zane Skrevet 2. februar 2008 #76 Skrevet 2. februar 2008 Jeg kasta ikke ut mine(katter)! Men fikk beskjed om å la samboeren rense i kattesanda (noe han aldri ville gjort, så er glad jeg har flinke tattepuser som går ut!), men har hørt om noen som har kvitta seg med kattene ja...
Turid Laila Skrevet 2. februar 2008 #77 Skrevet 2. februar 2008 Fordi de har hørt at "noe med katt" er farlig, hva som er farlig er ikke så nøye. Kast ut katten, den er FALI!!!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. februar 2008 #78 Skrevet 3. februar 2008 Ved å lese seg gjennom hver bidige nettside om svangerskap og kosthold, blir man fort litt -i mangel av et bedre ord-hysterisk. Om det er sånn at man er usikker på hva som er helt safe-spør lege, eller ring mattilsyn eller hva det nå heter. Ikke sluk rått alt som ståår på nett-eller her inne..no offence, men på sånne sider som bim må man regne med at det er dem som ikke tolerer at noen kanskje ikke forandrer livsstil hundre prosent, personlig syns jeg at så lenge man klarer å stumpe røyken, eller i det minste trapper grundig ned, og holder seg unna alkohol, og ellers bruker sunn fornuft, så er det opp til hver enkelt. Jeg har iallfall tenkt å fortsette som jeg gjør-ikke røyker jeg, og ikke drikker jeg, og muggost har jeg aldri likt, ei heller rått kjøtt. men om biffen min ikke er stekt til døde-vettu, det tar jeg med stor ro:)kos dere folkens-dette skal jo være en fin tid:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #79 Skrevet 3. februar 2008 Bare så det er segt, det er flere enn en anonym her inne som svarer på denne tråden. Jeg måtte kaste inn årene midt i diskusjonen, men ser den har fortsatt. Jeg er nok av den mer fosiktige gravide her inne, men jeg tar paracet. Så lenge legen sier det er okei, så gjør jeg det. For å avslutte MIN diskusjon her inne: Jeg har aldri mistet, eller ikke slitt med å bli gravid. Men jeg er mamma fra før. Og når jeg ser hvor utrolig glad jeg blei i mitt første barn, så gjør jeg alt for at neste mann og skal komme ut frisk og rask. Om det betyr noen mnd. med forsiktighet så får det så være. Men ikke klag på oss som du kaller hysteriske. Du blir sikkert en god mor. Og dette blei ikke noen god diskusjon når mann ber andre som diskuterer om å gå å legge seg. Den er i allefall usakelig. Lykke til videre alle sammen. Håper vi alle får friske raske barn. Deilig at hormonene mine fikk kokt litt i går. Er jammen skjeldent jeg er med på diskusjoner her inne. sender ballen videre til ballbooa eller hva du kaller deg. Du liker bedre å diskutere du enn meg. Men tenk hvor kjedelig det hadde vært for deg om ingen tok igjen. Da hadde det vært en kjip krangle side.
*Vi blir 5* Skrevet 3. februar 2008 #81 Skrevet 3. februar 2008 haha! Må le av deg anonym,du virker jo helt vill...leser gjennom innleggene nedover..I hvert innlegg fra deg hisser du deg mer opp..hehe..vittig at det mulig å bli SÅ fornærmet,det er jo helt tydelig at du føler deg veldig truffet. Jeg sier bare en ting til deg som er så flink til å passe på barnet i magen din, pass på blodtrykket nå!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #82 Skrevet 3. februar 2008 Vi er mange anonyme... bare så det er sagt. Du kan vel lese innlegget hennes før du gjør narr av henne?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #84 Skrevet 4. februar 2008 Som NN over her sier, det er flere anonyme her. Så er mange blodtrykk som gikk opp. Heldigvis ikke bare ett. Men jeg skal høre på deg, roe meg ned og passe på blodtrykket, For jeg hører jo på alt dere sier innpå her. Jeg er jo hysterisk.
Ikkelektuell Skrevet 4. februar 2008 #85 Skrevet 4. februar 2008 Joda, du er hysterisk - hysterisk morsom! Flere anonyme, du, liksom. *humre*
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #86 Skrevet 5. februar 2008 ifølge legene er i alle fall ikke et normalt svangerskap noen sykdom. den babyen ligger veldig godt beskyttet inni livmora, så om en løfter,strekker seg eller styrer har det overhodet ingenting å si..... mye mere farlig å være hysterisk og ikke kunne gjøre noen ting. og med mat og kaffe....ja...kaffe, det har jeg plutselig blitt kvalm av da, så det stopper seg sjøl igrunn, men jeg spiser hva jeg har lyst på. når ammeperioden er igang derimot har jeg erfart at kål og løk,paprika, mye krydder ikke er helt genialt..... men det varierer sikkert det også. nei....vær normal!!! ikke gå helt av skaftet og dill og mas. blir bare sjuk av sånt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå