Gå til innhold

Dere som får gutt i år..hva skal han hete??


lille lysglimt

Anbefalte innlegg

Jeg får en gutt i Juli og funderer så mye på navn om dagen....

Syntes Lukas er veldig fint, men er så sinnsykt mange som heter det og som kommer til å bli kalt det i år....

 

Hva skal deres gutt hete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi vet ikke enda, er i uke 22, så har vel litt god tid enda. Vi har tenkt på Marius eller Markus, et navn på M hvertfall. Tror kanskje vi vet bedre når vi har vært på 3D UL og har sett bedre ansiktet på minstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også tenkt på markus eller Martin.

Men vi er langt fra sikre...

Har vært innom Adrian og Fredrik også.... Men har ått med meg at markus og Martin samt Marius er navn som går ofte igjen i år så tror jeg skal prøve og finne noe annet... men heldigvis gooood tid igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha gutt, men det det er så mye vanskeligere med guttenavn enn jente navn. Så vi har ikke peiling, men er veldig glad i de norrøne navnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hakke bestemt meg enda, de navnene jeg liker best ligger selvfølgelig blant de mest populære, og de blir ikke like fine når han begynner på skolen og halve klassen heter det samme, som Mathias og Sebastian :o) har heldigvis noen måneder igjen på å finne ut av d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille godgutt skal Hete Phillip ... fineste navnet:) hehe... har fått med typen på det no...woho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var enige om hvis det ble en jente skulle hun hete Iselin. Men nå vet vi at det blir en gutt... og vi har ingen guttenavn!!! Har en sønn som heter Oliver fra før.

Her var det mange gode tips å får:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi får gutt skal han hete Alf etter min forlovedes far. Vi vil ha ett navn til også, men har ikke bestemt hvilket så forslag tas imot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten gutt i magen, og vi har blitt enige om navnet Oliver. Blei bestemt i dag faktisk. Hadde en liste med navn, også strøyk vi ut etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...