Gå til innhold

Hva kommer det av at det er noen nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anmodningen min var nok kun inspirert av din mangel på god debatteknikk, og denne mangelen vil du sikkert merke mindre til et annet sted enn her. Hvis du anser mine innlegg som selvhevdelse så vil det bare si at det er du som føler deg truet her, noe som understreker ditt behov for å diskutere med noen som ligger nærmere deg selv i nivå. Slike finner du flere av på f.eks. Skravle enn på Krangle. Det finnes andre forum også, det er bare å velge og vrake.

Grunnen til at du ikke har fått svar på spørsmålene dine er muligens at du er litt for sur og nærtagende til at du kan tåle en smak av din egen medisin. Det er faktisk flere enn meg på dette forumet, og jeg har ingen kontroll over disse (!), så det blir noe søkt å beskylde meg for at ingen gidder å svare deg.

Jeg registrerer for øvrig en noe mer ukontrollert skrivestil i ditt siste innlegg enn i første, og jeg har selvsagt ikke noe annet valg enn å skrive dette på kontoen for fulltreffere. He he. Ha en fortreffelig aften.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HERREGUD!!

Unnskyld at jeg sier det,men har lest opptil fler innlegg rundt omkring og det ER visse nick som går igjen på de heller usaklige innleggene...

Jeg tolket IKKE det første innlegget til Pskatt som negativt eller nærgående,men svaret fra Bærkorg derimot var jo helt på jordet,som en del av hennes andre innlegg (sier ikke at alle er like teite altså,men)...

Noe av det jeg ble mest overrasket over faktisk er at Bærkorg er født i samme år som meg,jeg som alltid har trodd hun var mer en '93modell sånn utfra ordleggingen...hmmm....

Jaja,så feil kan man ta...

Skrevet

onnskap????det lurer jeg også på,men ONDSKAP vet jeg hva er,ligner

særdeles mye på det som forregår her inne

Skjerp dere!!!!!!!!!!!

Skrevet

He he. "Ordleggingen" min suger, og du er et geni på 24.

Skrevet

Jeg syns legningen er som en TYPISK 93-modell og, BM!

Skrevet

Anonym er nesten bare inne på krangle!!

Hvis jeg er uenig på feks "ung mor" får jeg beskjed om å se til helvete og komme meg dit jeg hører hjemme. (hvor er det? Er det snakk om et sted, eller et annet forum hvor jeg ikke oppfattes som "annerledes enn flertallet")

Er jeg uenig på skravle, får jeg beskjed om å ta med de negative holdningene mine på krangle, for det er der jeg hører hjemme.,,,

Jeg er ikke trygdet, lever velfødd i beste velgående, nei- jeg er ikke feit (enkelte har en grunn til å kalle krangleren feite og trygdede... ), ikke bor jeg i kommunal leid bolig med sosial garanti heller...

Jeg er en veldig vanlig mamma, tror jeg? Som vil det beste for barna mine og de jeg har rundt meg. Jeg har god utdannelse, og god dannelse. Tjener det som gjør at jeg er fornøyd og vi klarer oss... har mine egne meninger, og både tør stå for de og innrømmer det om jeg har blåst litt vel mye...

At jeg "trives" på krangle for å statuere mitt eget eksempel, skyldes at jeg syns jeg får de mest reale svarene her. JEg snakker ikke om drittslenging- den har jeg ikke noe til overs for- jeg snakker om å få et realt svar på et realt spm...

Skrevet

Sååååå enig med deg HI!!! Det er nok maaange her inne som ikke er gravide ja.

Skrevet

Hvordan har det seg at dere gidder å være inne på krangle om disse nickene irriterer dere sånn?

Skrevet

He he hatten av for Bærkorga! Ler meg ihjel, for måkreskriket er ikke bare saklig i sine ord, hun kan dette med å krangle! Hvertfall i dette innlegget. Den der pusekatten hun har krangla med kan jo bare gå å slikke sine poter.. hehehe

Skrevet

..signerer den ja..bærkorga er fremdeles dronninga..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...