tea26 Skrevet 28. april 2008 #77 Skrevet 28. april 2008 Vi skal kalle lillegutt for Benjamin.Oppkalt etter bestefar og oldefar i Egypt.
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 30. april 2008 #78 Skrevet 30. april 2008 Vi tenkte også på Lukas men sambo var ikke villt begeistret så vi måtte gå i tenkeboksen igjen. Ser ut til at vi har havnet på Eskil, et navn vi begge liker veldig godt :-) Størstejenta (11år) er langt fra enig og protesterer høylytt over valget, men der har hun neimen meg ikke stemmerett
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #80 Skrevet 2. mai 2008 Har hun ikke stemmerett?? Syns det er litt rart at dere vil kalle sønnen et navn jenta på 11 år syns er forferdelig?! (Og for å være helt ærlig, er jeg også litt enig med 11-åringen deres...)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 3. mai 2008 #81 Skrevet 3. mai 2008 Her blir det Isak... Ser at d bare er en annen på listen her som har det...det er bra!!! Har Jacob fra før...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #82 Skrevet 13. mai 2008 Her blir det nok Oscar, syntes det er veldig vanskelig så vi har sagt vi skal vente og se.., men foreløpig er det en liten Oscar:)
Tott76 Skrevet 15. mai 2008 #83 Skrevet 15. mai 2008 Jeg synes disse navnene er fine guttenavn: Henrik Marius Daniel Tobial Benjamin Sebastian Aleksander Kristoffer Fredrik Erik Ole Men babyen vår skal hete Martin hvis det blir gutt - for alle de andre er tatt av nær familie eller venner!! Martin er plutselig finest :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #84 Skrevet 26. mai 2008 synes Alf er flott jeg... gammelt norsk navn.. Lillebroren min som er 16 heter det, synes det var litt gammeldags å kalle en baby det da han ble født, men nå tenker vi selv på gammeldagse navn.. har vært innom anton , Alferd, Hermann osv.. så ikke nøl med å kalle han det dere har lyst til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå