Gå til innhold

Hva kommer det av at det er noen nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

som kun observeres her inne på krangle siden, og sjelden eller aldri på de andre forumene her på bim?

Finnes det virkelig så kjedelige mennesker som har det som hobby å drive med nettkrangling?

Kjære vene! Kanskje like greit at dere ikke er på de andre forumene, noe som kanskje kan bety at dere ikke er gravide. For barn fortjener mer modne og oppegående mammaer enn patetiske, trygda kranglere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvordan har det seg at noen som verken har barn, er gravid eller prøvere er inne på dette forumet og lyver på seg både tvillinger og mer til?? Trodde dette var et forum for folk med barn i magen og prøvere jeg

Skrevet

ja - det er vel nesten enda sykere! Men sånne mennesker vil ALLTID dukke opp på internettforum ...

Skrevet

ja åsså viss en trykker på nicket, så kan en være 95% sikker på at brukeren ikke har noe stående på profilen sin!

Skrevet

Jeg er 95 prosent sikker på at hvis jeg trykker på nicket ditt så får jeg opp en trivelig trebarnsmor med scrapping og syklubb som favoritthobbier, utenom å stelle huset og lage middag til sin sjåvinistiske mann, som hun tar til takke med kun fordi hun ikke er stødig nok i NAV sine regler til at hun tør å gå fra ham. Dessuten, hvem skal slå inn spikre og rense sluker hvis hun blir alene?

Skrevet

Poenget ditt falt på en måte i grus idet du trykket på 'Lagre' under det anonyme oppgulpet ditt, men du er nå litt søt óg.

PS Er du trygda? Kjipern. Håper det går bedre med deg etter hvert.

Skrevet

Hvorfor i all verden gidder HI å ta opp igjen dette på nytt? Dette må jo være det mest utkranglede temaet på kranglesiden, bortsett fra skrivefeil da. Akk ja den evige kampen mellom de anonyme og nickerene.. hmm nå er jo jeg like teit som gidder å svare på dette..

Ja ja hilsen nok en anonym som er for feig til å bruke nicket sitt, sånn da har jeg sakt det selv også ;)

Skrevet

Dette lurer faktisk jeg også på.

Hvorfor er det noen nick man bare ser på kranglesiden?

Mener ikke å terge på meg noen, men er det ingen som vil svare på det?

Skrevet

Er det noe galt i bruke kun et forum? Får like greie svar her som på skravle, bare uten koz og klemzzzz.

Skrevet

Ingen som har opplysningsplikt her, pskatt.

Skrevet

Nei, har jeg sagt det da BÆRKORG?

Jeg spurte bare om et spm, gjorde jeg ikke?

Tydeligvis hardt for deg å svare på.

Skrevet

Du tar feil, det er latterlig enkelt å svare på det spørsmålet, men som jeg sier; her er ikke opplysningsplikt overfor deg. Der har du svaret ditt. Gå og lek med vennene dine nå.

Skrevet

Du er så fantastisk kvalm og ufordragelig! Jeg burde vel egentlig være glad for at dette er den eneste plassen du befinner deg på BIM, så jeg burde heller takke deg!

TAKK!

Skrevet

"Jeg burde vel egentlig være glad for at dette er den eneste plassen du befinner deg på BIM,"

Hva vet du om det?

Skrevet

Hun er antagelig innom alle forumene her inne når hun først er her. På den måten har hun full oversikt over hva alle brukere her inne holder på med, og hvilken status de har her inne. Om de er 6 uker på vei, eller om de er prøvere. Kan godt hende det popper opp innlegg om feks. rusproblemer og sånt, det er godt å ha når man skal vinne diskusjoner her inne senere.

Det er jo bare 7000 her inne akkurat nå, hvor mesteparten bare leser, og ikke er aktive i form av skriving, så de drøyt 2500 andre er det jo skitlett å holde orden på. ;)

Skrevet

Har jeg skrevet som du ikke likte noe i en tråd om rusproblemer, eller noe sånt?

Skrevet

Nei bærkorg, jeg tenkte på generel basis. Denne puseps, eller hva hun nå kalte seg, ser jo ut til å ha fått med seg hvor du "er" og "ikke er" her inne, mon tro om hun følger andre brukere med argusøyne også?

Skrevet

Endelig ett vettug innlegg her på denne siden:) Helt enig, det er ALLTID de samme nicka som går igjen akkurat her...

Mulig dette er "helgener", som er underkuet alle og enhver i hverdagen, og får "utbassonert" her. Patetisk, men men...

Skrevet

Med din stadige trang til å spy ut eder og galle, så ville jeg tro at det også da ville forekommet på flere fora her inne. Siden jeg ikke ser nicket ditt signert andre plasser, så trekker jeg mine konklusjoner.

Men please, correct me if I am wrong!

Skrevet

Det er ikke usannsynlig, ut fra innleggene hennes å dømme.

Skrevet

Ohhh, jeg elsker å ha rett! Hvordan holder du orden på alle? skriver i en bok eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...