Gå til innhold

Hva kommer det av at det er noen nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antagelsene dine har såpass lite grunnlag at jeg ville ikke trukket noen konklusjoner basert på dem, men du gjør vel som du har vett til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være kjipt å ha et så kjedelig liv.

Skrevet

Er det mitt vett det er noe galt med, fordi du ikke tåler at jeg ikke gidder å bli forhørt av deg? Knegg! OK.

Skrevet

Hvis du oppfatter et helt vanlig spørsmål som det "Å bli forhørt" Så Sier vel det mer om deg. KNEGG!

Skrevet

Joda, et helt vanlig spørsmål, - som berører noe høyst privat, som ikke angår deg på noe vis. Når du så gjentar dette spørsmålet, og akkompagnerer med spydige kommentarer og nickroping, så får det unektelig en klang av forhør, ja.

Skrevet

Hva betyr "utbassonert"? Har det noe med barnevogner å gjøre?

Skrevet

Anonym gaar igjen mest av alle.

Skrevet

Hei Bærkorg! Har ikke sett deg på lenge - hatt ferie eller? *gumler melkepletter mens snørra renner* Pokker - forkjølelsen har tatt meg - har ikke smakssans - hvilket er veeeeeldig dumt når jeg har fått fersk forsyning av melkepletter til C.S.I....*snufs*

Skrevet

Haha.

For det første: Du kunne bare latt vær å svare i det hele tatt, hvis det er så "høyst privat" for deg.

For det andre: jeg presiserte at jeg så absolutt ikke mente å terge noen med mitt spørsmål.

For det tredje: Det er vel du som er dronningen over spydige kommentarer her. Du svarte unødvendig uhøflig på mitt spm,så her var det du som la lista...

Skrevet

nei nei, det er veldig innholdsrikt. Mange å holde styr på..

Skrevet

Pøh, det er du som har drete på draget her pskatt ikke Måkeskrik.

Skrevet

Drete på draget? Så sjarmerende. Har du lyst til å utdype det?

Skrevet

Å drite - driter - dret - har drete

eller

Å drite - driter - dreit - har driti

Skrevet

Jeg spurte om du ville utdype, ikke bøye? Men det var vel vanskelig for deg å forstå...

Skrevet

hører jeg en liten fan klub av måkeskrik her..hi,hi..

Skrevet

Så hvis noen stiller deg et spørsmål som tyder på mangel på folkeskikk, så finner du dem likevel verdt et høflig svar så lenge de presiserer at de ikke vil terge noen?

Hei, pskatt, hvor mange penger har du på kontoen din? Er du kredittverdig? Har du kjønnsvorter? Ikke meningen å terge deg, altså.

Skrevet

Ok, trodde det var ordet du ikke forstod. Det var du som begynte, ergo, det er du som har driti deg ut. Korga svarer faktisk bare på dine spm. Det var du som begynte å være spydig.

Skrevet

Jepp, har hatt en liten ferie. Jeg spiste melkepletter i dag, men det var noe rart med dem - de smakte i hvert fall ikke som melkepletter skal. Vet du noe om dette? Er det slik at du har tømt markedet for spiselige melkepletter, og at produsenten nå har begynt å ty til annensortering for å tilfredsstille massenes umettelige behov for disse små, flate sjokoladene?

Vel, jeg har uansett lagt min elsk på Melkehjerter, så for meg kan det være det samme.

Skrevet

Synes du virkelig det var et uhøflig spørsmål? hvorfor det er mange nick som bare går igjen her, og ikke andre plasser?

Da vil jeg si at du virker meget nærtagende, og det får være min mening.

"Så hvis noen stiller deg et spørsmål som tyder på mangel på folkeskikk, så finner du dem likevel verdt et høflig svar så lenge de presiserer at de ikke vil terge noen?"

Du hadde ikke trengt å svare i det hele tatt. Ingen som tvinger deg til det.

Men det var vel den evige kløen i fingrene til å få liret av seg noen gloser.. Tipper du sover godt i natt.

Skrevet

Vet no ihvertfall EN her,som elsker å krangle her,sikkert veldig

smart hu.Men fy f... så mye eder og galle hun kan spy ut,tror forresten ikke hun har barn heller..........

Skrevet

tenk å ta det så ille opp bærkorg,var jo kun et spørsmål kunne jo lat vere å svare da.,men det traff dg tydeligvis ømt...ai,ai..problemer med å få barn eller??da kan man fort bli litt gretten og på hugget vet jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...