mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Serriøst, har lest masse her inne om gravide som "Wooops, jeg glemte meg og spiste spekemat" liksom.. Der er utrolig mange som er veeeldig hysteriske, både med tanke på kosthold, trening, tunge løft, smertestillende osv osv! Det va ei som ikke ville ta paracetamol, pga at det kunne skade fostret. Jeg mener det er aaalt for mange som er litt for "overnervøse" ?? Og sier "nei, det kan jeg ikke.. Jeg er gravid!" Å være gravid er ingen sjukdom.... Mange som overreagerer, på alt (og ingenting) spørr du meg!
zane Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Når man BRYR seg om barnet holder man seg unna ting som kan være skadelig! Ikke sier "pyttpytt, det går sikkert bra", og gjør det uansett!! FYFY!
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Skal man heller si : "ÅNEEEEI, jeg spiste SALAMI IDAG!!!! JEG MÅ TIL NERMESTE SJUKEHUS, somebody call 911!!!" ??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Hva er galt med aa vaere ekstra forsiktig? Fatter ikke at folk som deg blir saa provoserte over at andre er ekstra noeye? Det er bedre det enn det motsatte! Du er sikkert en av de som tar deg en roeyk og gjerne et glass vin mens du er gravid, mens du troester deg med at babyen sikkert bare faar litt laeringsproblemer. Du er sikkert bitter paa oss som har mer kontroll over seg sjoel.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Dette er Norge. Kanskje du burte ringe 113 og ikke 911? Ding dong-noen hjemme?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Du kommer frem om du ringer 911 og da, selv i Norge. DUMMA!
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, er ikke noe galt med å være forsiktig! Men det er jo sååå mange her som er helt nater, eller ekstreme! Det er jo faktisk veldig mange som er gravide som tror de er syke!! At det er en sykdom.. Det blir jo værtfall galt! =/
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 Ding-dong, ja jeg er hjemme! Lyst til å komme på kaffebesøk? Eller, kansje det er farlig å drikke kaffe når man er gravid?
Turid Laila Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Ja, herregud, det må du ikke finne på å gjøre!
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. februar 2008 Neeeei, mente å lese at kaffe er farlig for gravide....... Sø'ørn!!
AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Hahaha, nei ikke drikk kaffe!! Men hvis du kommer i skade for å gjøre det og du må tisse, så må du for all del IKKE HOLDE deg!! Da kan ungen bli skada eller -enda verre- du kan få BLÆREKATTAAAAAR!!! :-P
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2008 Wooops, jeg drakk en kopp kaffe iste jeg!!? Er det når jeg skal ringe nødtelefon...??
AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Neida, det går sååå bra, atte! Du får bare en unge med en diagnose som består av mange fine, store bokstaver. Ikke noe å bry seg om ... Verre med den flaska med whiskey jeg knakk i går, tror jeg....jaja....:-P
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, wiskey? Blæ.. *pjuke* Men en diagnose med masse fine, store, rare, tøffe bokstaver, er vell kuuult er det ikke det?? Hehe.. Men serriøst, det er mange som er helt hysteriske!! Om jeg drakk en kopp kaffe, hva så!? Men AndreVonDrei, wiskey...? Kunne nå heller tatt en ISKALD PILS da!? ;p
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. februar 2008 (alkohol er jo noe som man SÅKLART skal holde seg unna under en graviditet) Men hadde vært sabla godt med en iskald pils.... :-D
mum&boyz Skrevet 1. februar 2008 #18 Skrevet 1. februar 2008 Og SPES de som må kommentere innlegga til andre med, RING LEGEN!! det er ikke normalt osv.... dramaqueens!!
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 1. februar 2008 Det er det jeg mener, det er mange gravide som er "dramaqueens" Ikke kan vi spise ditt og datt, ikke ta paracet, ikke løfte tungt, og for guuuds'skyld ikke drikke kaffe...... Mange overreagerer!!
AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 #20 Skrevet 1. februar 2008 Jepp, mange hysteriske her inne, ja -og mange som KUN er ute etter å provosere ;-). Tror mange her inne kunne vært troende til å sitte foran skjermen med hue til ungen dinglende mellom bena og spørre på Bim "Tror dere jeg føder nå??" Vi får nok ta til takke med en ISKALD MUNKHOLM i første omgang, gitt! Grei til å skylde ned all otrivinen og paracetene jeg tar :-p
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #21 Skrevet 1. februar 2008 Syns det er bra at folk passer litt på jeg!! Ungen min blir vertfall passa godt på!!
AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 #22 Skrevet 1. februar 2008 Jeg gikk foresten på skøyter i vinter.... Shit!!! Hva tror dere?? Barnevernet neste eller?!
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 1. februar 2008 Anonym: Ungen? Her er det snakk om foster.. Barn i magen;) Jeg er ikke ut etter å provosere, jeg vil diskutere!!! MUNKHOLM?? Carlsberg ja;) Hadde noen her kunne haft "samvittighet" til å tatt en pils når dere er høygravide?? (Jeg hadde ikke ville gjort det) Jeg er imot alkohol under svangerskap. Jeg gjør akkurat som før, bare ikke drikker alkohol!!! (og narkotiske stoffer så klart!)
AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 #24 Skrevet 1. februar 2008 Så du brukte dop før du ble på tjukka da eller, Lunatariel ;-p?? Fysjomfysjom.... Er for trøtt til å diskutere noe som helst, jeg.... Tar kvelden og sier med dette god natt alle hysteriske/avslappede vordende mødre!
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 1. februar 2008 Åja, hehe.. NEI, så klar ikke!! Aldri rørt, og aldri kommer til å røre.. Jeg så det at det kunne blitt lest litt galt... Trøtt?? Drikk kaffe / Cola og få i deg masse sukker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå