Gå til innhold

Dere som får gutt i år..hva skal han hete??


lille lysglimt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi tenkte også på Lukas men sambo var ikke villt begeistret så vi måtte gå i tenkeboksen igjen. Ser ut til at vi har havnet på Eskil, et navn vi begge liker veldig godt :-)

Størstejenta (11år) er langt fra enig og protesterer høylytt over valget, men der har hun neimen meg ikke stemmerett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke stemmerett?? Syns det er litt rart at dere vil kalle sønnen et navn jenta på 11 år syns er forferdelig?!

(Og for å være helt ærlig, er jeg også litt enig med 11-åringen deres...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Isak... Ser at d bare er en annen på listen her som har det...det er bra!!! Har Jacob fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Her blir det nok Oscar, syntes det er veldig vanskelig så vi har sagt vi skal vente og se.., men foreløpig er det en liten Oscar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse navnene er fine guttenavn:

Henrik

Marius

Daniel

Tobial

Benjamin

Sebastian

Aleksander

Kristoffer

Fredrik

Erik

Ole

 

Men babyen vår skal hete Martin hvis det blir gutt - for alle de andre er tatt av nær familie eller venner!! Martin er plutselig finest :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

synes Alf er flott jeg... gammelt norsk navn.. Lillebroren min som er 16 heter det, synes det var litt gammeldags å kalle en baby det da han ble født, men nå tenker vi selv på gammeldagse navn.. har vært innom anton , Alferd, Hermann osv.. så ikke nøl med å kalle han det dere har lyst til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...