kjøpt ny nå, så ville jeg valgt en type dunpose som kan snøres godt sammen rundt hodet til ungen, men ville likevell ha hatt plass til lammull inni der, hehe... Vet ikke om det finnes akkurat sånn som jeg vil ha da, men =P

 

Vi brukte foresten korthåra lammuls skinn i vogna på sommeren sist også... Det skal jo liksom regulere varmen! Så hun hadde det lunt og godt, men slapp å bli svett under ryggen forde ;-)

Men det er vel sjelden en fare for å bli svett i tromsø da, moahahaha=P

 

Men olinebrum!

Vi stoler på barnehagepersonale da ;-)

Jeg kommer nok til å spørre deg om masse!!

 

Og her har vært ACTION i magen i dag!!!

Seriøst turning, og salto rundt over alt! Pressa hode/rompe/føtter på tvers av magen så det tyter ut alle veier sammtidig.... Kjennes ut som jeg skal sprekke jo, hehe... T

idligere har jeg bare kjent på nedsiden av magen, og har vært litt bekymra for at hun hadde funnet favoritt stilling i tverleie med rompa ned =/

Men nå er hun plutselig over alt, og veldig så trangt det plutselig ble!

 

 

Og by-the-way...

I dag har jeg lest hjemme... og jeg har faktisk klart å få lest MASSE =)

Litt stolt, og fornøyd med dagens innsats =)

 

Ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Hadde d sånn på onsdagen, magen hoppa :P Så han "tassen" vårs dær inne, han turna sikkelig.. Va flere ganga!

 

Hmm treng man voksi pose på sommern, eller går d like fint annt me dyna og sånt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt gå på Peppes for min del, går jo an å spise der også =) Nei, vet ikke ka som kom over mæ igår kveld, har hatt det sånn en kveld før også etter sure oppstøt. Heldig med mannen som stille opp ja! Glad for det...

 

Har no diskutert vårt valg av voksipose med samboeren min, vi har bestemt oss for å kjøpe den på tross av Annette sine fravikelser. Mange som sier at den er bra også :)

 

Så bra at du har fått lest Nurk! Skikkelig flink. Uff, idag ble æ 50 % sykmeldt pga. høyt blodtrykk. Skal tilbake etter påske for å måle på nytt. Må nok roe ned litt ja...

 

Hm... æ kjenne bare liv nederst i magen. Betyr det at han sitter? Hodet har vært ned på alle ultralydene, men han/ho snur sæ mye da. Håpe på å unngå setefødsel...

 

God helg da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone...

De har ennå god tid å snu seg og sånn ;-)

Men da vi var på UL så ville hun bare ned å legge seg sånn, med armer og ben bakover, og rompa ut mot magen min, helt nederst i magen... Og siden jeg bare har kjent dulting der nedi i mange uker, så tenke jeg at hun trivdes vel godt der da=P

Morkaka ligger bak, så den skulle heller ikke ha dempa for noen spark liksom...

 

Mzme

Dyne er mer enn nok!

Gjerne bare et lite pledd og om det skulle bli skikkelig fint vær =)

Det er faktisk sånn at det er værre om de blir for varm enn om de fryser litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...