Gå til innhold

Dere som får gutt i år..hva skal han hete??


lille lysglimt

Anbefalte innlegg

navn e vanskelig... har hele tia trudd at æ har hatt gutte navnet klart vist det blir gutt.. men e jo så mange fine navn så det e så vanskelig.. men det navnet æ har på 1plass e Patrick Andreas. patrick har æ bestandig syns har vært fint.. å barne faren hete Andreas.. å dæm har andreas 4 generasjona i familien hannes så syns liksom vi må bringe det videre..

ellers har æ:

 

Noha

Elias

Adel

Birk

Hogne

Niclas

det e jammen ikke lett.. men har en sterk følelse av at det blir patrick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vi ventet vår første for ti år siden hadde vi bestemt oss for Oliver hvis det ble gutt, vi fikk to jenter med to års mellomrom og fikk ikke brukt det navnet.. Nå ble vi plutselig gravid igjen, og venter gutt denne gang :) Navnet blir IKKE Oliver, he he. Altfor populært for tida. Og vi klarer ikke å bestemme oss for nytt navn.. så lillebror går for tiden under navnet Donald Johan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wohooo...ingen som har skrevet william enda!!!det er nemlig det eneste navnet jeg og sambo er enige om... :)

kom på det mens jeg så en dokumentar om bakgrunnen for historien braveheart og william wallace...et sterkt navn,men en fin betydning som funker bra internasjonalt og med etternavnet han skal ha...

 

også håper jeg virkelig innlegget med luke skywalker og noahs ark lenger opp her var tull...var et til jeg så også,men husker ikke hva det stod der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

gutten vi har her hjemme heter faktis Eric Sebasthian

men nr 2 har vi ikke klart å bestemme oss for navn enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi får gutt skal han hete Johannes - oppkalt etter to av oldefedrene sine (Johan og Johannes). Hvis det blir jente blir det Josefine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig rart å lese alle navneforslagene.

Det er så få av dem som kunne være aktuelle for oss. Kanskje fordi vi er eldre enn gjennomsnittet her??

 

Jeg liker:

Ola

Lars

Henrik

Sigurd

Sivert

Åsmund

Håkon

Eirik

Einar

Halvor

 

Et par av dem er jo nevnt over.

 

Artig at vi har ulik smak :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inge,alexander,leander eller andreas e navn æ kommer på som kan passe til alf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette var kjempe fine navn. Vi er nok også litt eldre enn gjennomsnittet her inne. Vår gutt skal hete Henrik. Det sto tilslutt mellom Henrik og Sigurd.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det en Emrik, christoffer eller michael etter sin far. har ingen fine navn som vi kan kalle opp etter. er liksom bare adelsten, birger og sigfred, og jeg synes ikke de var så pene.

 

men nå vet ikke vi om vi får jente eller gutt da. blir det jente så kommer vi til å kalle ho for Adeleid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, er at mange av navnene vi har på lista er sånne "populære" navn for tiden. Har lyst på et navn som ikke 1/2 klassen det året har. Det skal funke både i norge og sverige så det er ikke hva som helst som kommer på "lista". Men vi har ikke tenkt å bestemme navn nå, men vente til barnet er født så vi kan se hva som passer. :) Men det er greit å ha laget en liste påforhånd så det er lettere å finne det "rette". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her står det mellom Brage, Birk, Olve, Jonas, Trym, Odin eller Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vanskelig å finne et navn som ikker er på topplista, men for øyeblikket liker jeg Bendik ganske godt. Men, kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å ombestemme meg så fort jeg ser et annet navn jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...