Mixå Skrevet 15. februar 2008 #26 Skrevet 15. februar 2008 Sambo er og fra ei øy:) så flyttet han til en annen øy til faren sin, så gikk han skole på øya jeg bodde på tror det sier seg selv at vi skal bo på ei øy jeg! God helg til dere alle ja:)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 15. februar 2008 #27 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har vokst opp på landet. Og flyttet til oslo ett år for å studere. Det holdt i massevis for meg. oslo syntes jeg er en hektisk og asosial by. Ikke lett å bli kjent med folk i storbyer i det store hele. Men nå bor jeg 10 min utenfor norges eldste og norges beste sommerby (!!!) Tønsberg, hehe...Så her trives jeg. Så ser på meg som en mellomting av by og landet;-) Bor rett ved stranda og det er flott:-D Mixå: Ser du er ganske ung. Har du vært sammen med sambo fra du var ca 15? Det er ikke værst:-) Tidlig ute dere;-) Er dere like gamle eller? Ellers blir det kanskje en tur på byen i dag. Uff, ikke det at det frister, men greit å være litt sosial også. Skal først til et vennepar å drikke. selv drikker jeg Mozelle, hehe..så får vi se om det blir by eller ikke. Nyter hvertfall barnefri i dag og litt alenetid med sambo. Det er så alt for sjeldent. Nå ligger vi rett ut etter å ha stappet i oss verdens største burger, hehe... ha en fortreffelig kveld jenter.
Mixå Skrevet 15. februar 2008 #28 Skrevet 15. februar 2008 vi ble sammen når jeg var 14, han 17.. vi var vel bare ung å forelska, så ble vi voksne sammen:) jeg skal selv ut i dag! tante rød på besøk, sambo på sjøen, og ei veninne som er på sjekkern:P nå skal det drikkes! huhu... er ikke så mye til en drikker, men men:P god kveld
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. februar 2008 #29 Skrevet 16. februar 2008 Æsj.. Som om ikke alt annet var nok, og jeg ikke kunne få nyte resten av tiden uten stort mere enn litt vondt i bekkenet, måtte seff halsbrannen komme!!! AAAARG!!! Slutt med å lage og spise tomatsuppe i allefall, det gjorde halsen til et mareritt, hehe... Vi får holde godt sammen slik at dere statistisk sett ikke får noen plager... hehe, føler at det er litt urettferdig dette ja.. Men tenke tenke på premien til slutt!! Jaja, litt lørdagssyt fra meg... Bank i bordet, jeg har i allefall ikke vært innom leggkramper:) Nå skal jeg kjøre mamma til Radison SAS Royal sånn at hun får seg litt SPA, så skal jeg sulle litt rundt i sentrumen og se om jeg kan trøstekjøpe meg noe:) En veske har jeg kanskje fortjent:)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 16. februar 2008 #30 Skrevet 16. februar 2008 Æsj, så kjipær´n! Har du fått kjøpt deg sånne link? Det er blå skrift på denne. Men de skal visst være greie. Og bekkenløsning! Ikke snakk!! I går var det rett før jeg skaffet meg krykker. Fader så vondt:-( men i dag tar jeg det helt med ro, så satser på en bedre dag sånn sett. Ble ikke noe bytur i går da, men var hjemme ett ca. Koselig. Spiste godis og spilte spill, hehe.. Fikk en gledelig nyhet i dag. Ei venninne av meg fikk for en stund siden kreft. (hun er frisk igjen nå) Men hun måtte operere bort den ene egglederen. Så de hadde mindre sjangse på å bli gravid. Men i dag fikk jeg nyheten om at hun allerede er 13 uker på vei!! :-) Så da satt den på første forsøk ca. Ikke dårlig asså!!!! Snakk om flaks! Så da er det bare 1 uke mellom oss:-) Hva er planen resten av helga da dere? klem fra meg.
Titter Skrevet 16. februar 2008 #31 Skrevet 16. februar 2008 Ånei Trulte...hadde håpet du skulle slippe mer plager nå altså! Du har vært skikkelig uheldig, så det er bare å klage litt til oss! Skjønner godt frustrasjonen din, men håper likevel du klarer å holde fokus på premien til slutt:) Det kommer helt sikkert til å være verdt det! Morelli: Så du sliter skikkelig med bekkenløsning du? Kan ikke være noe særlig det altså....ta det med ro i alle fall:) Jeg skal også på fest og på byen i dag...har ikke det minste lyst, men sambo vil så gjerne så da blir det en tur! Ikke kommer jeg til å drikke noe heller da det er 4-7 dager til ikm, så det hjelper ikke akkurat på! Men ellers har vi det supert! Sambo overrasket meg med å ha fikset rom til oss på Rica-hotellet her i byen inatt, så nå unner vi oss litt luksus:) Er godt å være en helt annen plass og bare ha tid til oss selv! Og når vi skal på byen i natt er det bare å tusle til hotellet igjen! Deilig! Håper dere alle har en super helg og får slappet skikkelig av! -klem-
LiLo-sine små søte! Skrevet 16. februar 2008 #32 Skrevet 16. februar 2008 Tjo hei alle gressenker! Er jo faktis gressenke jeg også,mannen min jobber offshore han, så er gressenke 2 uker i slengen jeg,men har han jo hjemme i 4 uker da:) Jeg er 26 år og har en jente på 21 mnd og er inne i 2 pp nå. Har ikm den 20 feb.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. februar 2008 #33 Skrevet 16. februar 2008 Hei hei Li-Lo, og velkommen skal du være! Da passer du inn her vettu! Du får bare klore deg fast her inne! Vi har vært en gjeng veldig lenge her nå, så vi begynner å kjenne hverandre godt, også kommer det til nye - og det er jo veldig kjekt! Så kjekt at du venter på IKM, ikke lenge til heller, og Titter!! Du heller har ikke lenge igjen! Kjenner dere noen symptomer da?? Og kos deg på hotell i natt!! Det synes jeg var en veldig romatisk gest av din kjære!! Dere er som nyforelska dere nå! Artig!! Jaja, vennindebesøk nå og lage kortkveld i kveld!! Så vi snakkes!
maya80 Skrevet 16. februar 2008 #34 Skrevet 16. februar 2008 Hørtes deilig med en hoell tur, kos dere masse. Ellers ser jeg jeg det har kommet nye her siden jeg var inne her sist, velkommen. Å til dere med plager håper det blir bedre, er ikke bare bare. Vi har vært dårlige her hjemme sambo fikk omgangsyke etterfulgt av infulensa stakkar, å jeg har vært ganske sausa med forkjølesle, så har blitt til att jeg ikke har fått vært innom hos dere. Vi var forresten på 3d ul på torsdag, om dere har mulighet til det så annbefaller jeg det vært pengene og minner for livet. Vi så att jenta i magen lignet pappan sin side av familien, med noe trekk av oss begge skal prøve å få lagt ett bilde i profilen min om jeg får det til.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 17. februar 2008 #35 Skrevet 17. februar 2008 Velkommen skal du være Li-Lo:-) Hvor i landet er du fra da? Jeg er fra Tønsberg. 25 år og venter barn nr 2 i aug. Har en sønn som blir 3 i aug. 4 dager etter terminen. Det syntes jeg er VELDIG spennende, hehe..bare de ikke får bursdag på samme dag..;o) Min kjære jobber ikke turnus. Han har sesongbasert han. Seiler mye fra april-okt. Og kan være borte i 2-3 mndr av gangen. (følte jeg repeterte meg litt her nå siden vi tidligere i uka fikk en ny gressenke her inne;-) ) Veldig koselig hvertfall!!! Maya: Så kjipt med sykdom da. Skal liksom aldri gi seg. Sist gang var jeg på 3D ul, og det er ganske så morsomt. Vi kom dit litt sent vi, og da var babis litt for stor egentlig, så anbefaler Klar og trulte/ørneredet å evt. gjøre det nå snart. Jeg prøvde å legge til et lite magebilde på profilen min jeg, men tror ikke jeg klarte det. Vet du (eller noen av dere andre) åssen man gjør det? Trulte: Håper fortsatt ikke det gjør noe at jeg kaller deg Trulte. Klarer liksom aldri å venne meg til ørneredet;-) Var det koselig med venninne besøk? Vi tok det helt rolig i går vi. Eller vi ryddet masse da. I boden spesielt. Uff, masse drit asså!! Og i dag tar vi det enda roligere. Skikkelig deilig. Skulle ut i skogen å tenne bål og lage pinnebrød, men sønnen har ørebetennelse IGJEN. Det er ikke godt for han stakars. Titter: Sååååå søt kjærste du har da!! Det var ordentlig fint gjort. Man trenger den slags innimellom. Ble det noen vellykket bytur da? Vi skulle på byen på fredag vi, men ble ikke noe av. Heldigvis, hehe.. Noen symptomer for tiden eller? Hva føler du selv denne gangen? Klar: Åssen går det i ensomheten? Lenge til kjærsten/sambo kommer hjem? Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til våren når sambo skal reise. Blir mye denne sommeren, selv om jeg da er høygravid, puhh.. Og du da Elisabeth? Noe fart og moro hos deg? Dro du ut på fredag?? Derfor det har vært så stille fra deg i helga, hehe;-)
maya80 Skrevet 17. februar 2008 #36 Skrevet 17. februar 2008 Jeg ser på 3d ul bildene mine står det fullt personnummer øverst på bilde så må enten få fjerna det på ett vis eller så legger jeg det inn på facebook siden vår regner dere ikke misbruker det. Fikk tatt 3d ul nå å var 27 uker i går en fin uke å ta 3d ul i. Dem sier mellom uke 24-31 men vill si det beste nok er uke 24-28 av dem jeg har hørt tatt det. Hvordan man legger inn bilder aner jeg ikke siden jeg ikke la inn noen i går pga personnummeret mitt.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 17. februar 2008 #37 Skrevet 17. februar 2008 Står ikke det i øverste kant? Beskjær bildet, så klipper du bare bort der det står opplysnigner du ikke vil vise! Det burde gå, tenkte å legge ut bilde jeg og,,, men er ikke helt fortrolig med hemmeligholdinga på face...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 17. februar 2008 #38 Skrevet 17. februar 2008 Samme her. Ville ikke lagt ut noe på Face. Kan aldri vite!!! Si i fra hvis du finner ut da;-) apropo face, så sitter jeg å skriver tekst om det å være dilla på Facebook. Til revyen. Er to fjortiser som har dilla, så mye rart som skjer der ja, hehe... fader, jeg har tannpine asså!!! Typisk nå som jeg er gravid:-/
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #39 Skrevet 17. februar 2008 Innom bare en rask tur før jeg hopper til køys! Skal si det er litt plager ute å går. Dumt du sliter med bekken, Morelli! Og Ørneredet, halsbrann er pes. Sliter med det selv og det er innimellom fryktelig plagsomt! Vi får bare leve med plagene. Har heldigvis ikke noe i bekkene, selv om jeg kjenner det endel i ryggen nå. Så gøy at du var på 3D Maya! Det er nok en opplevelse, men jeg har mest lyst å bare vente til fødselsdagen med å se hvem som bor i magen min! Gleder meg til det! Vi snakkes!
Mixå Skrevet 18. februar 2008 #40 Skrevet 18. februar 2008 Heisann snupper! såg at tråden nærmet seg bunnen på 1. sida, og det må vi gjøre noe med:P Holder på å slite rompa av meg for ei norskprøve som skal finne sted i morgen:( trenger litt pause, så da stikker jeg innom her vet dere.. skulle ønske jeg hadde deres problemer med halsbrann og bekkenløsning nå ja, (skjønner det må være grusomt Ørneredet og Morelli!) i stede for skole! er litt mer gira på å være gravid for tiden:) håper det går bra med alle sammen:) beste lykkeønskninger for ei ny uke!
Titter Skrevet 18. februar 2008 #41 Skrevet 18. februar 2008 Hei alle jentene mine:) Og velkommen til deg Li-Lo! Hyggelig:) Nå er jeg tilbake og er litt sånn manda' mårra blues....ikke det at jeg er deppa, men er litt kjedelig å begynne på hverdagen igjen etter helga! Har hatt ei super helg altså Festen på fredag var ikke så hylende morsom, da jeg var den eneste som ikke drakk (men er god til å spille skuespill....) og vi endte opp på byen og greier! Ikke lett å ha like mye tålmodighet med fulle pratsomme folk når man er edru.... Men overnattinga på rica var knallbra og vi koste oss skikkelig! Frokosten på søndag var bare himmelsk.... Søndag var det bare sløving og en laaaang spasertur! Maya: Så kjedelig at det har vært sykdom i hjemmet igjen.....håper dere er ferdige med det nå! Og det høres utrolig ut med 3D ultralyd altså.....må være fantastisk å se den lille "på ordentlig". Morelli: Høres spennende ut med den revyen din! Jeg er ikke særlig aktiv selv med å lage/være med på det, men synes det er så utrolig morsomt å se! Skulle kommet hvis jeg hadde bodd litt nærmere:) Mixå: Ja, jeg er også en smule mer gira på å være gravid..... Men har jo forståelse for dere gravide venner som sliter med plager også, for det må være tungt! Håper vi som ikke er det blir gravide snart og at dere blir kvitt plagene! Ellers er det ganske mange som har spurt om jeg har symptomer og sånt, så jeg tar et felles avsnitt til dere:) Hyggelig at dere sender noen tanker og bryr dere! Jeg setter pris på det:) Jeg er nå på dag 20 i sykusen, så det nærmer seg IKM med stormskritt...... Forrige syklus var på 24 dager, og den før der igjen på 25, så nå går tiden enormt sakte fram mot helga! Tenkte å teste på fredag, siden sambo reiser ut på lørdags morgen.... Jeg håper så enormt på at mensen ikke kommer og at jeg får en positiv test nå! Kan ikke besktive hvor stort det ønsket er nå... Men jeg har ingen symptomer egentlig, så jeg vet ikke. I dag har jeg hatt en slik dag hvor jeg har gått rundt å vært nervøs hver gang jeg går på do fordi jeg tror jeg skal få mensen! Må nesten le litt av meg selv, men det er ikke noen god følelse likevel. Har hatt litt svake mensensmerter i går og i dag, men det kan jo like godt være innbilling fordi jeg er så innmari oppmerksom på det. Sambo har i alle fall troa, så jeg håper det hjelper:) Var litt komisk i dag, for vi skulle ha et forsøk med radioaktivitet i fysikken, og foreleseren sa at de som var gravid ikke burde delta, og dette sa han bare en time før forsøket.....så jeg hadde noen minutter med hektisk hjerneaktivitet og kom opp med en liten hvit løgn og forlot i lunsjen! Plutselig var alt så virkelig, men samtidig ganske fjernt, for jeg vet jo ikke om jeg faktisk er gravid...men jeg håper, og det er best å være på den sikre siden! Hehe....nå tok visst skrivekløa overhånd og dette ble et temmelig langt innlegg! Jaja, dere får lese til dere er lei:) Ble kanskje litt mye om meg selv, men skal prøve å ikke være så egosentrisk neste gang....;-)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 18. februar 2008 #42 Skrevet 18. februar 2008 Er så kjekt å høre fra deg Titter, og jeg liker de lange innlggene dine jeg:) Veldig bra dere har hatt ei god helg!! Og veldig bra du tar forhåndsregler! Jeg og håper så veldig på at det skal feste seg en spire for deg nå!! Så skal tenke mange positive tanker for deg!! xxxx
Mixå Skrevet 18. februar 2008 #43 Skrevet 18. februar 2008 Stjernetitter, jeg synes du ikke er egosentrisk jeg! du svarer jo oss alle:) jeg har da fått en ekstra bekymring, for sambo er operert for at testiklene ikke kom ned av seg selv. skal ikke tenke så mye på det før vi tester sædkvaliteten, men ble litt sjokket over hva som sto på ei side jeg leste.. er litt egosentrisk selv nå...
Hemmeligheten Skrevet 18. februar 2008 #44 Skrevet 18. februar 2008 ÅÅ! jenter, Kjenner jeg savner dere litt! Er bra dere holder sammen. Er stolt av deg Titter som tok den skumle telefonen! Godt å høre at det går bra med dere andre gravide. Med meg går det strålende. Vi var på UL nå i vinterferien og inni magen min er en liten guttebass! Er 15 uker + 5 dager nå. Las hele februartråden nå, det eneste jeg ikke fikk med meg var hvordan går det med Elisabeth og prosessen? Min kjære dro på sjøen igår og han blir borte til over påske.. kjedelig at han er borte i påsken! Jobber fullt enda og har tenkt å holde ut til over påske vertfall!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #45 Skrevet 19. februar 2008 Hei TauZa, hyggelig å høre fra deg! Gratulerer med GUTT i magen, så gøy! Hvordan er formen din? Har du vært mye dårlig? Jeg er i 24. uke, det går fort. Vet ikke hvem som bor i magen min, men lurer såklart veldig.
Titter Skrevet 19. februar 2008 #46 Skrevet 19. februar 2008 Hei TauZa! Hyggelig at du stikker innom å hilser på Som du ser tenker vi på deg innimellom....! Og gratulerer så mye med lille-gutten i magen! Har tenkt litt på det i det siste om jeg egentlig vil vite kjønn når jeg en dag blir gravid, men kommer ikke fram til noe enda.... Tror ikke man vet sånt før man står der selv! Men jeg er kjent for å være temmelig nysgjerrig så.... Ellers fikk sambo telefon i dag, og han reiser ut på torsdag istedenfor lørdag:( Er jo ikke mange dagene tidligere, men sammenlagt med de tre dagene han jobbet ekstra midt i friperioden har han jo vært hjemme bare 2 av 4 uker.... Menmen, må vel ordne seg det også! Jeg lurer derfor på å utsette testinga noen dager....heller vente på tr og få et sikrere svar dersom jeg tester positivt noen dager over ikm. Kjenner jeg er litt redd for å teste tidlig og så miste igjen slik som sist.....men som sagt er jeg nysgjerring, så spørs om det går!
Hemmeligheten Skrevet 19. februar 2008 #47 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har vert i veldig fin form! bare trøtt og sliten.. Vi ville vite. Det er nok som er uvisst. Hva er bakdalen med å vite det? Sambo har fått beskjed om å ta små ekstraturer om han kan.. jeg vil jo gjerne ha han hjemme i juli og august så håper vi får til det.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 19. februar 2008 #48 Skrevet 19. februar 2008 Kjære kjære deg Titter. Du er bare helt fantstisk!!!! Du føler virkelig med oss gravide du!!! Om alle hadde vært som deg hadde verden bare vært helt topp;-) Er det noen som har nok å tenke på om dagen, er det jo deg. Skole, legetelefoner, ikm,tr,ikm,tr, sambo som jobber osv. Jeg håper så inderlig det klaffer for deg nå!!!!!!!! ************************* Tauza: Så koselig å høre fra deg!!! Og så moro med gutt i magen. Fikk dere vite skjønn så tidlig? Jeg er i uke 14 nå, men trodde det var alt for tidlig med uke 15 jeg...hmm...jeg er så spent. Sist valgte vi å ikke vite det, for med førstemann spiller det ingen rolle (gjør jo ikke det nå heller da, hehe) Så vi valgte å gå naturens gang, og la det bli hva det ble;-) Men denne gangen vil vi vite. Litt mere spennende nå, soden vi allerede har en gutt. hadde vært veldig moro med ei lita jente, men spiller jo absolutt ingen rolle. Tror det blir gutt faktisk (ikke spør hvorfo jeg tror, hehe) Ørneredet: Du kan virkelig å bli overrasket!!! Søt kjærste du har asså!!!!!:-) Elisabeth: Åssen går det da? Li-Lo: Du er en av dem som dukker innom og drar igjen??? Hmm... Mixå: Bra du holder følge med oss:-) Og får håpe det ordner seg med sædprøven av din sambo. Går nok så bra så. Fått til bilde enda eller? Maya: Dere er i live håper jeg!!!??? Håper ikke jeg har glemt noen nå;-)
Mixå Skrevet 19. februar 2008 #49 Skrevet 19. februar 2008 Morelli: ja jeg håper inderlig alt er i orden! og sambo sa at visst han skal ta en prøve, så skal jeg til gynekolog:P har aldri vært det før... uff... de fleste får jo en underlivssjekk når de begynner på p-piller å slik.. men jeg har alltid bare lurt meg vekk fra det.. men.. begynner å bli voksen, og må bare gjøre det:P hvilket bilde var det du tenkte på forresten?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 20. februar 2008 #50 Skrevet 20. februar 2008 Ooh, i går var virkelig dagen som gikk fra bunn til topp... Sambo skulle jo komme hjem i disse dager, men ringte i nitida i går på mårran for å fortelle at han måtte fly rett forbi til Brønøysund for å dra rett ut på ny rigg. og ble borte der til tosdag neste uke.. Akk, det er kjipt når man innstiler eg på at han skal komme hjem:( Dagen gikk på jobb og formen var ikke å skryte av, så jeg befant meg på sofen i går etter jobb. Helt til en taxi kom kjørende inn innkjørselen, med gjett hvem!!?! Joda, samboen kom hjme han! Ohoo, stor tor glede, skule dra igjen morgenen etter da, men hadde i allefall ruket et fly hjem i stede for å måtte overnatte i Bergen! Så gav vi hverandre Valentinegaver, han ble kjempeglad for dressen der jeg broderte inn på bak, og ville også at jeg skulle brodere inn navnet på fremsiden når det er klart. hehe, da blir det nesten som en fligtdress. (For dere som har vært i forsvaret...) Jeg fikk en stor eske med Toffefee, det har jeg jo litt dilla på for tiden, også badeskum fra Elisabeth Arden, så nå skal jeg endelig få bobler i badetkaret mitt:) Da vi gikk å la oss fant jeg også en liten eske med et swarovskismykke i under hodeputa mi.. Så dagen ble veldig toppa til slutt ja! Også ble vi enige om at jeg skulle dra på BarnasHus og kjøpe barnevogn i dag, da det er 50% på diverse vogner, så håper de har den vi er ute etter! Men nå må jeg komme meg opp av senga, skal jo til legen klokka ti! Dette var jo ett innlegg om bare meg, men skal skrive litt til dere andre etter jobb og shopping i dag! Ha en fin fin dag jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå