Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. mars 2008 #226 Skrevet 18. mars 2008 Hehe, med eller uten barn Tiny? Ja, men er det noen som kunne vært interessert da? *har notert tiny med famile*. Og når har folket ferie?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. mars 2008 #227 Skrevet 18. mars 2008 Ååååååååhhh med eller uten MANN og barn skulle det stå!!! Hehe, jeg hadde i hvertfall tenkt å ha med begge deler;)
♥Tiny Skrevet 18. mars 2008 #228 Skrevet 18. mars 2008 Om alt går etter planen begynner vi faktisk ferien den helgen der *flaks* og har ingen som helst planer enda. Vel planen er å robbe kontoen med oppussing om det går noe fortere snart da... (venter på tegninger på fasadeendring som skal sendes inn og etter at den er godkjent begynner vi med fasaseendring) Også skal vi se på ny bil neste uke (ford mondeo)
Amabolla Skrevet 18. mars 2008 #229 Skrevet 18. mars 2008 Hadde vært kult, men har no litt lite peng. Men det kan jo diskuteres med husbond:) Tenkte å ta ferie i august jeg sånn egentlig. Men det er vel slik at man må ta 3 ukers sammenhengende ferie fra bhg i juli-så kanskje ta ferie da? Veit ikke jeg... Jeg har ikke fått påskeegg av h.pv... Og jeg syns jeg har vært snill! Min husbond drikker øl med tiny sin husbond...
Herkules Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #230 Skrevet 18. mars 2008 Jeg er også vill etter dyrene, sist jeg var i dyreparken/løveparken så ble jeg bitt av et esel. Vi kjørte bil og så åpnet jeg vinduet (var lov) og så kom det esel. Jeg tenkte jeg skulle dele isen min med det mens det tok tak i overarmen min. Jeg gråt og sa "det var ikke eselet sin skyld den ville bare ha isen egentlig!" Vet ikke hva vi gjør i sommer, men Kragerø er jo i alle fall på planen. Mulig jeg må melde avbud til lille L sin 2 års dag .. Hva er dere skal gjøre Tiny fasadeendring? Får kikke på linken jeg da
Amabolla Skrevet 18. mars 2008 #231 Skrevet 18. mars 2008 danskebåten er jo svindyr! hehe-begynte å kikke jeg da. Hadde vært så fint med ferie, men hadde vært kjekt å ha med bil også i danmark:) og penger! Man kan jo kjøre strekningen da. Og hvis man bestiller i god tid på togtur så kan det koste så lite som 199 kr- i motsetning til danskebåten som vil ha over 5000 kr! (jada det finnes fly også,men nevnes ikke av meg). Nei,nå må jeg slutte å surre- må se hvor mye feriepenger jeg har til gode...
Molait Skrevet 18. mars 2008 #232 Skrevet 18. mars 2008 eh hæ? Opptatt slutten av oktober? joda..hehe Har sett link. Lite peng, men hvem vite innen sommeren. M har ferie i 6-7 uker han da.... Jeg får bare ulønna ferie og må sette meg opp snart. Vi må fordele litt oss 4 imellom. Men skal ha en uke i august. Vestsiden blåser det jo så fælt da! Mye bedre på østsiden:) Meeen Moll er med på alt som er gøy enten det blåser eller ikke:D Gitt hun har pæng da. (har forresten cat lagt ut link som inv.?) Jeg har fått pv-egg:D Og første hintet så bare ååå, nei men vent! så kom andre hintet og jeg bare åååå..men vent!! Kan da være fra begge to den og. Og fant ikke flere hint!! Så ettternoen timer satte jeg på lokket igjen og da kobla jeg pønten utenpå også ble brått 2 til 1. Tusen takk snuppa:) (skjønt jeg kan ta feil, men hvem andre kan der være) Ama, du er jo dum! Sier seg selv når ikke engang "ledelsen" (haha over den der) ikke snkker med deg på lenge!! Nei men kan ikke skjønne hvordan noen kan bli sure på deg noen gang jeg. Du må jo være verdens snilleste. Det er sinsykt digg å kaste ting når man er sint!!! Jeg har hatt hodevondten over alle i kveld. Sluppet nok til at jeg kan bevege meg nå. Passet utmerked da jeg i kveld måtte pakke alt klart. Ser ikke for meg at jeg gjør det før 7:30 i morgen... Tror jeg har fått fiksa det meste nå. Noget irritert over å måtte vaske 3 maskiner i dag,,,nei 4!! da folk kommer med ting ETTER man har satt på. Men for all del klesvask er jo bare sååå festlig da! E var søt i dag da, bestemor skulle gå og han så blid og tar henne i hånda og skal være med. Og hver gang hun prøvde å gå så hentet han henne tilbake. Nekta å slippe fingern hennes. Prøvde å ta klaskeibordetleken og han klasket jublende med en hånd..hehe. Også sa han betemo Bestefar er bebe. Begynt å løsne på språket litt. Setter sammen iaf to og to "ord". "dæ van" er mye brukt. også ææ-ææ" (som i mm) Da drar vi i morgen. Er nå til og med breiband på hytta, så er nok innom. Og som sagt, om noen skulle kjede seg noen dager står et hus tomt. Berre send ein sms inna Otta:) Tiny..husker bare støl jeg-haha:P jo og plast:) Bø på deg. joooo MtG..regndressen da? Henter dere den på formiddagen? Ellers legger vi ut nøkkel så dere kan bare hente den. Vaska den for deg da:) (skulle sette på lell og om dere drar i morgen er det digg å slippe å pakke ned gjørme) M glemte luevotteting da. Har dere? Ellers kan du kikke i kurvene på rommet til E og forsynes deg der:) Om dere kommer etter vi har dratt så ligg unna p-filmene sier jeg bare!!!
Molait Skrevet 18. mars 2008 #233 Skrevet 18. mars 2008 dæven..skal vi ta tog Ama?? Og du kommer deg fint over med båt for nder 5000,.!!!??!! Aldri hørt noen som har betalt så mye. Og kjøp da legolandtur. Gjorde vi. Da har man båt inngang og ei natt på leilighet for 3500. Så kan man heller droppe legoland da og spare et par tusen.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #234 Skrevet 19. mars 2008 Har du funnet ut av påskevennen din Herkules?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. mars 2008 #235 Skrevet 19. mars 2008 Næmmen Ama, hvilken gullkantet båt er det du har tittet på da???? For det hørtes fryktelig dyrt ut!! Jeg har da sjekket jeg også og fått mye billigere enn det.. Ellers får man bare kjøre ned da, går an det også Eller man kan kjøre til larvik og ta båten derfra eller til gøteborg og ta båt derfra:) Den siden av landet ble valgt fordi det var eneste ledige med svømmebasseng på det tidspunktet, Mol. Men vi er forsåvidt ledige uken etter også, så hvis noen seriøst kunne tenke seg å leie hus så må vi først og fremst bli enige om dato. Blir vi noe særlig mer enn 3 familier så må vi kanskje ha et større hus. Jeg orker ikke bo som sild i tønne:) Men er greit å vite hvor mange som ønsker å være med også må man finne et hus etter antallet mennesker.. Ama: Tro meg, vi har short med cash vi også, blir ikke rik av deltidsjobbingen min. Men vi får jo litt feriepenger og en skikkelig ferie må vi jo ha!! Øl er billig i danmark:)) Joda, det er en åpen invitasjon, men er jo foreløpig bare litt synsing da. Har jo veldig lyst, men kommer jo litt an på hvor stort hus man må ha og hvor dyrt det blir osv osv. Så da er det greit å vite hvem som seriøst vil være med og som tror de kommer til å få det til (er ikke bindene påmelding rikitig enda). Herk: Hva skjer i slutten av Oktober da? Siden du ikke kan feire lilleL ???
Molait Skrevet 19. mars 2008 #236 Skrevet 19. mars 2008 haha ja jeg lurte ogsp litt på den der med lilleL Jeg aner virkelig ikke noen ting enda. Ama har vel kikke på privat yacht hun;) Røkke sin? Men hva er tanken a? Legoland og dyrepark? Legoland kan for min del drøyes noen år. Det koster mye ift at det er lite for de små der egentlig. (med tanke på at de kan ha det like fint med å leke sammen ute eller i en eller annen park.) Er jo nboe for oss voksne, men likevel, anbefales når man har barn fra en 4-5 år og opp til en tja...12? Vært i mummiland og vi:) Dit burde vi egentlig få dratt med de 3 små? (med fler da) Nesten som å dra i bhg:)) MTG!!! Når skal jeg ha TR??? Har mage som sprengt 5 mnd gravid..om ikke mer. Også opp 2 kg. M sier jeg ser helt prengt ut...og det gjør jeg jo. Helt syke ballongmagen, ja du har jo sett'n..hehe Påske og sykdom resulterer i mye å gjøre på jobb. Ikke helt påskemodus her nå gitt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. mars 2008 #237 Skrevet 19. mars 2008 Vet ikke hav unga vil, og det driter jeg i -men jeg skal i hvertfall i løveparken Legoland er det samma for meg om vi drar til. Men man er jo ikke forpliktet til å gjøre alt sammen hver dag da. Vi har sikkert lyst til å dra litt ut alene også, sære som vi er;) Regner med vi tar en tur til Flensburg, ligger rett over tyskegrensa. Skal shoppe billig på City:)) Der har de alt!! SmartClub er en etterligning av City, bare det at SC er Lada og City er Rolls Royce Hvis noen vil være med til Flensburg så gjør de det og hvis ikke så får dere finne på noe annet en dag:) Også er det jo bare såååå mange fine koselige byer på Jylland da!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. mars 2008 #238 Skrevet 19. mars 2008 Hmm lilleL har visst fått en jeksel .. ikke oppdaget det før nå jeg! DM!!!
Molait Skrevet 19. mars 2008 #239 Skrevet 19. mars 2008 men løveparken er jo sikkert noe unga vil og da;) Nei men legoland er fra tidlig morgen til stengetid og man rekker nesten igjennom. Eller..med små gjør man vel det:) City hørtes jo skoj ut da, gitt man har penger-haha. Nei men vi får nå se litt. Har et stort barn og vi vett. Sikkert ikke like kult for verken dere eller han men kan jo ikke si vi stikker til Danmark og du kan være hjemme liksom. SYKT kul latter på radioen!!
Amabolla Skrevet 19. mars 2008 #240 Skrevet 19. mars 2008 fikk opp den prisen på tur til københavn-2 pers med bil (og mat). Det var ikke noen igjen av de billigste billettene på det aktuelle tidspunkt. Men kjøre bil kunne jo vært fint det og:) Jeg har ikke fått noe h.pv pakke!! Sukk. Og vi som drar om noen timer.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. mars 2008 #241 Skrevet 19. mars 2008 Men tar jo ikke båten til Køben Ama!!! Vi tar jo båten til Fredrikshavn eller Hirtshals:)
Amabolla Skrevet 19. mars 2008 #242 Skrevet 19. mars 2008 jejeje hopper i dusjen jeg. Skuffa over h.pv min jeg...sukk... Ha ei goooooood påske tullinger;)
Molait Skrevet 19. mars 2008 #243 Skrevet 19. mars 2008 heheheheh Men stakkars deg Ama. Jeg sendte den da på torsdag!! Rart... Fikk pe på trappa jeg:) Nå er M helstressa og E begynner bli survete. Men nei da-trenger ikke gjøre dette på dagen i går mens man har fri-for da skal man sove! Jaja hans egen skyld at han har det pyton nå. Hjalp sikkert ikke at dreit seg helt ut-hihi
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. mars 2008 #244 Skrevet 19. mars 2008 Goooooood påske!!! Har sjekket litt båtpriser. Det billigste blir å kjøre til gøteborg og ta båten derfra til fredrikshavn. Det kommer da på ca 2500,- for bil 2 voksne og 1 barn:) Skal man kjøre hele veien så er det i hvertfall 1000,- bare i bompenger hvis ikke mer + at det går noen liter bensin. Man skal jo kjøre gjennom både sjælland, fyn og store deler av jylland i danmark + at det går maaange timer. Så blir samme prisen, bare at man sparer mye tid på å ta båt. Kan selvfølgelig ta båt fra oslo også, men det var en god del dyrere igjen (drøye 1000-lappen mer). Egentlig burde man tatt en uke ferie i juni, for da er det så mye billigere enn midt i fellesen!! Blir nok ca. 8000,- pr par for hus, båt og bensinpenger tur/retur. Sånn grovt regnet. Er jo ikke så ille da, skulle man reist en uke til syden med 2 voksne og barn i juli så hadde det fort blitt mye mer. Men har man ikke råd så har man ikke råd. Får sjekke finansene litt her også.. Er det lov å håpe på å få igjen litt på skatten??
Herkules Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #245 Skrevet 19. mars 2008 Men will syns sikkert det er kult å være hjemme alene i ferien nei da tuller bare. Nei ikke godt å si om Lille L får ha bursdagen sin i fred, skjønt erfaringen tilsier at hun gjør det. Jeg skal om ting går som det skal en tur innom sykehuset i de dager. Jeg tror jeg vet hvem som er påskevennen min ja, jeg fikk en følelse og så fikk jeg et hint og så var det noe jeg ikke skjønte "Har du gullhår i ræva?" Nå skal jeg sende en klage til Kragerø kommune om eiendomsskatten!! Skattedrit
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. mars 2008 #246 Skrevet 19. mars 2008 Hvem dreit seg ut? M eller E ??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. mars 2008 #247 Skrevet 19. mars 2008 Jasså Herk.. Har du bebbis i magen du da eller
Molait Skrevet 19. mars 2008 #249 Skrevet 19. mars 2008 haha tanken slo meg!!! God påske alle sammen, da pakker jeg sammen:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. mars 2008 #250 Skrevet 19. mars 2008 Jupp, var det første jeg tenkte når hun skrev hun muligens ikke kunne ferie 2 årsdagen til lilleL Har sendt deg sms Herk:) Noen starte ny tråd snart eller, for denne går jo så vanvittig tregt!!! Eller er det bare hos meg? God påske alle sammen!! Er det bare vi som skal være hjemme eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå