Gå til innhold

Hva kommer det av at det er noen nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover sjelden særlig dårlig, så du har sikkert rett i det.

Det har vel noe å gjøre med settingen spørsmålet stilles i, pskatt, og som sagt - måten det gjøres på. Nærtagenhet har lite med saken å gjøre, men siden du nevner det, så er det jo litt underlig at du ikke tåler å få svar som du selv legger opp til.

Men hey, jeg ville jo bare lire av meg noen gloser, i motsetning til de fleste andre aktive brukere av et internettforum, deg medregnet. Knegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dårlig samvittighet* Jeg har vel kanskje tatt min del av melkeplett-lageret, så du skal ikke se bort i fra at det er min feil at smaken har endret seg...Men du har helt rett - av og til dukker det opp partier som ikke smaker som de skal, nesten som om noen lager forfalskninger....! Dette er jo i høyeste grad alvorlig, og burde rapporteres til høyeste hold. Kanskje dette er en jobb for Jern-Erna? *undrer* Og melkehjerter sier du? Er disse like gode?? Da må jo det prøves ut snarest!

Skrevet

stakkers barn i så fall.....grøss å gru...

Skrevet

Hva var galt med settingen da? jeg hadde ikke som mål å terge på meg nioen, som jeg også skrev tidligere..

Eller vil du kanskje ikke svare på det heller?

Skrevet

23:42, det der var bare patetisk.

Skrevet

Kan ikke alle bare være venner?? *roper dramatisk mens jeg tørker mine modige tårer*

Skrevet

Det er du som er til å spy av nå i hvert fall.

Hvorfor skal alltid de som anngriper bruke slike ting mot andre?

Som feks "stakars barn, om hun har noen!"

Er dette eneste måten dere har lært dere å diskutere på? Å være stygge og ufine mot andre?

Burde være såpass voksen at du kunne komme med noe bedre enn det vel!

Skrevet

Og du lurer på hvorfor ingen har giddet å gi deg noe svar hittil? Lusk tilbake til skravle eller hvor du nå kom fra. Selvmotsigende retorikk funker sikkert bedre der.

Skrevet

Så latterlig du er anonym! Du minner meg om en sånn person som spytter på en kjendis de digger bare sånn at kjendisen i det minste skal se på henne. Du føler deg nok ikke mye verdt som er så desperat etter litt oppmerksomhet fra selveste Måkeskrik! Patetisk!

Skrevet

med onnskap skal onnskap fordrives...;)

Skrevet

Jeg skal medgi at det nok er vanlig melkesjokolade, men den får noe ekstra tiltrekkende ved seg i form av et løvtynt hjerte. Anbefales!

Erna er nok en villig hjelper i denne saken.

Skrevet

nei er ganske mindreverdig jeg...fysj og skam..

Skrevet

Har onnskap noe med våronna på bondegårder å gjøre? I såfall er du nok en smule for tidlig ute. Kom tilbake om noen måneder.

Skrevet

jaaaa..stor gruppe klem...:) happy ending.

Skrevet

Törk snörra di samtidig'a!

Melkepletter fikk plutselig en annen smak :-/

Skrevet

Natta herifra ialle fall:)

Tidlig jobb i morgen:D

Skrevet

tror neppe onnskap og våronna har så mye til felles gitt...mulig på din bondegård?

Skrevet

Det er du som vet(?) hva onnskap er for noe, så fortell meg det, du.

Skrevet

Hmmmm.....vanlig melkesjokolade funker i grunn veldig bra for meg i nøden. Skal se om jeg finner disse hjertene neste gang jeg er på butikken *les: I morgen tidlig to minutter over åpningstid* Takk for godt tips! Og jeg skal straks sende haste-mail til Erna angående melkeplettene og det faktum at nærbutikken min ikke fører Salte Bjørner...fy fader ass!! MÅ jo ha SB!

Skrevet

Ehh, du har gitt meg svar i plenty du, korga, har du ikke?

Bare ikke på de rette spm.

Skravle? oppholder meg ikke der.

"Lusk tilbake til skravle eller hvor du nå kom fra. "

Føler du deg truet?

Skrevet

Uuuups, lat meg nett finna fram nase-sprayen...*sprut sprut* Og så en obligatorisk snørrsnyt *snyyyyyyyyt* Og en aldri så liten desinfisering av hendene *vaske,skrubbe, vaske* Sånn, NÅ er det trygt å fortsette etegildet! Men husk å se opp for melkeplett-forfalskninger - er skikkelig skumle saker altså....Enda godt vi kjennere merker forskjellen!

Skrevet

Nei, jeg føler meg ikke truet. Hvorfor skulle jeg det?

Poenget mitt var jo nettopp at du ikke har fått svar på de spørsmålene du ønsket. Skjønte du ikke det?

Skrevet

Siden du beordrer meg bort på andre forum... Da må du føle deg truet av noe, eller? Har ikke jeg like mye rett til å være her som deg?

grunnen til at jeg ikke har fått svar på de spørsmålene jeg ønsket, er at du er en kverrulant, som bare er ute etter å hevde deg selv.

Noe du gjør ved å svare så ufint du kan?? Stemmer ikke det? Det er vel også grunnen til at du bare er her på krangle!! Så da har jeg vel også egentlig fått svaret mitt!!!

Da er jeg fornøyd. Senga neste. God natt!

Skrevet

Balooa!Hvordan går det med eseljakten og Pantspoopah forresten? :) Har vel knallvær i Syden? Her er det drittvær deluxe, har regnet en liten syndeflod de siste to dagene... :( *melder meg frivillig til jobben som pakkesel i syden*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...