Gå til innhold

bekkenløsning


Andrebolleiovnen

Anbefalte innlegg

Da kom det 100 innlegget i denne tråden:)

 

I går hadde jeg "verste" dagen ever, sov 2 timer hele natta, stod opp kl 7 spøy som en gris, hodepine og verk i hele kroppen.

 

(ALDRI!!! vært såååå fyllesyk noen gang som i går!!!

Ihvertfall opplevdes det slik)

 

Har også hadt noen intense kynnere siste uken, som har ført til besøk på føden, hvor da heldigvis alt var NORMALT (!)

 

Men i natt har jeg sovet som en prinsesse:o)

Og krysser fingra for at jeg skal gjøre det de neste 6 ukene også;o)

 

 

Har ikke vært på basseng trening på over 2 uker, heller ikke saltrening.

Og gjett hva som skjer med bekkenet mitt da jenter???

Joooo...det har ikke vært så bra på mange måneder!!!

 

Jeg har selvsagt blitt flinkere til ikke å bøye meg så fælt, og har lært av mine episoder med for lange gåturer, stress, mas, og kjas....

Gubben er blitt en racer på gulvvask, og jeg på støv tørking i høyden:) hehe

 

Lurer nå på å kutte ut hele fysioterapien, da det tydeligvis bare gjør bekkenet mitt verre....

kan selvsagt være at det er grunnen til jeg er bedre og...men siden jeg ikke har trent på 2 uker, tror jeg det er årsaken...

 

Hvordan formen til dere andre jenter??

Bedre, verre, status q??

Trening eller ikke trening noe formeninger dere eller?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får jo ikke lov til å trene, så den saken er grei for meg.. Men har også kuttet ned fysio fra en gang i uka til annenhver eller tredjehver uke! For turen dit er lang og vond, pluss at jeg må gå langt.. Veldig ulogisk!

 

De beste dagene har jeg når mannen min kan kjøre knotten i bhg, og jeg kan ligge til jeg er klar til å stå opp selv. Da kan jeg faktisk bevege meg litt fra jeg står opp. Så hviler jeg mye i løpet av dagen, men passer på å bevege meg med jevne mellomrom, gjør litt husarbeide, går en snartur ut med hunden, sjekker matskap og kjøleskap etter middag osv osv.. Smårydder og slikt som jeg klarer. Og hviler igjen mellom hver runde! Da har jeg det passelig ok og klarer å eksistere når jeg da henter knotten i bhg!

 

Men nå den siste uka har jeg slitt sykt med vondt fremme i symfysen. Alt gjør vondt og hver bevegelse må planlegges og utføres med omtanke. Det er utrolig slitsomt og positiviteten min er som blåst bort. Noe som jeg syns er ufattelig trist...

 

Hvis du selv syns du blir bedre uten fysioen så prøv enda noen uker uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...