Gå til innhold

Jeg skal ned 20 kg til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men forstår ikke helt at det er nødvendig av deg å gå ned så mye som 20 kg??! Har sett bildene på bloggen din.. da vil du vel se helt skrapa ut., Ikke stygt ment:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns heller du skal gi kroppen din litt tid, det er jo ikke lenge siden du fødte og aerobic trening så mange ganger i uken allerede holder i massevis, regner med at du går turer med vogn, ammer? Ikke minst kutt godis og drittmaten bortsett fra en dag i uka kan du kose deg. Så skal jeg nesten vedde på at du er i bikinin til sommeren...

Skrevet

Du skrev i et annet innlegg at du har tatt av nesten alt du la på deg under svangerskapet. Med mindre du er 1.45 meter høy, kan jeg umulig tenke meg at du ser spesielt stilig ut med vekta på 40-tallet...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det tenkte jeg på og, at du sa du var kvitt alle sv.skapskiloene nå... (ikke vet jeg hvordan du klarte det, men, way to go)

Du kan vel umulig trenge og ta av deg 20 kilo?? JEG må ha av 20 kg, og det stusser folk over.

Tror trening og sunt kosthold holder i lange baner :)

Skrevet

Hehe...synes også å ha lest noe om det ja...hvis man har gått ned nesten alt og fortsatt skal ned 20 kg så er det vel enten: Har vært VELDIG overvektig eller har tenkt å bli skinn og bein...

Skrevet

Hmm.. jeg lukter litt "oppmerksomhetssyke" og hint etter komplimenter om utseende "rett etter fødsel" ;-) Am I Right??

Hun blir sikkert passe overrasket over å skapt så stor engasjement etter et lite innspill om å ha lyst å gå ned i vekt ;-P

Skrevet

He he, ja, det var det jeg mente med mitt innlegg også. Du var litt mer tydelig en meg;-p

Skrevet

Hehehe ;-) Hvorfor spasere rundt grøten ;-D

Skrevet

Det var ikke bare spasering., det var en lang tur utenom;-p

Skrevet

Ja, akkurat det skulle IKKE forunder meg med HI...

Må jo ha den daglige dose med skryt av seg selv og ungene ;-)

Skrevet

ketolysedietten er veldig fin når du skal ned såpass mye. Kort sagt så går den ut på at du skal redusere karbohydrat inntaket ganske mye. Så hvis du er veldig glad i pasta, poteter, pizza og brød så er den kanskje ikke noe for deg. Men det funker!

Skrevet

Frøloffen: HI er max 70 kg, så noe ketolyskur er ikke nødvendig. Mest sansynlig fisking etter skryt fordi hun har gått ned alle svangerskapskilioene sine i hollywood-tempo.

Skrevet

hehehe nå fikk jeg meg en god latter=)

Skrevet

jeg syns 20 kilo er mye..

er også sikker på at du ikke veier mer enn 70 kilo etter de bildene jeg har sett av deg,og at du sier du skal ned 20 kilo er jo helt på trynet..

f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tror og 20 kg er mye på HI. Må ha realistiske mål. Tror heller ikke hun veier stort mer enn 70 før graviditet, men de svangerskapskiloa har ho jo tatt av, etter hva jeg har skjønt. Noen som har det.. hehe :)

Jeg skal ned 20, og enda da veier jeg mer enn jeg tror HI gjør ;)

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Hva er galt med anerkjennelse? Er ikke det det alle mennesker ønsker seg?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Annerkjennelse når det kommer til vekt, utseende, figur, etc, tror jeg ikke kan defineres på samme måte :o)

Men jo, vi ønsker vel alle det :)

Skrevet

Joda, men dette blir jo på nivå med "Se så stygt jeg har tegnet" fra barneskolen...

Eneste man ville var at de andre skulle si "Neida..."

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Det bildet jeg så av HI hvor hun liksom har gått ned alle kiloene viste jo at hun tydelig trakk inn magen sin. Det her er bare snakk om dårlig selvtillit som ikke blir bedre av dette.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har ikke sett noe bildet etter fødsel, men husker og ha sett det før.. Pen jente, med en helt normal kropp :)

Skrevet

Er det vireklig noen som tror jeg laget dette innlegget for å få oppmerksomhet? Kjære vene..for noen merkelige kjærringer det er her inne.

Kan gjerne fortelle jeg. Jeg er 170 høy og rett før jeg fødte Ulrik veide jeg 94 kg ( yess feit i know) Før jeg fikk han veide jeg 84 kg. Nå veier jeg 80 kg. Jeg vil ned til 60 kg, da er jeg ikke skinn og bein. Trener 4 ganger i uken, 50 minutter per gang.

Spiser godteri en gang i uken på lørdager, ellers bare sunt hver dag og masse frukt og grønnsaker. Slik, nå har dere fått tallene, må bare legge til at jeg synes det er helt utrolig hvaslags svar man får her inne på et enkelt spørsmål.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

FEIT var du da ikke med 94 svangerskapskilo!!

Jeg trodde oppriktig at du veide mye mindre, så da beklager jeg det.

Bmi'n din holder ikke til min diett, men tror nok, som jeg skrev lengre opp, at sundt kosthold, og trening gjør susen for deg :o)

Lykke til!

Skrevet

Var ikke ditt svar jeg siktet til da jeg skreb frekke kjærringer heller altså..hehe :) Bare så irriterende at man må blottlegge kiloene sine for at man skal bli trodd..Hvem skriver et innlegg som dette for å skryte liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...