Gå til innhold

TROMSØJENTENE ( ny tråd 22.02.08)


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Supert!!!! ;-)

I utgangspunktet kan jeg alle ettermiddager, men så er det møter og kurs og diverse som gjør at mannen min blir til tider sen hjem.. Men jeg skal følge med her og se hva som skjer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

 

Velkommen til mammamia og Olinebrum=) Trivelig at flere joiner oss:D Jeg ble flyttet fra 2.juli til 30 juni, så er vel strengt tatt ei junijente.. hehe.. men men, det har ikke så mye å si=) Vi er så nære i termin alle sammen uansett, så det er bare koselig :D

 

Dere som har kommet med adressene deres til msn : Legger dere til i ettermiddag, nå er det skole=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen mammamia :) Artig at du blir med! Æ synes det e fint at det e flere med termin i juni! Mandager går æ på vanntrim for gravide som e ferdig kl. 17 på Elisabethsenteret så det passe ikke så godt for mæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mandagen passer vist dårlig for meg også...

 

Men hva med Onsdag 5 ??

Klokken 16.00 eller 18.00??

Samme for meg når klokken......................................

Si i fra hva som passer....

 

På torsdag skal jeg til JM igjen!

Synes det er en evighet siden sist, hehe... Blir bedre når vi begynner å gå annen hver uke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syns også d e længe sia æ va hos JM..

Nurk: Kordan JM hadde du?

 

I følge d arket æ fikk hos lægen, va d ikje ny time hos JM før i uke 24-25!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vanntrim for gravide hørtes deilig ut. Kan alle melde sæ på, eller e det begrensa med plassa? Har tenkt lenge på at det kunne æ tenkt mæ være me på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 5.mars passer veldig bra for meg hvertfall =) Uansett kl. 16 eller 18 for meg og! Passe det for dere andre? Vi kan godt gå på Meieriet som Pia foreslå, vi var jo der første treffet også.

 

Æ skal til jordmor 13.mars, gleder meg til det ja, lenge siden sist! begynner vi å gå annenhver uke?

 

Vanntrim for gravide er gjennom Elisabethsenteret - LHL. To ganger igjen nå. Var snakk om at det skulle starte nytt kurs etter påske, men de mangler instruktør, så det er visst litt usikkert. Du får ta kontakt å høre! Tror det er snakk om at det blir onsdager fra starten av april kl. 14.30 - 15.30. 5 ganger koster kr. 500,- også koster det kr. 300,- å melde seg inn. Æ vurdere å melde mæ på neste kurs også om det bli nå av. Det forebygge bekkenløsning og det e godt å trene litt i vann, både styrke og kondisjonstrening. Pluss koselig å møte andre gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også klar for et treff onsdag 5. mars. Samme for meg om det blir kl.16 eller 18 :-)

 

Ellers har jeg også tenkt å melde meg på neste vanntrimkurs. Tror det bare er 15 plasser pr. kurs, så det gjelder å ikke vente for lenge.

Men ennå er det vel litt uvisst om det blir no nytt kurs etter påske.

Du får holde oss oppdatert om du hører noe Tone :-)

 

Ha en fin tirsdag alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Har snakket med Tove og Solgunn på MSN og de kan ikke komme før kl. 18 onsdag 5.mars, men de har lyst å være med på treff. Skal vi si kl. 18 på Meieriet da? Gleder meg kjempemasse! Det er jo allerede i neste uke! Æ tenke å gå på treffet som er imorgen kl. 18 også på Gründer, koselig om flere kommer! Tror ikke det er så mange igjen av de som brukte å gå, de har jo termin rundt denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meieriet, onsdag 5 klokken 18 =)

 

Jeg er med!!

 

Hadde vært hyggelig å bli med på treff i kveld Tone, men jeg må få til et kostyme til snuppa =/ De skal ha karneval i morra, og det viste seg at butikkene ikke selger små nok kostymer!!!!!!!!

 

Så her må det improviseres og lages noe selv..... Noen som har noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med onsdag 5. mars kl.18 :-)

Blir koselig!

 

Jeg ligger hjemme med en kraftig forkjølelse, så det blir nok ikke no treff på meg i kveld. Lader opp til neste uke.

 

Er det noen som vet om det er ok å ta otrivin nesespray når man er gravid? Har hørt litt av hvert. Prøver å unngå for mye, men er så tett til tider at saltvannsspray ikke fungerer i det hele tatt...

 

Sees om en uke :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Litt usikker om d passe me treff den 5! Ska se..

 

Uff Pia forkjølelse høres ikje godt ut :( God Bedring!

Håpe æ slæpp unna me å bli forkjøla!

 

God dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia!

Ang. otrivin fant jeg dette:

http://www.legemiddelsiden.no/default.aspx?repid=0&PageID=66&pasientinfo=1&IOID=883&editionid=5449&texttypeid=9&languageid=0

 

Altså du kan bruke det både under graviditet og når du ammer =)

Men ikke mer enn 10 dager, og brukes med forsiktighet....

Tror det frarådes fordi det kan være en viss fare for avhengihet. Mange blir litt tett i forbinnelse med graviditet og tyr til nesespray over lengre tid.. Men er du tett så er det bare å bruke til det værste går over!

Og GOD BEDRING TIL DEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter=)

 

Jeg har visst ikke vært på internett noe særlig i det siste. Det har gått i ett med skole og slikt.. Har dere avtalt treff onsdag 5 mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har foreslått onsdag 5.mars kl. 18 på Meieriet :) Passe det for dæ? Håpe det! Fikk ikke prata me dæ på sist treff, du satt jo på det andre bordet! Vi va jo så mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å NEEEI.................

 

Spysyka =(

 

Snuppa spøy som bare det nettopp, og i BH sa de at hun hadde hatt dårlig matlyst i dag... Off.... Da er det vel bare å forberede seg på et par skikkelig kjipe dager.. For jeg blir alltid smitta...

 

Og ja, vi har avtalt treff onsdag 5 ;-)

Passer det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldingen Nurk!

Da skal jeg nok få puste i natt :-) Prøver å begrense bruken av otrivin til nattestid. Er så kjipt å ikke få sove. Regner med at formen snart er bedre. Mange som er syke for tiden, så det er vel ikke til å unngå at man får noe.

 

Så kjedelig at jenta di er blitt syk! Håper virkelig du slipper å bli smittet.

God bedring til dere! Håper det går fort over!

 

Hilsen Pia

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAMBOERTREFF?! Samboeren min har lyst å treffe andre som skal bli pappa i sommer :) Kan dere høre med samboerne deres om de har lyst til det også? De kan jo avtale et treff på et annet tidspunkt enn oss eller samtidig. Hva passer best? Kanskje ikke så skummelt for de å møtes om vi møtes alle sammen en gang først? Men skjønne at det kan bli vanskelig for dere Nurk siden dere har en datter som må passes på.

 

Han har lyst til å møte andre kommende pappaer i mars eller april. Han e i Oslo neste uke da når vi skal treffes =) Gi tilbakemelding da så får han høre hva dere synes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei..

 

Hadde vell kanskje vært koselig å ta dæm med når vi sku ha treff..

Syns absolutt at dæm sku ha møttes... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Ja, kan jo ta sambo med etterhvert=) Tenker vi møtes en del ganger først vi jentene, så introduserer vi samboerene etterhvert.. eller, hva tenker dere?

Har egentlig planer 5 mars, men skal se om jeg får rokket på disse;) Satser på at det går=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...