Gå til innhold

TROMSØJENTENE ( ny tråd 22.02.08)

Anbefalte innlegg

God morgen :)

Lenge siden jeg har vært her inne å lest. Hei til alle nye :-)

Jeg vil gjerne bli med på treff over påske. Akkurat nå er det mer enn nok å henge fingrene i her. Skal snart på svangerskapskontroll og da regner jeg med å bli litt sykemeldt. Etter spysyke og forkjølelse med feber i helga føler jeg meg rimelig sliten.

Jeg er veldig spent på sf målet siden jeg har fått så stor mage. Lå langt over feltet sist å regner med å gjøre det denne gangen også. Lillegutten i magen er i alle fall kjempeaktiv, hopper og spretter rundt der inne.

Vi har Acta Graco bilstol med base som første bilstol. Kjempefornøyd med den. Om dere har tenkt å kjøpe alt av utstyr på Sjarmtroll er det lurt å be om en avtale med han mannen som jobber der, så får dere rabatt på kjøpene. Vi kjøpte alt samlet sist og sparte ca 2500 kr på det. Vi skrev ned alt vi kjøpte i en perm de hadde bak disken og til slutt regnet han ut rabatt. Jeg må anbefale den Besafe senga de selger der, den er fantastisk bra! Den kan heves i hodeenden, noe som er veldig greit når babyen er forkjølt eller om man får en refluxbaby med astma slik som jeg hadde sist :-)

Gravidtone og Jente 24: Så bra at babyene har det bra. Nyrestein er skrekkelig vondt Tone, håper den kommer ut av seg selv. Har hørt om mange som har fått dette under svangerskap. Du får drikke godt og ta det litt med ro :-)

Nå kom den en liten søt toåring i pysj ned trappa som jeg må ta meg av :)

Ha en god dag alle sammen!

Fortsetter under...

hei hei jenter=)

Takk for all omtanken=)

Igår var jeg i merkelig form altså. Dagen begynte med at jeg var skikkelig kvalm, noe jeg ikke har vært siden 4 januar. * bank i bordet* =)

Dagen fortsatte med kvalme, men ingen oppkast. Ble heller svimmel og fikk en følelse av at rommet snurra. Ja, dere vet slik som når en har drukket et par enheter alkohol for mye, og en skal legge seg og bare må knipe igjen øynene for at det snurrer i taket. Det var skikkelig ekkelt, så måtte pent bare innfinne meg med å holde meg i ro.

Ellers, så værker det i baken..hehe..

Ja, dette er ikke for å klage altså, for jeg ville ikke unnvært plagene. Hehe.. er ikke det=) er bare en oppdatering fra hvordan det står til her i gården :D

Flott at det er så mange som kan møtes på torsdag. Ja, et siste lite treff før påske=) Synd det ikke passe for alle! Vi får møtes alle som kan rett over påske :D Blir koselig=)

Nå skal jeg snart på sv.kontroll hos legen. Ta resusprøver osv..

Ønsker dere en fin dag=)

Hei Hei... :-)

Ble også sikkelig kvalm igår kveld, brekte mæ engang men ingen oppkast! Men ble liksom bare me det, så va d over! *Merkelig*

Treff på Torsdag, hvor sku d være?

Trur d passer, kommer tilbake me d! :-)

Jente 24: Resusprøver, har du resus negativ?

Ha en fin dag da jenter :-)

Vil også takke for all omtanken :) Æ e kvalm av og til hele tida når æ kjenne lukta og sånt. Og fortsatt når æ skal vaske håret. Var te manuell terapeut idag og fikk konstatert bekkenløsning. Skal til behandling hos han en gang i uka fremover te fødselen, men det e ikke så mye dem kan gjøre.

Vi har ikke bestemt kor treffet på torsdag skal være enda. Har du noe forslag? Glede mæ te å møt dåkk igjen! Fint med nån positive opptura i løpet av ei uke.

Hei igjen jenter=)

Mzme : Ja, er visst resus negativ, så må vel følges litt opp mht prøvetaking og en " vaksinegreier" etter fødselen.. hehe..

Tenker også på barnestolt! Ser ut til at vi velger IziSleep , da denne passer på understellet til barnevognen vi skal ha, samt at stefaren min selger disse på jobb.. Ja, så da blir det slik=)

Vært på svangerskapskontroll idag. Koselige legen min=)

Har bekkenløsning da, så.. må nok bare innse at jeg må ta det med ro framover!! jaja..sånn er det bare..

Hei Hei...

Jente 24: Okei.. Æ e også resus negativ!

Har dåkker kjøpt vogn eller? Kordan ska dåkker kjøpe?

Huff æ trur æ hold på å bli forkjøla! Va heilt skjelven i kroppen da æ sto opp i mårrest, virke ikje som at d e blitt så mye bedre!

Føle mæ slapp og litt rennende nese :(

Buhu... :(

Annonse

Mzme..

Jeg er også litt småpjusk. Tror det er noe som " går" for tiden, for flere er slapp og skjelven i kroppen. Hadde det slik igår!

Vi har bestilt Bugaboo Cameleon fra babytrader.nl (http://www.babytrader.eu/shop/index.php?cPath=21_22_127)

Nå ligger den i tolla i Oslo, så vi skal bare signere tollpapirene og sende med utskrift av kvitteringen, så er den på tur nordover=) hehe.. Vognen ser kanskje litt rar ut, men det får så være! Jeg har leddplager så det holder, så for oss er det viktigste at vognen er lett å manøvrere samt lett i vekt=)

Har dere kjøpt vogn?

Jente 24: Okei såpass! Ja måtte bare gå fra jobb no (hadde egentlig seinvakt), men e tungt å jobbe når kroppen e "slapp"

E vell samme kordan vogna ser ut, og når du har leddplager treng du vell ei vogn som e lett å håndtere og trille!

Vi va tenkt å kjøpe IZI Sleep bilstol brukt da, men den va vist så tung! Vi har egentlig tænkt på Maxi Cosi, så på den igår og den virka veldig lett! Så har den vell kommet fra ut på testen!

Vogn har vi ja, kjøpte den i jula! Va på tilbud så! Basson Roma!

VI har acta graco med base til våres, å e veldi fornøyd!! Den kommer opp hit i helga etter å ha vært lagra sia lillemann va liten på loftet hos mamma.. Å da kommer masse bebiklea å anna stæsj hit å! Hjelp!!

Treff på torsdag kl 17 på???? Aner ikke kor circa e hen, men kan vel finne det ut hvis det blir der!! :-) Andre forslag? Æ har ingen, e ikke så veldi bevandra i byen... :-)

Tudelu!

Ja, Izisleep er visst tyngre. Men men.. siden den passer på barnevognen og vi får den rimeligere, så blir det den :D Blir ikke å bære barnet kun i bilstolen likevel, for disse armene mine tillater nok ikke det. hehe... må visst bare lytte til helsa.. hehe=)

Har kjøpt bæresjal idag.. Synes det ser så koselig ut, samt greit å ha armene fri når en skal gjøre noe hjemme osv.. =)

Synes treff på torsdag kl 17 høres flott ut=) Når det kommer til Circa, så er det jo ikke særlig stor plass der. Og, de " sofaene" de har, er ikke særlig gode å sitte i.. Hva sier dere, tenke på en anna plass? Vet flere bruker å ha treff på grunder? Andre forslag?

Olinebrum: Spennende å få babyklær og stol i hus snart=) Morsomt :D

Har ikke de andre bim jentene treff på grunder på torsdager da??

Tenkte å foreslå Aune jeg da...

Men vet ikke hvordan menyen dems er...

Circa er kjempe trivelig, men som sagt ganske trangt der. Så blir vel vanskelig om vi ikke får plass alle =P

Hva slags sjal har du kjøpt da jente.24??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...