Gå til innhold

TROMSØJENTENE ( ny tråd 22.02.08)


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter=)

 

Her er alle Tromsøjenter velkomne=) Vi fant jo ut for ikke så lenge siden at vi er ganske mange jenter i Tromsø med termin ganske så nært.. så, derav er tråden og senere møter kommet i stand=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marlene=)

 

Kom når du kan du=) Gjør overhode ingenting at du kommer litt senere enn oss :D

 

Sola 40 : Velkommen til oss=) Vi skal møtes i dag vi, kl 16 på " på byen" =) Første gang vi møtes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlen84

Gjør ingen ting om du kommer senere.. Slett ikke sikkert vi har fått servert allerede halv 5... Kommer vel litt ann på hvor snar de er da =P

 

Sola40!

Velkommen i gjengen =)

Og velkommen på middag med oss i kveld klokken 16!

 

Og alle sammen...

Vi sees i kveld ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp kjæmpe koselig på treffet :)

 

Hmm bli vanskelig å huske navnan på alle..

Kanskje vi kan oppgi dæm hær?

 

Mzme: Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var så hyggelig!!

Vi må møtes til middag flere ganger fremover =)

Så utrilig deilig å bare snakke baby, gravid og greier, hehe...

 

Jeg heter foresten Elise, for de som ikke viste det;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig treff i dag! Så gøy at vi ble så mange. Håper det ikke blir så lenge til neste gang vi møtes :-)

 

Mitt navn er Pia (ho mæ kristiansandsdialekt :-)

Skal få lastet ned msn. Ellers er jeg å treffe på [email protected].

 

Ha en fin helg alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Jenter !

 

Fikk ikke med mæ treffet idag men skjønner dere hadde d triveli, supert. Kom fra jobb i 17 tia (jobber full stilling ) Kanskje d passe bedre neste gang...Her går dagan med til syting å klaging....gjør samboeren min tullat snart...hehe* Har lagt på mæ 15 kg siden vi bynte å prøve på å bli gravid i fjord sommer...bare tanken har satt kroppen min i spinn tydeligvis....ikke bra, så nu e d full skjerpings.

Navnet mitt er Solgunn-(sola40) å æ e åsså å finne på [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solgunn :) Så fint navn! Kor gammel e du? E du fra Tromsø? Ja, vi må legg neste treff sånn at du får te å bli med. Æ jobbe også te fire hver dag i kommunen. Kor jobbe du da? La deg til på MSN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen!! Æ må bare inn her å si hei! Så flink dokk e som har ordna dokk treff!! Å så lurt æ på om æ kunne snike mæ me?? Har jo termin 20 juni, så i teorien kan d like gjerne være et julibarn æ går me i magen!! :-)

Skriv dokk inn her når det e treff altså??? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe e ikje så lætt å huske kæm alle va i fra treffet! Ble så mange navn på engang :P

 

Men kjæm vell etterhvert :)

 

Pusi 85; kæm satt du atme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olinebrumm og knøtte!!

Bare å snike seg med vettu =)

Er et par av jentene som ble flytta over til juni etter UL her, så du er ikke eneste juni jenta. Terminene våre ligger stort sett i mellom slutten av juni og ut juli. Og du er hjertlig velkommen til og joine gjengen ;-)

Vi skriver inn treff her, da vi ville møtes vi som har termin sånn ca likt. Det ble ikke så veldig godt mottatt da vi la inn treff på treff-siden, der var en del som syntes det var dårlig gjort å 'begrense' hvem som kunne komme.....................

 

Uansett!

Hyggelig med flere i gjengen=)

Og det er bare å komme med forslag til treff!

Gleder meg til neste;-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Olinebrumm og knøtte :) Bare å bli med vettu! Æ kunne tenke mæ et treff igjen første uka i mars. Da e samboeren min i Oslo. Onsdag 5 eller torsdag 6.mars for eksempel etter jobb. Kanskje i 17-18 tiden så alle som jobber får til å komme? Ka tenke dåkk om det? Noen som har forslag te plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at 16.00 er et flott tidspunkt!

 

Synes det er greit å stikke rett til byen, og slippe å dra hjemmom først liksom =) Men skjønner jo godt at det er dumt hvis det er noen som jobber til 16 og ikke rekker det....

 

Jeg kan både mandag3, onsdag5 og torsdag6 i uke 10.

Ellers så kan jeg generelt hver ettermiddag bortsett fra tirsdager for da jobber sambo seint, og jeg må være hjemme med snuppa =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ satt atme svigersøstra t nurk, og jente 24 satt rett oppfør mæ...:) satt altså på hjørne på d førstebore... mandag den 3 passe best før mæ...:) sånn som d ser ut no.. viss d ska være onsdag el torsdag, så e æ ikke sikker på katti æ kommer mæ inn t byen... færdi på uni kl 4 så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg også. Jeg har termin 23. juni, men regner med jeg er velkommen :-) Som flere her kan det godt hende det t.o.m. blir et julibarn til slutt :-) Er klar for å møte andre gravide, men det blir nok ikke tid før etter påsken for mitt vedkommende. Mye å gjøre på jobb samt ferietur står for døren i de første ukene!! Men skal følge med på siden her for å finne ut når treffene er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye! Så gøy at vi blir så mange :-)

Jeg er kjempe klar for treff i uke 10. For øyeblikket er jeg klar alle dagene. Hva med Meieriet denne gangen, bare for å prøve litt av hvert..?

Ellers er jeg med på alt :-)

Kos om det ikke går så lang tid mellom hver gang vi møtes. Da er det jo litt lettere å bli godt kjent.

 

Gleder meg til neste treff!

 

Pia ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...