Ikkelektuell Skrevet 19. februar 2008 #26 Skrevet 19. februar 2008 Antagelsene dine har såpass lite grunnlag at jeg ville ikke trukket noen konklusjoner basert på dem, men du gjør vel som du har vett til.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #29 Skrevet 19. februar 2008 Må være kjipt å ha et så kjedelig liv.
Ikkelektuell Skrevet 19. februar 2008 #30 Skrevet 19. februar 2008 Er det mitt vett det er noe galt med, fordi du ikke tåler at jeg ikke gidder å bli forhørt av deg? Knegg! OK.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #31 Skrevet 19. februar 2008 Hvis du oppfatter et helt vanlig spørsmål som det "Å bli forhørt" Så Sier vel det mer om deg. KNEGG!
Ikkelektuell Skrevet 19. februar 2008 #32 Skrevet 19. februar 2008 Joda, et helt vanlig spørsmål, - som berører noe høyst privat, som ikke angår deg på noe vis. Når du så gjentar dette spørsmålet, og akkompagnerer med spydige kommentarer og nickroping, så får det unektelig en klang av forhør, ja.
Ikkelektuell Skrevet 19. februar 2008 #33 Skrevet 19. februar 2008 Hva betyr "utbassonert"? Har det noe med barnevogner å gjøre?
Patetica fåkksi Skrevet 19. februar 2008 #34 Skrevet 19. februar 2008 Anonym gaar igjen mest av alle.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 19. februar 2008 #35 Skrevet 19. februar 2008 Hei Bærkorg! Har ikke sett deg på lenge - hatt ferie eller? *gumler melkepletter mens snørra renner* Pokker - forkjølelsen har tatt meg - har ikke smakssans - hvilket er veeeeeldig dumt når jeg har fått fersk forsyning av melkepletter til C.S.I....*snufs*
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #37 Skrevet 19. februar 2008 Haha. For det første: Du kunne bare latt vær å svare i det hele tatt, hvis det er så "høyst privat" for deg. For det andre: jeg presiserte at jeg så absolutt ikke mente å terge noen med mitt spørsmål. For det tredje: Det er vel du som er dronningen over spydige kommentarer her. Du svarte unødvendig uhøflig på mitt spm,så her var det du som la lista...
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #38 Skrevet 19. februar 2008 nei nei, det er veldig innholdsrikt. Mange å holde styr på..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #39 Skrevet 19. februar 2008 Pøh, det er du som har drete på draget her pskatt ikke Måkeskrik.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #40 Skrevet 19. februar 2008 Drete på draget? Så sjarmerende. Har du lyst til å utdype det?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #41 Skrevet 19. februar 2008 Å drite - driter - dret - har drete eller Å drite - driter - dreit - har driti
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #42 Skrevet 19. februar 2008 Jeg spurte om du ville utdype, ikke bøye? Men det var vel vanskelig for deg å forstå...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #43 Skrevet 19. februar 2008 hører jeg en liten fan klub av måkeskrik her..hi,hi..
Ikkelektuell Skrevet 19. februar 2008 #44 Skrevet 19. februar 2008 Så hvis noen stiller deg et spørsmål som tyder på mangel på folkeskikk, så finner du dem likevel verdt et høflig svar så lenge de presiserer at de ikke vil terge noen? Hei, pskatt, hvor mange penger har du på kontoen din? Er du kredittverdig? Har du kjønnsvorter? Ikke meningen å terge deg, altså.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #45 Skrevet 19. februar 2008 Ok, trodde det var ordet du ikke forstod. Det var du som begynte, ergo, det er du som har driti deg ut. Korga svarer faktisk bare på dine spm. Det var du som begynte å være spydig.
Ikkelektuell Skrevet 19. februar 2008 #47 Skrevet 19. februar 2008 Jepp, har hatt en liten ferie. Jeg spiste melkepletter i dag, men det var noe rart med dem - de smakte i hvert fall ikke som melkepletter skal. Vet du noe om dette? Er det slik at du har tømt markedet for spiselige melkepletter, og at produsenten nå har begynt å ty til annensortering for å tilfredsstille massenes umettelige behov for disse små, flate sjokoladene? Vel, jeg har uansett lagt min elsk på Melkehjerter, så for meg kan det være det samme.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #48 Skrevet 19. februar 2008 Synes du virkelig det var et uhøflig spørsmål? hvorfor det er mange nick som bare går igjen her, og ikke andre plasser? Da vil jeg si at du virker meget nærtagende, og det får være min mening. "Så hvis noen stiller deg et spørsmål som tyder på mangel på folkeskikk, så finner du dem likevel verdt et høflig svar så lenge de presiserer at de ikke vil terge noen?" Du hadde ikke trengt å svare i det hele tatt. Ingen som tvinger deg til det. Men det var vel den evige kløen i fingrene til å få liret av seg noen gloser.. Tipper du sover godt i natt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #49 Skrevet 19. februar 2008 Vet no ihvertfall EN her,som elsker å krangle her,sikkert veldig smart hu.Men fy f... så mye eder og galle hun kan spy ut,tror forresten ikke hun har barn heller..........
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #50 Skrevet 19. februar 2008 tenk å ta det så ille opp bærkorg,var jo kun et spørsmål kunne jo lat vere å svare da.,men det traff dg tydeligvis ømt...ai,ai..problemer med å få barn eller??da kan man fort bli litt gretten og på hugget vet jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå