Marit & de 3 knøttene Skrevet 12. februar 2008 #26 Skrevet 12. februar 2008 Ja, litt merkelig. Hun kjeder seg sikkert som alleoss andre som gårher og venter på nurkene våre ;-)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. februar 2008 #27 Skrevet 12. februar 2008 Hehe.. fikk meg en god latter når jeg så hvor mye dere har til felles.. Er nesten litt for godt til å være sant Skikkelig morro i alle fall.. Og stakkars anonym, som tydelig er litt hormonell..noen som vil starte tråd med henne??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #28 Skrevet 12. februar 2008 Ja, gjør det da? Jeg har en katt som er tre år, en mann som er 34 og har ei jente i magen. Noen flere? Tenk så artig hvis det var noen som var som meg!! Og hvem har sagt det er samme anonyme hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #29 Skrevet 12. februar 2008 Det er jo helt utrolig. Jeg har også jente i magen. Er det mulig???? Maken til sammentreff. Hva er sannsynligheten? Og mannen min er 34+1 og jeg hadde katt når jeg var liten. DU ER MIN TVILLINGSSJEL, Anonym 18:55!!! (hahahahaha)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 12. februar 2008 #30 Skrevet 12. februar 2008 Så feige! Tør ikke å stå fram med nick. Står dere ikke for det dere sier kanskje? :-P
VerdensLykkeligste Skrevet 12. februar 2008 #31 Skrevet 12. februar 2008 så heldige dere er som har så mye til felles. tvillingsøstre!!! Skjønner ikke meg på de som skal "klikke" pga denne tråden... dette er jo bare koselig...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 12. februar 2008 #32 Skrevet 12. februar 2008 Takk for den VerdensLykkeligste!!!! Ditt innlegg var mange hakk koseligere enn noen av de over her! :-)))
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #33 Skrevet 12. februar 2008 Oj! Er født og oppvokst i Norge, har en eldre bror og en mamma og en pappa. Hva med deg?
barnII 15.02.08 Skrevet 12. februar 2008 #34 Skrevet 12. februar 2008 artig at de anonyme holder tråden oppdatert da..... det har de ikke tenkt på kanskje.....
BlåklokkaVest Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #35 Skrevet 13. februar 2008 He-he, ja, fint at hun hjelper til å dytte :-) Hei Marit! Hvordan går det? Mannen min er litt artig om dagen. Jeg fant ut at jeg skulle ta meg en tur ut på besøk her en dag, og bestemte meg for å ta beina fatt selv om været var ille. I det jeg er på vei ut døren kommer mannen min og sier: Husk å ta med deg mobilen! :-) Det er ikke mer enn ca 500 m til det huset jeg skulle til :-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 13. februar 2008 #36 Skrevet 13. februar 2008 Hehe...flere som har begynt ventingen ser jeg. Jeg skal kjøre svigers til Værnes i dag og min mann mente at jeg måtte ta med meg helsekortet mitt, sånn i tilfelle noe skulle skje på veien dit ;-) 1 1/2times kjøretur tur/retur. Ellers så går det bare bra med meg. Har ikke hatt disse maseriene på flere dager nå...phew! Sover godt om natten og har det egentlig bare bra! Er hjemme med datteren min som har fått vannkopper. Nå har begge hatt det og greit er det. Er glad vi er ferdig med det til babyen kommer :-) Bare bra med deg også i dag?
BlåklokkaVest Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #37 Skrevet 13. februar 2008 Joda, bare bra med meg. Har hatt litt av en natt vel og merke..... Fra klokken var 2345 til klokken var 0530 i natt var jeg på do 5 ganger! Lå våken fra kl 0300...... Følte flere ganger at jeg holdt på å sovne, men hver gang jeg liksom fikk roen, så begynte det hersens bekkenet å krangle. Klarte ikke å få ro i meg, og lå bare og "klødde" i beina. Risputen hjalp, men varmen gikk jo ut av den etter en stund, og da ble det værre. Rakk liksom ikke å sovne før det begynte igjen. Når klokken var 0530 tok jeg like godt og stod opp. La meg igjen rundt kl 0730 og fikk sove til kl 10 heldigvis. På dagtid er ikke bekkenløsningen så ille, og jeg tipper det er fordi gutten ligger så langt ned i bekkenet at han på en måte holder alt i spenn og dermed i ro. Når jeg legger meg kjenner jeg etter en liten stund at hodet hans sklir ut av bekkenbunnen, og det er da det begynner å verke..... En komisk følelse i grunnen, når jeg kjenner han sklir tilbake..... Kjenner det hvis jeg står på alle 4 en liten stund også (som jeg av og til gjør når jeg plukker lego på gulvet :-) )
BlåklokkaVest Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #38 Skrevet 13. februar 2008 Dere har nå bra flaks som blir ferdige med vannkoppene! Ikke så morro med sånt når man har baby i huset.....
Marit & de 3 knøttene Skrevet 13. februar 2008 #39 Skrevet 13. februar 2008 Huff, kjedelig å ikke få sove om natta! Jeg sover ganske godt. Våkner bare når jeg skal snu meg jeg, men sovner fort igjen etterpå. Jeg kjenner til den følelsen du snakker om, når babyen sklir ut av bekkenet. Kjenner det jeg også når jeg legger meg og når jeg kryper rundt på gulvet her og leter etter leker under bord og stoler. Pussig følelse. Føler også at bekkenet blir mer ustabilt. Blir litt redd for at babyen skal snu seg med det samme da, men det begynner vel å bli så trangt om plassen der inne at det er vel ingen fare?!
BlåklokkaVest Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #40 Skrevet 13. februar 2008 Ja, har tenkt samme tanken! At han må ikke finne på å snu seg nå! Det er nesten så jeg får lyst til å reise meg opp og hoppe litt, og "få han på plass igjen", men det er jo ingen vits, for han sklir jo ut igjen når jeg legger meg ned igjen :-) Får tro det er såpass trang at han blir liggende, ja. Han har faktisk beholdt samme stillingen i mange dager nå synes jeg..... Kom til å tenke på Lukas (3 år) når han var født. Han hadde antagelig ligget i samme stilling en stund, for han var født med Alve-ører :-) Var så søt med de spisse ørene. Måtte selvsagt forevige det med en del bilder! :-) De ble helt vanlige etter en stund.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 14. februar 2008 #41 Skrevet 14. februar 2008 Hehe...det med alveører høres bare så søtt ut!! I dag har jeg vært såååå trøtt! Men begge barna er syke og har vært hjemme fra barnhagen. *Gjesp* Tror det blir tidlig kveld her i huset gitt. Føler meg som en zombie rett og slett. Skulle ønske jeg hadde litt energi!! Hvordan har din dag vært?
BlåklokkaVest Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #42 Skrevet 14. februar 2008 Joda, er bra pumpa jeg også..... Har vært på kontroll i Førde i dag, for å sjekke ene nyra. Blir lange dager når jeg må helt til Førde. Må reise hjemmefra kl 0745, og er ikke hjemme før kl 1630. Så blir tidlig kveld på meg i dag.... Vet ikke om jeg har sagt det, men jeg hadde forstørret nyrebekken her for 14 dager siden. I dag var alt i orden, heldigvis! Ser ut til å bli en stor gutt :-) Hun tippet ham til rundt 4 kg eller mer ved fødsel :-)
BlåklokkaVest Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #43 Skrevet 15. februar 2008 Hei Marit! Hvordan står det til? Jeg er nettopp kommet hjem fra Diskotek :-) Har arrangert diskotek for 7.klasse - 1. år på VG. Det ser ut til å bli en veldig vellykket kveld! Har aldri vært skikkelig diskotek her ute med innleid DJ, så det ble jo helt nytt for dem :-) Klarte ikke å dy meg for å danse, det var bare så utrolig gøy! :-) Det var ikke mer enn 3 danser, men kommer sikkert til å være litt støl i morgen likevel :-) Vel, det var i alle fall verdt det :-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 15. februar 2008 #44 Skrevet 15. februar 2008 Jøss! Så sprek du er!!! :-) Tror bekkenet mitt hadde skreket hvis jeg hadde prøvd meg på å danse nå! Hehe... Joda, ikke så værst med meg. Litt underskudd på søvn etter våkennatt med 5 åringen min. Han kastet opp natt til i dag og har høy feber. Tror nesten det er influensa han har. Ble iallefall lite søvn på både han, mannen min og meg i natt. I dag har han nesten bare sittet i fanget mitt og halvsovet. Stakkars liten!
BlåklokkaVest Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #45 Skrevet 17. februar 2008 Uff, kjenner til det der. Her går spysyken som bare det. Har snart pløyd over hele bygda. Er han bedre nå? Tungt med slike våkenetter når en selv går på slutten..... Igår var jeg på Karneval med ungene. Minstemann ble fort varm i trøya, og var med de andre barna og danset og hoiet på gulvet. Den DJ'en som jeg hadde leid inn til diskoteket, spilte også på Karnevalet. Så vi hadde skikkelig lysanlegg, laser og røyk! Dødsbra! Folk var storbegeistret og sa at vi måtte gjenta dette til neste år! :-) På kvelden hadde DJ'en enda en jobb. Da var det Pub/disko m 80-tallsmusikk! Var helt vanvittig artig! Vi kledde oss i 80-tallsklærne igjen, og folk tok helt av! :-) Skulle nesten tro det var en positiv ting at jeg danset på fredag! For første gang skled ikke babyen ut av bekkenet igjen når jeg gikk og la meg om kvelden! Jammen lenge siden jeg har vært så bra i bekkenet som jeg var igår. Antagelig har babyen sunket så langt ned i bekkenet at han på en måte holder alt i spenn, og dermed blir det ikke så mye gnissing i leddene. Det ble ikke så mange dansene jeg klarte, og jeg tok tidlig kveld, men det var jammen en god oppløfter i hverdagen :-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 17. februar 2008 #46 Skrevet 17. februar 2008 Heia! Der var du jo! :-) Begge barna har influensa her nå. Føler jeg går på reservebatteriene. Lite søvn og barn som krever en hele døgnet. Slitsomt for både store og små dette! Ser virkelig frem til at alle er friske og at de kan være i barnehagen på dagtid igjen. Kunne tenkt meg å ladet batteriene mine litt... Sover så godt på formiddagen når det er stille i huset og når jeg kun har meg selv å tenke på. Den som hadde hatt litt energi du! Høres ut som om dere har hatt ei topphelg!! :-)) 80-tallsdisco høres sååå gøy ut!! Ser for meg deg i "råstilige" 80-tall klær og STOR mage. Litt av et syk kan jeg tenke meg!! Hehehe... Kanskje det var et bra tips å danse ungen litt på plass. Tror jeg må prøve det, for her er bekkenet langt fra stabilt ennå. Ungen sklir opp og ned her.
BlåklokkaVest Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #47 Skrevet 17. februar 2008 Uff, misunner deg ikke..... Det kan være tungt til vanlig med syke barn, så hva blir det vel ikke når en er høygravid i tillegg! Får håpe de kommer seg fort. He-he! Kanskje du må danse din på plass også, ja :-) Tenk, nå er det under en måned igjen! Synes faktisk tiden går fort nå! Begynner å få litt sommerfugler i magen :-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 18. februar 2008 #48 Skrevet 18. februar 2008 Phu! I natt har alle sovet hele natten gjennom, utenom en liten tur på do for meg da! Ser ut for at feberen er på retur hos barna og alt ser litt lysere ut egentlig :-) Håper vi har gjort oss ferdige med sykdom for en stund nå! *bank i bordet* 25 dager til termin nå!!! Jaggu går det for fremover syns jeg! Syns ikke det er lenge siden det var 50 dager igjen jo! Weeeee.....gleder meg til å treffe lille jenta mi! :-) Håper bare jeg ikke kommer til å gå så veldig langt over termin. Kjenner jeg allerede begynner å bli utolmodig... Når skal du til neste jordmorkontroll? Eller skal du ikke før du skal legges inn kanskje?
BlåklokkaVest Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #49 Skrevet 18. februar 2008 Skal på kontroll på onsdag. Litt ufattelig at det bare er 2 uker til jeg skal legges inn! Får håpe jeg ikke blir gående på overtid. Kanskje jeg tigger om å få bli strippet når det nærmer seg termin :-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 18. februar 2008 #50 Skrevet 18. februar 2008 Må le!! Ser du har vært inne og skrevet at du fikk strekkmerkene dine de 2 siste ukene av svangerskapene dine. Samme her!!! Fikk mine helt på slutten(siste 2-3 ukene) av begge mine svangerskap. Nok en gang er vi like :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå