Gå til innhold

Kan rasister kan bli gode mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det av det jeg har sagt som er så rasistisk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er idioten av søstrene og Sharlis rasisten og idiot itillegg.

Skrevet

haha, du må være en slags racer-scrabbler du anonym.

Jeg spørr, fortsatt, hva har jeg sagt som er rasistisk?

Skrevet

anonym 00.30

OM du hadde følt med litt,så hadde du fort sett at grunnen til at jeg tok opp alder er fordi figa tok opp skrivefeil.

Ikke at jeg bryr meg om det mangler noe her å der når jeg skriver,så lenge det er overkommelig.

Synes synd på Figa over at hun ikke kan bedre enn å hakke på folk for skrivefeilene..det er folk der ute som virkelig sliter med dysleksi/skrivevansker osv...er det rettferdig ovenfor de at hun skal pirke på de?

Kanskje om det kommer en med psykisk utviklingshemning..skal du tråkke mere på han/hun?

Om det kommer en person som skriver sakte,skal du hetse den personen for at den bruker så jæævlig lang tid på å skrive??(så vises det at den personen kanskje bare har noen fingre å taste på tastaturet)

Og om hun har et så stort behov for å bemerke alle feilene,så kan hun vel starte en tråd der det står "Dere som har skrivefeil,kom hit så jeg kan pirke på dere"

Skrevet

Forklarte utrykket mitt i forrige innlegg.. kalte ikke deg rasist..

men virker som dere støtter hverandre også sier dere like mye dumt og stygt - selvom forskjellige temaer og mennesker,- dritt er dritt uansett hvem hull som driter...

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

må si meg enig der Sharlis, levvannes uttales det i min munn:) hærlig språk;)

Skrevet

Jo, du sa jeg hadde rasistiske meninger, men det er ingenting rasistisk i noe jeg har sagt. Eller ikke noe rasistisk i Sharlis sine meninger.

Og nei, vi er ikke søstre, jeg bare backer opp Sharlis litt for dere høvler over henne uten grunn.

Men uansett, kjære anonym. Hvem har vi snakket dritt om?

Skrevet

ønskebrønnen:

Hehe..ja:) Men for noen er det vist en skrivefeil om man skriver det på noen annen måte enn det som står i ordboka.

Skrevet

jeg skrev ikke det.. orker ikke scrolle å se om noen andre anonyme har gjort det men kom på kun med de 3 innleggene her..

regnet ikke med dere var søstre derfor bruk av "" men ligner gjør dere i holdning og oppførsel..

gleder meg til baby-gøy å mate de med teskje men ikke såkalt voksne-

orker ikke svare på alle spm dine-du er som et barn.. "hvorfor? hvorfor det?når da?hvem da?"

Natta.. som andre har skrevet her inne på annet innlegg.. bra jobba med å bli utrolig mislikt på kort tid idag..

Skrevet

hahaha.. det er ikke mulig.

Jeg spørr deg kun om å backe up dine ord med å si til meg noe jeg har sagt som har provosert deg. Så sier du selv i innlegget ditt at du ikke vet hva vi har skrevet engang.

Jeg ler av slike mennesker som deg MOHAHAHAHAHAHA

Skrevet

Rasister er ikke en homogen gruppe på alle mulige områder. Selv om en rasist hater andre "raser" så kan det allikevel gi barnet sitt mye kjærlighet og god oppdragelse.

Det blir så dumt at folk sitter her og sier "Nei, det blir de ikke" - en rasist kan jo likegjerne være venninnen deres, bare det at det er veldig tabu og skambelagt å være rasist.

Regner ikke med at en rasistisk mor vil tørre å videreføre dette til sitt barn, da barnet en gang vil begynne i/på barnehage/skole.

Dette spørsmålet er nesten det samme som "Kan negere bli gode mødre" og "Kan jenter som heter Karoline bli gode mødre".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...