Gå til innhold

TROMSØJENTENE 11.MARS 2008


Tonemor 28 år

Anbefalte innlegg

Tenkte æ skull opprett en ny tråd siden den forrige ble så lang (igjen)! =) Cirka ligger i Storgata mot sør. Rett overfor Peacock omtrent tror æ. Men vi kan godt gå et anna sted, samma for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Izisleep er visst tyngre. Men men.. siden den passer på barnevognen og vi får den rimeligere, så blir det den :D Blir ikke å bære barnet kun i bilstolen likevel, for disse armene mine tillater nok ikke det. hehe... må visst bare lytte til helsa.. hehe=)

 

Har kjøpt bæresjal idag.. Synes det ser så koselig ut, samt greit å ha armene fri når en skal gjøre noe hjemme osv.. =)

 

Synes treff på torsdag kl 17 høres flott ut=) Når det kommer til Circa, så er det jo ikke særlig stor plass der. Og, de " sofaene" de har, er ikke særlig gode å sitte i.. Hva sier dere, tenke på en anna plass? Vet flere bruker å ha treff på grunder? Andre forslag?

 

Olinebrum: Spennende å få babyklær og stol i hus snart=) Morsomt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ....

Nå så jeg ny tråden vår da =P

 

Hvor er Sånn da?? Hehe... jeg er heller ikke så kjent blandt utesteder i byen skjønner jeg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen =)

 

" Sånn" kan jo være en bra plass, ja=) Det er rett over kinoen. På hjørnet mot Veita liksom =) Skal vi kanskje ringe for å reservere bord? Ja, og høre samtidig når de stenger matserveringen, om noen ønsker å spise? =)

 

Jeg har kjøpt moby sjal..

http://www.sweetlittlemonkey.com/index.php?main_page=index&cPath=68_33&zenid=ntipb8hab7j9i9j39pbone8qr1

 

Jeg ville egentlig ha et turkis, men der sier sambo " jeg skal jo også bruke det, og jeg ønsker et svaaaaaaart" .. hehe... ja, så da ble det svart her i gården =) Det skal visst være veldig bra å bære barn, både mht nærhet og det at en har hendene frie. Det må nok litt øvelse til for å knyte disse sjalene og bli gode på det liksom ,men.. tror det vil lønne seg=) jeg er iallefall veldig gira på å få dette til =) Atter en gang, så kommer det med mine leddplager inn i bildet. Flott måte å roe barnet på også :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de sjalan ser bra ut.. :-)

 

Syns også d turkise va fint!

Kan kanskje bli ei utfordring å knyte d ja, men d går sæ nok til!

 

Kor kjøpte du sjalet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer nok til å gå bra med den knytinga ;) hehe.. lærer seg det=) finnes sikkert instrukser både på nett og med sjalet ( kan ikke sjekke nå, det ligger i bilen og sambo er på jobb) :D regner meg det blir et nyttig verktøy=)

 

Så ei dame på obs idag som bar barnet sitt. Det var litt større enn nyfødt da, men likevel.. Hun hadde to tunge handlenett i hendene og sekk på ryggen.. ja, og barnet frampå seg=) hehe.. Der snakker en virkelig om å ha " hendene fri" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..

 

Ja man e vell litt mere "friere" når man ikje treng å bare ungen i hendene! Da kan man jo gjøre mye annet!

 

Hmm ska tænke på sånn sjal! Spørs om æ får samboern til å gå me d :P

 

Men de klarer vell å mere enn oss :-)

 

Kor kjøpte du sjalet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant du sier=) Jeg tenkte uansett at jeg skulle bruke det, enten sambo ville bruke det selv eller ikke.. De har nå litt mer krefter enn oss=) jeg får lett betennelse i hendene, så må være føre var..

 

Jeg kjøpte det på den nettsiden jeg ga deg link til. De har sete her i Tromsø den butikken, så hentet det i byen etter avtale idag :D

www.sweetlittlemonkey.com

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :-)

 

Kordan gikk d hos legen idag? Mene d va 2 gang æ sku ta sånn BlodPrøve, pga resus negativ.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ser nå at jeg har bestilt meg time pga det for tidlig. hehe.. Skal visst være i uke 28 og i uke 33 ca..hehe=) jaja.. skader ikke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okei.. JM skrev opp på den lappen for mæ kati æ sku ta dæm. Mene d va i uke 28 og 36..

 

Nei skader sikkert ikje om du tok d tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Tror ikke vi trenger å reservere bord, men om noen orker å ringe de så kan vi jo det! Det er BIM-treff for alle ikveld kl. 18 om noen vil være med der på Gründer. De har annenhver onsdag og torsdag. På Sånn har de mat til kl. 19 mener jeg, men kan jo være greit å sjekke ja! Men er ganske sikker på det. Skjønne at æ e den av oss som kanskje går mest på kafè, hehe.

 

Æ kan ikke ha sjal, e så upraktisk når det gjeld knyting og sånt og det e jo kjempeviktig når babyen skal være inni! Også synes æ de sjalan e litt store og lange. Men har tenkt å kjøpe slynge, tror det er enklere! Den reguleres med sånne ringer som tøyet er festet i. Tror det er bra å bære barnet i sjal/slynge ja. Æ har sett på ei slynge på tettinntil.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke få skrytt nok av bæresjal :) Bæredilla tok meg da jeg fikk Johanne og det endte opp med 2 sjal, mei tai, pouch, bæreslynge og en Ergo bæresele. Bæresjal og Ergo bæreselen er favorittene. Jeg kan godt vise deg babybæring før fødselen for jeg har jo gjort deg før :) Det er veldig praktisk og ikke minst gir man babyen masse trygghet og nærhet ved å la den være inntil kroppen. Denne gangen skal jeg ha bæresjal med meg på føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Koseli å høre at dåkker har plass til lille mæ (kremt... "lille" e vel å ta litt hardt i ;-) ) på treff! æ e har jo junibeibi, men satse på at det går bra;-) Torsdag kl 17 på Sånn høres supert ut, skal gjøre alt æ kan for å komme mæ dit. No e jo lønna endeli kommet!! Blir kjempehyggeli å endeli få skravle litt me andre gravide jenter:-)

 

Spennanes å se om det e nån kjente fjes der... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint om du kan vise meg Petrine :) Vi må også kjøpe noe sånt sjal, slynge eller bæresele - vet bare ikke hva vi skal velge enda! Mye fint da! Tenker å vente litt med det enda. Greit å få sjekket ut de forskjellige variantene in real life først.

 

Så koselig at du kommer Mallis! Ka hete du? Vi e flere der som har junibaby, meg og Annette blant anna. Pia har termin 1.juli og flere har termin 2.juli og i starten av juli. Så bli spennende å se om noen blir å være samtidig på føden i sommer ja! =)

 

Glede mæ te treff imårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da e det bestemt altså?? Kl 17 på Sånn?? Ja da ska æ være der!!! Å i dag ska æ bestille mæ slynge på nett! Hurra!!

 

MÆÆÆÆÆÆÆÆN så ringte dem fra sjarmtroll å sa at no har vogna kommet... Å HAR SÅ LYYYYYYYYYST å hente den!! Men har ikke råd i mars.. Buhu! Så må vel bare smøre mæ me tålmodighet....

 

Va i dag å kjøpte strømpebukse te Sigurd, å der hadde dem så nyydelie bodya.. Brune å hvite! Va utroli fine!!

 

PS: tips fra ei som fikk barn i fjor, ho tok me vogna på føden, så slapp ho å fær å trille bebisn sin i de der plastkassan!! Så det bli æ å gjøre!! Men ska så sanneli ta me mæ slynga å ja...

 

 

PP.S: har termin 20 juni så vi e flere i juni ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ppss: kan ta me mæ slynga på et treff når æ får den, så får dokk se den før dokk bestille??? Æ ska inn å kjøp den no, så vet jo ikke helt kor lang tid det tar.. Men sånn i tilfelle den kommer kjapt?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På "Sånn" i morra klokken 17.00 =)

Jeg kommer!!!

 

Noen som er i byen tidligere??

Må til legen å skaffe pencilin.. Har vist fått UVI....................

Jeg reiser nok til byen etter skolen i 12-13 tiden. Blir lang dag i byen, men må jo inn der før legekontoret stenger, og orker ikke busse hjem, for så å busse tilbake til klokken 5 liksom....

 

Blir hyggelig med treff i morra da folkens ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja æ e nok der litt før, ska kjøpe bursdagsgave å sånt anna småting... Men så tili e det nok ikke da!

 

Va du me på det treffet på meieriet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der va slynga bestilt!! Til kroner 434!! Så syns ikke det va så galt!! E jo ikke nå fæncy farge på det, men det vil æ heller ikke ha.. Sku visst kom ganske kjapt ifølge nettsia demmes, så får håpe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tone! Æ hete Marlen :-) Ser at du hold til på Kvaløysletta.. Æ e der fra, men bor på Tromsøya. E du derfra? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska prøve å komme mæ på treff imårn=)

 

Kor dåkker bestille di sjalan fra??

 

Ser vi e to som hete marlen no..hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...