Gå til innhold

Dere som får gutt i år..hva skal han hete??


lille lysglimt

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva vi får enda,men listen med guttenavn er ikke lang..syns det er så vansklig med guttenavn..men vi har disse foreløping: Sander, Leander og Nataniel..har en gutt fra før som heter Henrik Andreas( -vet ikke helt om disse guttenavnene passer til henrik?)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe vi har ikke begynt å diskutere navn enda...

- har bare pratet om etpar, men slått de fra oss.

Tror jeg får kjøpe meg en navnebok, vil gjerne ha et navn med betydning.

-Tror jeg...

 

Godt vi har god tid enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er det Oskar som ligger på topp her i huset.

Andre alternativer er Kasper, Ulrik og Jonatan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips hvis du skal ha navnbok:

På Mammutsalg (i alle fall på Tanum sin nettside) har de Navn leksikon til 149 kr som før har kostet 398 (tror jeg)!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alf???nei stakkar..finn på noe bedre enn d da..huff..alf på en liten beby?d passer ikke ..sorry men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var enige for lenge siden om guttenavn,hadde det derimot blitt en jente hadde det brygga opp til en aldri så liten diskusjon tror jeg:-)Men ultralyden visste gutt og da ble det et smil fra begge med beskjed om at der var det en liten Adrian:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke at jeg får gutt men har en følelse av at det blir det. Jeg har begynt å tenkt litt på navnet Marius jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia alle jenter med mage.

På UL ser d ut som vi har en gutt i magen å vi har tenkt å kalle han Steffen Leander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttenavn er kjempe vanskelig!!! Vi liker Paul godt. Sönnen vàr blir halvt fransk/norsk. Ikke helt like utale pà begge spràk, men det er det vanskelig à finne.. Store söster heter Nina.

Tips taes i mot med takk. Vi vil ikke ha R i navnet og internasjonalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også en gutt i juli. Greit å se hva dere andre har valgt av navn. Da vet jeg i hvert fall hva jeg ikke skal velge. Synes det var veldig kjekt å se at ingen har tenkt på det samme som oss.

 

Er litt lei av disse "motenavnene" - Lukas, Elias, Mathias, Marcus, Niklas, Nicolai, Oliver, Gabriel.... Så det blir det i hvert fall ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange fine guttenavn som går på fransk og norsk, da!

Nicolas, Eric, Sebastian, Emil, Maxim .... Er jo også mange fine franske navn som man lettere kan "fornorske"! :-)

Kjenner forøvrig også en som heter Paul og som uttaler det Pål, slik det vil bli i Frankrike, så det er jo også mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og typen har hatt flere netter der vi har hatt navne maraton til langt på natt... Men har aldrig blitt enige..begynte å tro at det ikke var noe håp.. Men i natt kom vi ENDELIG til enighet i ett navn, det eneste navnet vi begge har likt faktisk. Så nå har vi Romeo som ett foreløpig navn til den lille gutten vår.

Begynner faktisk å vende meg til det nå hehe. litt spesielt og ikke så vanlig men tror det vil passe godt til en liten mulatt gutt :D Får se når han kommer i Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isak! =) Og fåreløbi e eg visst den einaste så har komt me det forslage;) Å det e jo ein bra ting, får då blir det jo she sååå vanlig.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alf er et kjempefint navn! Så har jeg sagt hva jeg mener! Faren min heter det, og jeg kunne godt tenke meg å døpe en sønn etter ham. Om du anonym ikke synes det passer på en baby: Hold det for deg selv! ALLE kan ikke like ALLE navn. Moren min f.eks liker ikke navnet jeg har valgt til gutten vi skal få, og vet du??? Det DRITER jeg i :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ganske så bestemt på at min lille skal hete Damien. hvis ikke jeg endrer mening helt på slutten da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...